נקודת מבט נוי:
התעוררתי במיטה של שחר , חבוקה בזרועותיו. הסתובבתי אליו וחייכתי לעצמי. הוא נראה כל כך שלו כשהוא ישן , חמוד בצורה לא הגיונית. ניסיתי להיזכר איך הגענו למיטה שלו. הדבר האחרון שזכרתי היה שנרדמתי על חזהו כששכבנו בדשא , מתי שהוא נתן לי את... התליון. השפלתי את מבטי וראיתי אותו , יפיפה , בצורת לב , תלוי על צווארי. פתחתי אותו ובהיתי בתמונה שלנו מתנשקים. אני פשוט אוהבת אותו כל כך שזה ממלא אותי באושר , הידיעה הזאת שאנחנו ביחד , שהוא אוהב אותי. סגרתי את התליון בחזרה והרמתי את ראשי חזרה וראיתי את פניו של שחר עם עיניים עצומות.
"אני אוהבת אותך" לחשתי לו ונישקתי אותו ברוך על שפתיו. לרגע הוא לא זז , אבל לאחר שנייה הוא הגיב ופקח את עיניו , מצמיד אותי קרוב יותר אליו בחיבוקו ומעמיק את הנשיקה. המשכנו להתנשק ונאנחתי לתוך הנשיקה , יודעת שזה עושה לו את זה. לאחר שנייה הייתי מתחתיו והוא המשיך לנשק אותי באגרסיביות. הוא ירד לצווארי ומילא אותו בנשיקות קטנות , גורם לי להיאנח בעונג. הוא עלה חזרה במעלה צווארי ונישק אותי באגרסיביות , ולפתע נשך את שפתי התחתונה , גורם לי להיאנק בהפתעה.
הוא חייך בתגובה וירד שוב במורד גופי בעודו מנשק כל פיסת עור בגופי. הוא נכנס מתחת לשמיכה שכיסתה אותנו והמשיך לנשק את גופי בעודו מתקרב יותר ויותר לתחתוניי. הוא עצר מול התחתונים ונשק להם ואני הרגשתי איך אני נהיית רטובה בשנייה.
"שחר" נאנקתי. הוא תלש את התחתונים מגופי והצמיד את פניו לבין רגליי , נכנס לתוכי עם לשונו בעוד אני רועדת מרוב עונג. הוא המשיך לשחק בי עם לשונו ופתאום הפסיק. לא הבנתי למה ונאנחתי בתסכול , ולפתע הוא נשך אותי , גורם לי להיאנק בהפתעה. הוא העביר את לשונו סביב הדגדגן שלי , מלקק אותו שוב ושוב , גורם להרגשה בבטני התחתונה להתעצם , ולפתע הוא חדר לתוכי עם אצבעו. נאנקתי בהנאה והרגשתי איך אני מתקרבת לאורגזמה שלי בעוד הוא מוציא ומכניס את אצבעו שוב ושוב ומעסה את הדגדגן שלי עם לשונו.
"שחר , שחר!" צרחתי את שמו בעונג כשהגעתי לפורקן. הוא עלה במעלה גופי בנשיקות ולבסוף הגיע לשפתיי ואני נישקתי אותו באגרסיביות.
לאחר כמה זמן התנתקנו כי היינו צריכים לנשום. "איך היה?" הוא שאל בחיוך ערמומי ואני הסמקתי.
"אתה יודע שאני אוהבת אותך , נכון?" אמרתי ונישקתי אותו.
"כן , אבל תמיד נחמד לקבל תזכורת , את יודעת" הוא ענה בחיוך.
"חוץ מזה , היה ממש כיף להתעורר עם נשיקה על השפתיים , ועוד יותר בגלל שהיא הייתה ממך" הוא הוסיף ונישק אותי.
"תגיד , איך הגענו למיטה?" שאלתי אותו.
"נרדמת עליי בחצר ולא התעוררת , אז הרמתי אותך לפה והורדתי ממך את הבגדים , ואז נשכבתי לידך" הוא ענה בחיוך.
YOU ARE READING
היחידה שנכנסה לליבי
Romantiekקוראים לה נוי בן-דוד , בת 17 מירושלים , נערה חייכנית ופופולרית שרק רוצה לכייף כל היום. כל היום שלה היא מוקפת בחברותיה ובלילה היא יוצאת למסיבות להשתגע. יש לה תמיד את החברה הכי טובה שלה מאיה שתעזור לה בכל דבר , במיוחד בלימודים (כי למי יש זמן ללמוד כשא...