כעבור שבוע...
נקודת מבט שחר:
"אני רוצה שזה יהיה שלך" אמרתי והושטתי לה את הצמיד בעיניים מתחננות.
"לא! אתה לא עושה לי את זה! הדבר הזה שאתה קורא לו צמיד , הוא גוש ענק של זהב שבטח עלה לך הון! אני לא מוכנה שתוציא עליי ככה כסף!" היא התעקשה ואני נאנחתי. אנחנו יושבים כבר שעה פה על הדשא , בחצר אצלי בבית , והיא פשוט לא מוכנה לקבל את הצמיד , לא משנה כמה אני מתחנן אליה שתסכים.
זה היה ככה כל יום השבוע. כל פעם שאני רוצה לפנק אותה , בין אם זה להוציא אותה למסעדה , או לקנות לה משהו , היא תמיד מסרבת! זה כאילו יש לה חרדה ממתנות או משהו פתאום!
"נוי , זה רק מצופה זהב , זה לא עלה כל כך הרבה. חוץ מזה , למה המחיר משנה לך כל כך?" שאלתי אותה.
"כי ככה! אני לא רוצה שתוציא כסף עליי! לא למתנות ולא לכלום. אני אוהבת אותך שחר , אני לא צריכה מתנות" היא ענתה בהתרגשות.
"בסדר , אבל לפחות את זה תסכימי לקבל" התחננתי אליה והוצאתי את המתנה השנייה שחיכיתי כל השבוע לתת לה.
נקודת מבט נוי:
"בסדר , אבל לפחות את זה תסכימי לקבל" הוא אמר והוציא מכיסו שרשרת יפיפייה מיהלומים עם תליון נפתח מהמם בצורת לב.
"תגיד לי אתה נורמלי? זה בטח עלה לך הון תועפות!" אמרתי בכעס ובבהלה. "כל יום אתה מנסה לתת לי משהו יקר יותר! אני לא יכולה כבר עם זה" הוספתי והשפלתי את ראשי.
"למה אסור לי לפנק אותך? למה אני לא יכול לתת לך כל מה שאני רוצה? למה את לא מסכימה לקבל את זה שאני פשוט רוצה לתת לך כמה שיותר?" הוא שאל בתסכול.
"בגלל שאין לי שום דבר להחזיר לך! אתה ממשיך לתת לי דברים ולהיות דואג ומבין ואכפתי ואני לא נותנת לך שום דבר בתמורה! זה לא הגיוני בכלל שאתה רוצה להיות איתי! אתה מושלם ויש לך הכל ויכולה להיות לך כל אחת שתרצה , ובכל זאת אתה נשאר איתי! ולא רק זה , אתה גם מביא לי מתנות! יש לך אפשרות לחיות חיים מושלמים עם הבת שלך ואלין , ואתה בוחר לא! אני לא מצליחה להבין את זה" שפכתי בפניו את מה שעל ליבי.
"את באמת חושבת ככה? את חושבת שאת צריכה להחזיר לי? מה את חושבת , שאני עושה לך טובה שאני איתך? שאני אוהב אותך? שכחת לגמרי את כל מה שקרה לפני שבוע? כמה התחננתי אלייך שלא תעזבי אותי? את לא מבינה שבלעדייך אני לא שווה כלום? שלחיים שלי אין משמעות בלעדייך?! האחד שלא נותן לך כלום זה אני , בגלל שלא משנה מה אני אתן לך , זה יהיה כלום לעומת מה שמגיע לך באמת! את ויתרת על העקרונות שלך וסלחת לי כאילו כלום למרות שאני עשיתי דבר נורא , ולא רק זה , אלא שאת גם נשארת איתי לבסוף. איך את בכלל יכולה לחשוב שאת זו שצריכה להחזיר לי? העובדה שאת בכלל נשארת איתי היא מעל ומעבר למה שמגיע לי אחרי כל מה שעשיתי וכל מה שגרמתי לנו לעבור. אני לא מושלם , זאת את המושלמת. זו תמיד היית את" הוא הסביר את נקודת מבטו בתסכול הולך וגובר ולבסוף השתתק , נותן לדבריו לחלחל לעצמותיי.
YOU ARE READING
היחידה שנכנסה לליבי
Romanceקוראים לה נוי בן-דוד , בת 17 מירושלים , נערה חייכנית ופופולרית שרק רוצה לכייף כל היום. כל היום שלה היא מוקפת בחברותיה ובלילה היא יוצאת למסיבות להשתגע. יש לה תמיד את החברה הכי טובה שלה מאיה שתעזור לה בכל דבר , במיוחד בלימודים (כי למי יש זמן ללמוד כשא...