פרק 26 - ביחד או לא

151 18 3
                                    

נקודת מבט נוי:

הלכתי הביתה לאחר יום ארוך במיוחד ופתאום הגעתי לפיצול. דרך אחת הייתה מלאה קוצים וזכוכיות שלא רציתי להתקרב אליהן. הדרך השנייה הייתה ריקה מדברים חדים שיכולים לפגוע בי , אז התחלתי ללכת בה. פתאום אני רואה בהמשך הדרך את שחר , עומד ביחד עם אלין שמחזיקה תינוקת בידיה. אני מתקרבת יותר , ואני רואה את שחר מנשק את אלין. הסתובבתי והתחלתי לרוץ לכיוון ההפוך , רק לא לראות את מה שראיתי עכשיו. פתאום הם הופיעו מולי , ממשיכים להתנשק! ניסיתי להסתובב , אבל לא הצלחתי לזוז.

"את בחרת , וזאת התוצאה של הבחירה שלך" שמעתי קול אומר. ניסיתי לזוז , לסובב את הראש , אפילו רק לעצום את העיניים , אבל לא הצלחתי. כל מה שיכולתי לעשות זה לצפות בהם ממשיכים להתנשק בעוד הלב שלי מתרסק למיליוני רסיסים קטנים.

התעוררתי מהחלום בבהלה והתחלתי לבכות. אני אוהבת את שחר , אני יודעת את זה , ואני מעדיפה לעשות הכל רק לא להיפרד ממנו סופית. האם בחרתי נכון? אם כן , אז למה אני מרגישה כל כך נורא?

הסתכלתי מסביב וראיתי שאני נמצאת בחדר שלי. 'בטח ארז הרים אותי לפה לאחר שנרדמתי במיטה של מאיה' חשבתי לעצמי. השעון באייפון הראה שהשעה היא ארבע לפנות בוקר , ותהיתי אם שחר ער עכשיו. בלי לחשוב חייגתי לשחר וקיוויתי שהוא יענה. לאחר חצי דקה הוא ענה ושאל מה קרה ואם אני בסדר.

"אני לא בסדר. אני צריכה שתבוא לקחת אותי מהבית שלי , אנחנו צריכים לדבר" אמרתי לו.

"אני מגיע תוך עשר דקות" הוא אמר וניתקתי לפני שהוא הספיק להוסיף עוד משהו.

לבשתי סוודר מעל הפיג'מה ונעלתי נעליים. יצאתי מהבית בשקט בלי להעיר את אימא שלי וירדתי למטה. הוא כבר היה שם , השלמות בהתגלמותה , נשענת על המכונית שלו ומביטה בי. השפלתי את מבטי ומיהרתי להיכנס למושב האחורי. שחר המשיך לבהות בי לשנייה , ואז נכנס גם הוא מאחורה , ככה שישבנו אחד מול השנייה.

"החלטת?" הוא לחש בפחד.

"לא הצלחתי" לחשתי חזרה.

"אז למה?" הוא שאל והבנתי שהוא בעצם שואל למה רצית לדבר?

"אני צריכה שתעזור לי. אני לא מסוגלת להחליט מה לעשות. שני ההחלטות נראות לי מפחידות וקשות. זה כמו הטלת מטבע , אבל שבשני הצדדים אני מפסידה. אני לא יודעת מה לעשות" הסברתי את עצמי.

הוא נאנח. "נוי , את יודעת מה אני חושב שאת צריכה לעשות. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות את זה ושאין ממה לדאוג כל עוד נישאר ביחד" הוא אמר.

"מצד אחד את רוצה שאני אעזור לך להחליט , אבל מצד שני , את לא מאמינה שמה שאני חושב אפשרי. אני חושב שאת טועה , דרך אגב. זה בדיוק כמו הטלת מטבע. מצד אחד מרוויחים , מצד אחר מפסידים. השאלה היא מה את חושבת להפסד ומה את חושבת לרווח" הוא הוסיף והשפיל את ראשו.

היחידה שנכנסה לליביWhere stories live. Discover now