Uykunuzun en tatlı yerinde yatağınıza avaz avaz bağırarak biri çıkarsa vereceğiniz ilk tepki ne olur?
İşte benimde aynen öyle oldu. 'Yavaaaaaş!'
'Damlaaa, örümcek var odamdaaaaa!'
'Ya Enes Offff!'Ben ne yapayım? Alırsın atarsın dışarı, ne tepeme çıkıyorsun ödüm çıtladı!
Allah'ım hafta sonu bana uyumak zulüm mü? Bir dakika ben dün gece kapımı kilitleyip uyumuştum. Nasıl sızdı bu içeriye?
'Kapımı nasıl açmayı başardığınızı sorabilir miyim Enes Bey?' Bir de kaçtığın şey bir örümcek, dinozor değil yani. Yemez seni korkma ve in tepemden!'
'Kapını sen uyuduktan sonra yedek anahtarla Emir açtı, Fikret açık kalsın kapısı demiş'
Çok düşüncelisiniz cidden bravo.
'Çık şu odadan, uyuyacağım ben'
Kendimi fazlasıyla halsiz hissediyordum bu sabah. Başım ağrıyordu ve yüzüm yanıyordu.
Enes de halimi anlamış olmalı ki meraklı bakışlarla sordu. 'Damla iyi misin sen ya?'
'Bilmiyorum, çok iyi hissetmiyorum kendimi'
'Fikret de yok, ne yapacağız?'
'Ne demek yok?'
Dün ben uyuduktan sonra Fikret'e arkadaşından bir telefon gelmiş. Yardıma ihtiyacı varmış sanırım anlattıkları kadarıyla. Hafta sonu kalmaya onun yanına Ankara'ya gitmiş. Gece uyu, sabah çıkarsın yola demelerine rağmen dinlemeden o kafası güzel halde gitmiş. Dik kafalı ne olacak.
'Damla doktora gidelim mi?'
'Yürü git doktor sana gelsin'
Oldum olası korkardım zaten doktorlardan, hemşirelerden, onların geldiği soy neyse her cinsinden...
'Ceylinnnn,Emiiiirrr,Osmannnnn,Keereeemmm acil gelin Damla'nın odasınaaa!'
'Sus sus! Ne paniklendiriyorsun milleti Enes?'
Evdeki bu anonsundan sonra hepsi birbirlerini iterekten odama daldı.
'Ne oldu?' 'Kim saldırmış?' 'Kim düşmüş?' 'Kim patlamış?'
'Ne diyorsunuz be, dalganın sırası mı Damla hasta' diyen Enes'e dönüp abartma yok bir şeyim bakışı attım. Her ne kadar iyiyim desem de gerçekten her yerim kırılıp dökülüyordu.
'Hastaneye gidelim, Ceylin sende Fiko'ya haber ver' diyen Osman'a dönüp az önce Enes'e verdiğim tepkiyi verdim. 'No hastane, no doktor. Fikreti de telaşlandırmayın boş yere'
Biraz uyumak istediğimi söyleyince hepsi beni yalnız bırakıp odalarına çekildi. Bir şey olduğu taktir de avazım çıktığı kadar bağırmam gerektiğini de üstüne basa basa söylediler. Gözlerimi kapadığım an içim geçmiş zaten.
....
'Abla uyan'
'Damla, bir ses ver duyuyor musun bizi?'
'Abi, arayın birilerini biz arabayla götüremeyiz doktora, ehliyetimiz yok!'
'Fikreti arıyorum telefonu kapalı!'
Uykumun arasına karışan seslerle gözlerimi zar zor açtım. Çok terlemiştim ve yüzüm daha çok yanıyordu. 'İyiyim ya ben' diye mırıldandığım sırada Kerem'in 'tamam Ayaz geldi!' diye bağırmasıyla gözlerimi daha da açtım. 'ney, ne Ayazı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANALDAN REELE #Wattys2019 #TAMAMLANDI.
ChickLitBirbirlerini Hiç Görmeden de Bir Dostluk Kurulur mu? Bu Gerçek Olabilir mi? Okuyunca kararı siz vereceksiniz... #SR Kendi hayatlarında birtakım şeylerin yolunda gitmediğini düşünen yedi gencin sanalda tanışıp reel'de bir araya gelerek kendilerine ye...