פרק 16 - האם האהבה תנצח?

194 19 4
                                    

החלטתי להתאמץ להעלות לכם עוד פרק כי לא רציתי שתישארו במתח להרבה זמן... מקווה שתיהנו 😊

...........................

נקודת מבט שחר:

בית מלון! איך לא חשבתי על זה?! אם היא רצתה להתרחק מכולם ושלא ימצאו אותה זאת באמת האפשרות הכי טובה!

"תודה" אמרתי לדרור שנתן לי את הרעיון והוא הנהן.

הלכתי לדלת הכניסה לצאת לחפש אותה בכל בתי המלון בתל-אביב. לא אכפת לי לעבור חדר חדר בכל מלון בעיר עד שאמצא אותה! אנחנו חייבים לדבר , ויותר מזה , אני חייב לראות אותה!

פתחתי את הדלת וראיתי את נוי מולי קופצת בבהלה והבנתי שהיא כנראה באה לדבר איתי. ראיתי שהיא עצובה , עצובה מאוד. היא נמנעה מליצור איתי קשר עין והשאירה את מבטה כלפי מטה.

סגרתי את הדלת מאחוריי ולקחתי את ידה. הלכנו לאוטו שלי וסימנתי לה להיכנס. נכנסנו והתחלתי לנסוע לירושלים. הבנתי שיכול להיות שהיא תיפרד ממני עכשיו בגלל שדרור אח שלי , אבל אני אוהב אותה , ואני מקווה שהיא אוהבת אותי מספיק בשביל לסלוח לו , כי זה לא שהוא חושב שהוא היה בסדר , הוא סובל מזה גם! אני מקווה שהיא לא תעזוב אותי. אני לא מסוגל לדמיין את החיים שלי בלעדיה. אנחנו ביחד רק שבועיים ואני כבר מרגיש ככה , ואני יודע שהרגשות שלי לא שקריים.

כשעברנו לכביש הפונה לירושלים היא פנתה אלי בבלבול. "שחר? לאן אנחנו...?" היא התחילה לומר אבל הנחתי עליה את ידי והיא השתתקה והורידה את ראשה. אני נוסע למקום שבוא הקשר שלנו התחיל. למקום שסודותינו התגלו. למקום שבו הבנתי שהיא מושלמת וכמה אני אוהב אותה. אני מקווה שבזכות המקום הזה , כמו שהקשר שלנו התחיל , ככה הוא ימשיך.

כעבור כמה זמן הגענו לבית הקברות. כבר היה חשוך , ולאור פנסי הרחוב ראיתי את הדמעות שהצטברו בעיניים שלה. היא הייתה כל כך יפה ונראתה כל כך שברירית. יצאנו מהמכונית ולקחתי את ידה. הובלתי אותה לקבר של שיר והתיישבנו שם.

רק מלהחזיק בידה כל גופי זעק וליבי הלם בצלעותיי. "שחר..." היא התחילה להגיד אבל אני עצרתי אותה בנשיקה של געגוע שהצטבר במשך יום שלם שהשתגעתי בלעדיה.

משכתי אותה אליי ככה שהיא ישבה עליי והמשכתי לנשק אותה תוך כדי שאני מהדק את אחיזתי בה. כעבור כמה זמן הרגשתי את דמעותיה זולגות במורד פניה לתוך הנשיקה שלנו וחיבקתי אותה חזק תוך כדי שאנחנו ממשיכים להתנשק.

לאחר עוד כמה דקות התנתקנו ואני המשכתי לחבק אותה תוך כדי שהיא בוכה לתוך חזי.

ליטפתי את שערה בזמן שהיא המשיכה לבכות ולבכות עוד ועוד ולא הפסיקה במשך יותר מחצי שעה. לבסוף היא הפסיקה לבכות והכניסה את ידיה לתוך חולצתי וליטפה את גבי.

היחידה שנכנסה לליביWhere stories live. Discover now