אהלן 😊
מצטער שלקח לי מלא זמן להעלות את הפרק. חזרתי ללימודים רק שבוע שעבר והיו לי מלא דברים לעשות ולא הספקתי לכתוב אותו.
מקווה שתיהנו 😉
.............................
כעבור חודש:
נקודת מבט נוי:
התעוררתי ליום חדש , יום מלא בהפתעות , יום מלא בשחר. הייתי בבית של שחר , בחדר שלו , אבל כשהסתובבתי לראות את שחר לידי במיטה , הוא לא היה שם.
קמתי מהמיטה , הלכתי לשירותים והתארגנתי ללימודים. היום ה-27 באפריל , יום ההולדת שלי , היום שאמור להיות היום הכי טוב שלי בכל השנה.
בחודש האחרון קרו הרבה דברים. אני הפסקתי לפחד מדרור , למרות שאני עדיין מעדיפה לא להיות איתו לבד. הייתה לנו שיחה ארוכה למחרת אותו לילה והבנתי שהוא השתנה ואני החלטתי לתת לו הזדמנות.
מאיה וארז נהיו זוג! לדעתי הם זוג מקסים , ואני ממש שמחה שהם ביחד. זה קרה לאחר ששחר החליט לגלות לארז מה מאיה מרגישה באחת מהשיחות שלהם בפלאפון. מה שממש הצחיק אותי היה זה שברגע שהוא שמע את זה , הוא ניתק את השיחה והגיע אליה הביתה. אני הייתי שם עם מאיה , ניסיתי לבחור בגדים ליציאה בגלל ששחר רצה לקחת אותי לסרט שהוא חשב שאחבב. היא פתחה לו את הדלת , והוא פשוט נישק אותה! אני כמובן , כמו חברה טובה , פתחתי את האייפון מיד והסרטתי את הכל. מאיה הייתה משותקת בהתחלה מההלם , אבל כמובן שזה התקדם טוב מאוד ולאחר דקה אני כבר יצאתי משם והתקשרתי לשחר לספר לו.
ארבעתנו הפכנו לסוג של חבורה. כל היום אנחנו מסתובבים ביחד , מדברים וצוחקים ביחד. בערב אנחנו נפרדים לזוגות , ובבוקר למחרת מתאחדים שוב.
שנת הלימודים הנוכחית מתקרבת אל סופה , ובכל יום שעובר אני אוהבת את העיר הזאת יותר ויותר. אני מניחה שזה בגלל שחר , שלקח אותי כבר לכמעט כל מקום פה בערך. אולי גם בגלל שהתחלתי ממש לאהוב את הלימודים בתיכון ואת שגרת החיים הזאת.
סיימתי להתארגן ופתחתי את דלת החדר של שחר כדי לצאת לחפש אותו , אבל הוא כבר עמד שם עם דובי ענק שכתוב עליו I Love You ביחד עם מאיה וארז שחייכו מהצד והחזיקו עוגת וניל (הטעם האהוב עליי) ענקית.
ברקע התנגן השיר Happy Birthday של להקת עדן בעוצמה אדירה והמסדרון היה מלא בבלונים. שחר הניח את הדובי בצד ונישק אותי ברוך.
אחר כך ארז ומאיה באו לחבק אותי ואמרו לי מזל טוב וכמה שהם אוהבים אותי ושנהיה כולנו ביחד לעולם.
ירדנו למטה , ושם היו ההורים של שחר ואימא שלי , שהסתכלו עלינו יורדים ואז באו לחבק אותי גם ואיחלו לי מזל טוב. אחר כך בא גם דרור ואמר לי מזל טוב , אבל הוא לא התקרב לחבק אותי.
YOU ARE READING
היחידה שנכנסה לליבי
Romantizmקוראים לה נוי בן-דוד , בת 17 מירושלים , נערה חייכנית ופופולרית שרק רוצה לכייף כל היום. כל היום שלה היא מוקפת בחברותיה ובלילה היא יוצאת למסיבות להשתגע. יש לה תמיד את החברה הכי טובה שלה מאיה שתעזור לה בכל דבר , במיוחד בלימודים (כי למי יש זמן ללמוד כשא...