אהלן מה קורה?
אז תקשיבו , אני יודע שכבר שלושה שבועות לא העליתי שום פרק ואני ממש ממש מצטער , באמת שלא הייתי מסוגל לכתוב לכם למרות שממש רציתי.
לכן , בגלל שהרבה זמן לא יכולתי לכתוב פרק אני מעלה לכם היום פרק משולש ארוך במיוחד שאני מאוד מקווה שתיהנו ממנו.
בפרק יש חלק שחלק מהקוראים אולי יחשיבו אותו בתור לא הולם , לכן סימנתי אותו ב *** גם בהתחלתו וגם בסופו למי שלא רוצה לקרוא אותו.
עוד דבר חשוב: עם מישהי\ו רוצה לשאול אותי שאלה על הסיפור או סתם להציע רעיונות שאולי לא חשבתי עליהם ולדעתו יקדמו את הסיפור למקום טוב יותר , אתם יכולים לכתוב את זה בתגובות או לפרסם פוסט בעמוד שלי. אם זה משהו שאתם לא רוצים שכולם יראו אתם יכולים גם לשלוח לי הודעה.
מקווה שתיהנו מהפרק 😊
...................
בסוף היום:
נקודת מבט נוי:
"תקשיבי אני סחוטה" מאיה אמרה לי כשיצאנו מהשיעור האחרון.
"אני לא מאמינה על המנהל. הוא היה חייב לדפוק לנו 4 שיעורי מתמטיקה דווקא בסוף היום" היא המשיכה.
"זה לא היה כזה נורא" עניתי לה כשיצאנו מהבניין והתחלנו להתקדם לעבר שחר וארז שחיכו לנו.
נקודת מבט שחר:
"מי זאת שם שמדברת עם נוי?" ארז שאל אותי כשנוי ומאיה התחילו להתקדם לעברנו.
"זאת מאיה , אמרתי לך שהיא באה גם" עניתי. "כן רק חבל ששכחת לציין שהיא סקסית" הוא אמר בחיוך.
"אתה שוב פעם מתכוון להתחיל עם זה?" שאלתי באנחה. "ואם כן?" הוא שאל. "אם כן , תבטיח לי שאתה רציני בנוגע אליה לפני שאתה הופך את זה לרציני".
"מפחד שנוי תיפרד ממך אם היא תיפגע?" הוא שאל. "לא. אני פשוט לא רוצה שמאיה עצמה תיפגע , אני מכיר אותה מספיק כדי לדעת שהיא לא אחת שתזרום עם מה שאתה מנסה לעשות וזה רק יפגע בה" אמרתי בלהט.
לארז יש קטע כזה שהוא מתחיל עם מישהי יפה כדי שמי שהוא רוצה באמת תקנא ואז תבוא אליו בזחילה.
"תבטיח לי שאם אתה מתחיל איתה משהו , זה לא יהיה סתמי" התעקשתי.
"בסדר , אני מבטיח. אבל אני ממש רוצה לדעת איך יכול להיות שעד עכשיו לא הזכרת שאתה מכיר מישהי כזאת סקסית" הוא אמר והסתכל לעבר הבנות שכבר כמעט הגיעו אלינו.
"שחר אני הולכת לרצוח אותך" שמעתי את מאיה צועקת.
הן הגיעו אלינו ונוי נצמדה אליי ולחשה "אני חושבת שהיא קצת השתגעה" וחייכה חיוך קטן.
YOU ARE READING
היחידה שנכנסה לליבי
רומנטיקהקוראים לה נוי בן-דוד , בת 17 מירושלים , נערה חייכנית ופופולרית שרק רוצה לכייף כל היום. כל היום שלה היא מוקפת בחברותיה ובלילה היא יוצאת למסיבות להשתגע. יש לה תמיד את החברה הכי טובה שלה מאיה שתעזור לה בכל דבר , במיוחד בלימודים (כי למי יש זמן ללמוד כשא...