Bölüm 6: Just Boys

1.5K 103 431
                                    

5 gün sonra / Cuma / Naruto

Yeni okula geçmemin üzerinden yaklaşık bir hafta kadar bir süre geçmişti ve Sasuke ile gram iletişim kuramıyorum veya o benle konuşmaya çalışsa düzgün cevaplar vermeyi bırak düzgün bir ses çıkaramıyorum. Ne hoş değil mi, aynı oranda beni kıskanan (!) Kiba bana daha çok yakınlaşmaya çalıştı, özellikle Sasuke ile yer değiştirmeyi istemesi. Verilmiş sadakam var Sasuke-kuncuğum soğuklukla reddetti, düşüncesi bile ecel terleri dökmeme sebep oluyor. Gerçi o olaydan sonra çok hoş bir şey yaşandı, tam kalp krizi geçirip ruhumu vermelik bir olay, ne mi? Tabii ki de Sasuke numarasını bana verdi, hâlâ inanmıyorum ya vallahi billahi kafayı sıyırıyorum. Dakika başı gerçek mi, değil mi diye profil fotoğrafını kontrol ediyorum, Allah'ım sen keçilerime mukayyet ol.

(Müstesnaaağğ!...)

Yatağımda debelenip duruyordum, dakika başı profil fotoğrafını açıp aşk yaşıyorum resmen, saçmalamayın tabii ki de öpüyorum. Son bir kez daha fotoğrafına bakıp hayallerimde feels geçerken gelen mesajla irkildim. Bu sefer Instagram değil, WhatsApp'tan geliyordu ve bilin bakalım mesaj atan kim? "SASUKE-KUUUĞĞNNN AĞAĞAĞAĞAĞAĞĞA!... Lanet olsun mesaj attı -tebayo, ağağağağağağğa!..." İçimi dışıma yansıtıp odamın sınırları içerisinde koşuşturup bağırmaya ve heyecan haykırışlarımı atıyordum. Bildirime tıklayıp mesajı açtım.

20:34 Sasuke 🙈 🙉 🙊 😻: İyi akşamlar Naruto.

Ağağağağağağğa çıldırıyorum bana iyi akşamlar mesaji attı. Elimi kalbime attım, diskoda dans ederken bile bu kadar hızlı atmamıştı, sorun şu ki diskoya gitmedim xksjxj. Evet sevdiceğimin ismini böyle tatliş bir şekilde kaydetmiştim, çok saçma ve ben daha çok saçma bir insanım. Kendimi yatağıma flop diye bırakıp yatağımın gıcırtılarla sarsılmasını sağladım. Parmaklarımı klavyede gezdirip bir şeyler yazmaya çalıştım, bu sefer klavye tahminini açmıştım, heyecandan bok gibi yazıp kendimi ifşa etmemek için.

20:35 Ben: Sana da iyi akşamlar Sasuke.

Ve en zor kısmı atlattım çok şükür, bundan sonrasi çorap söküğü gibi gelir hissediyorum.

20:35 Sasuke 🙈 🙉 🙊 😻: Yarın erkeklerle eğlence merkezine gideceğiz.

Bunu söylediği zaman içimde bir heyecan kıpırtısı yaşandı, belki de beni davet edecek ve böylece onu orada öpebileceğim KYAAAAAAAAAAA... Of saçmalama sadece eğlenmek için çağırıyor ama fena düşünceler değil. Kendi kendime kıkırdayıp yatakta tepe taklak dönerek heyecanımı bastırmaya çalıştım ve bana gelecek olan mesajı beklemeye koyuldum.

Çevrimiçiydi, hâlâ öyleydi ve yazmıyordu. Yaklaşık 5 dakika öylece bakakaldım belki beni davet eder diye ama... "Cevap yok işte yok. Hemen de heyecan yap salak!" Kafama geçirdiğim küçük bir yumrukla yatağıma düzgün bir pozisyona geçtim, tabii o nefret ettiğim gıcırtı sesleriyle birlikte. "Cidden çok salaksın. Senin gibi bir salak kendini buna inandırmış olamaz, Uchiha ve sen haha." Ayrıca beynimden yankılanan birtakım bozuk psikolojik seslere de kulak tıkadım.

Telefonu tutuş şeklimi düzeltip üzgün ve hayal kırıklığına uğradığım için solgun bakan maviliklerimi kırık ekrana çevirdim. Belki bir şey yazarsam bir umut... ama meraklı gibi ben de gelebilir miyim yazamam, aptal ve ezik duruma düşerim. Parmaklarımla birkaç kelime zırvaladım.

20:42 Ben: Oh! Size iyi eğlenceler dattebayo :))

Bence bu yeterli olacaktır. Telefonumun ekranını kapatıp masamın üzerinde duran kulaklığımı alıp telefona ve kulağıma taktım, tuşuna bastığım gibi şarkı listem rastgele çalmaya başladı. En sevdiğim başka bir şarkı olan Akeboshi - Wind çalmaya başlar ama Raon Lee'nin cover yaptığı versiyonu.

Siyah Güneş | SasuNaru | BittiWhere stories live. Discover now