Bölüm 24: Öpücük Alma Çabaları

1.2K 60 378
                                    

Yazarken hâlâ zevk almıyorum. (Aslında zevkli geldi de bir yerde duygusuzlaştım) Geçiş bölümü ve SAKIN OKUMAYIN! Yazım hatalarımı falan hiç düzeltmeyeceğim benane çünkü baya bir okumaya üşeniyorum.

***

Naruto / Cumartesi

"Mmh..." Uykum açılırken yatakta tüm vücudumu sağa sola gererek küçük bir inleme kaçırdım ağzımdan, hiçbir zaman bugünkü kadar rahat ve dinlendirici uyumamıştım, psikiyatristin yazdığı antidepresanlar ve ayrıca görsel ve işitsel terapi oldukça rahatlamıştı beni. Yatmadan önce telefonum ve kulaklığımı aracılığıyla ilk seansı yapmıştım, farklı bir yöntem olmasına rağmen ilk seansta bile oldukça rahatlamıştım, gerçi antidepresan sayesinde zihnim fazla meşgul olmuyor, bu yüzden çok daha rahattım.

Tüm vücudumun kasları gerinip içindeki gevşeme hissi oluşunca gerinmeyi bırakıp kapalı gözlerimi ovuşturmaya başladım, çapak birikmişti her zamanki gibi ve gözlerimi acıtıyordu.

Gözlerimi açtığım gibi baş ucumda beni izleyen Sasuke'yle karşılaştım. "Günaydın Naruto."

"Ananı!..." Yerimden fırlayıp birazcık geriledim, bedenimi yorganla kapatmaya çalışırken iri gözlerle Sasuke'ye irrite bakışlar atıyordum. "Korkuttun beni Sasuke." Kaşlarımı çatıp omzuna küçük ve acıtmayan bir yumruk attım. "Şunu yapmayı kes artık." Gözlerimi devirip ağız kenarıyla homurdandım. Bu kaçıncı artık, her gün aynı şeyi yapıyor ve sinirlerimi bozuyor. "Tch." Sinirli bir nefes verdim.

"Neyi yapmayı kesecekmişim?" Duygusuz kısa bir bakış atıp elini saçlarıma atıp karıştırır. Aslında yapsa fark etmezdi, çünkü hoşuma gitmiyor değil ama sonrasında utanıyorum. Benim için endişeleniyor ve ben uyuduktan sonra bir süre bekliyordu başımda, benden bile fazla korkuyordu içimdekinden.

Yanaklarımı şişirip çocukça bir tavırla dudak büktüm. "Uyurken beni izlemeyi -tebayo..." Yüzümü yana çevirip göz ucuyla kısa ama sinirli bir bakış gönderdim.

"Hn, neden?" Başını hafifçe yana eğip boş ve doğru oranda sinir bozucu olan bakışları üzerimde gezindi. Ayrıca sesindeki duygusuzluk beni delirtmek için çabalayıp duruyor.

Nedenini sorunca yanaklarım hafifçe kızardığını hissettim, yüzümdeki sıcaklık artışı yüzümden bir damla terin kaymasına sebep oldu. "Çünkü şey... Çünkü..." Elimi enseme atıp yüzümü ters yöne çevirerek patolojik bir çekingenlikle hafifçe kaşıdım, cevap vermeye çalışmıştım ama ona karşı olan bu utangançlığım kolay değildi.

"Adımı gördüğün rüyalar yüzünden çok güzel inlediğin için mi?" Söze damdan düşer gibi duygusuz bir tonda girerek beni çivi gibi olduğum yere sabitler, yüzümdeki sıcaklık artarken vücudumun tüm hücreleri utanç ve stresten titriyordu. Başını iki yana sallayıp reddetti. "Tabii ki de hayır, sadece çok tatlı uyuyorsun." Sözünü tamamlayarak beni tekrardan utandırdı, gözlerim ona kaçamak bakışlar atarken dudaklarının kenarı kıvrıldı. Yanağıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.

Sırtımın altındaki yastığı iki elimle kavrayıp suratına sertçe geçirdim, beni utandırmanın cezasıydı bu. "Salak." Yastığı geri sırtıma yerleştirip sinirle söyledim. Yanaklarımı tekrardan şişirip aynı çocukça tavırla dudak büzüp kollarımı dört yaşındaki bir velet misali göğsümde kavuşturarak somurttum. "Sasuke-teme."

"Usuratonkachi." Umursamazca omuz silkip karşılık verir. Şuan onu parçalamak geliyor içimden, ciddi anlamda sinir bozucu birini seviyorum ve ona dokunamıyorum sırf sevdiğim için.

Düşüncelerimi dağıtıp yeni düşüncelere yelken açtım, bugün cumartesi, okul yok, başımda bekliyor peki neden? Başımı iki yana sallayıp Sasuke'ye odaklandım tekrardan, soracaklarım için derin bir nefes aldım. "Neyse, neden başımda bekliyordun dattebayo?" Meraklı ve aptal bir yüz ifadesi yerleştirdim yüzüme. "Biliyorsun Cumartesi günü ve hiçbir şey yapasım yok." Lafımı bitirdiğimde hafifçe esneyip tekrardan mayışmaya başladım, yatağıma geri sokulmak istiyorum şuan, yastığıma sarılıp ıslak rüyalarıma devam etmek istiyorum çünkü.

Siyah Güneş | SasuNaru | BittiWhere stories live. Discover now