Bölüm 23: Sabah

1.3K 62 428
                                    

Geçiş bölümü ve yazarken zevk almadım, muhtemelen baştan okuyup hatalarımı düzeltmeyeceğim çünkü tekrardan göz atmak istemiyorum. Kısaca okumayın okutmayın!¡!

***

2 Gün Sonra / Perşembe / Naruto

...

"Mmm-Ah!" Sasuke'nin hareketleri ve verdiği sıcaklık hissiyle zevkten inliyor ve yine acıdan kıvranıyordum, ama bu hissetmediğim derece çok iyi hissettiriyordu.

"Naruto-hnn..." Son hareketlerini gerçekleştirirken boynuma, kulağıma, sırtıma küçük buseler konduruyor beni uyarıp sıkılığımı maksimum seviyede tutmak için kulağıma fısıldıyor ve öpüyordu. "Geli-oh..." Artık ramak kalmıştı çıkardığı seslere bakacak olursak. Benim de pek farkım yoktu açıkçası, zevkten uçarken kendi erkekliğim canımı yakıyordu. Yatakla Sasuke arasında tost olmam da hareket alanımı kısıtlıyor ara sıra nefes almamı engelliyordu.

Son sert vuruşlar gerçekleşirken acıdan yastığı ısırıyor, sıktığım yorganı neredeyse parçalıyordum. "Nnh!" Vücudum hararetle terliyor ve tenime atılan yumuşak dokunuşlar ve dil darbeleri ereksiyonumu üst seviyeye çıkarıp gelmemi hızlandırıyor, içime akıp giden sıcaklık ve sertliğin hareketliliği beni bulutların üzerine çıkarıyor ve anlatılamaz bir zevkin doruk noktasını yaşıyordum. "Ah-Sasuke..." Erkekliğim zevk noktama yapılan baskı yüzünden kalp gibi atarken vücudum daha fazla dayanamadan kaskatı kesilir ve...

...

Omzumda hissettiğim dürtü ile hafifçe kıprandım. "Naruto." Tanıdık ve sevdiğim bu ses beni yeni güne bağlayan ilk etkiydi. "Hadi uyan." Nazikçe sırtüstü dönüp tek gözümü hafifçe araladım, bu kibar ve ruhumu seven sesin sahibi Sasuke'ye aitti. Beni uyandırmaya çalışıyordu halen.

"Hm?" Uykulu bir şekilde bilincim henüz açık değilken ne diyeceğini bekledim. "Söyle." Öküze hitap eder gibi karşılık verdim. Kısa bir bakış atıp gözümü tekrar yumdum, dağınık yatış pozisyonumu düzeltip yorganımı kafama kadar çektim.

Yorganın üzerinden kafamı dürtüklemeye başlar, sanki öküze git der gibi, yüzümü yastığa gömüp boğulmama sebep olacaktı. "Uyan kahvaltı hazır." Üzerimdeki yorganı hafifçe aralayıp gözlerime pencereden düşen ışığın gelmesine sebep olur. Tamamen piçliğine yapıyordu ve bu sinir bozucu.

Birkaç küçük anlaşılmayacak mırıldanma çıkararak ve hafif gergin bir yüz ifadesine bürünerek yatakta yan döndüm, yastığıma sarılıp öpücükler attım. "Beş dakika daha..." Uykumun bölünmesini sevmezdim pek, yorganı tekrardan kafama çekerken uykulu bir şekilde homurdandım.

Kafama küçük bir darbe geçirip uykumu açar. "Tch!" Sinirle üzerimdeki yorganı bir hışımla çekip kenara atar. "Gösteririm sana şimdi beş dakikayı." Sinirli bir ses tonuyla konuşup uykumun içine eder, bu çocuktan iki günde nefret etmeye başladım. Sonumuz Kiba gibi olmaz umarım, çünkü baya seviyorum onu.

Gözlerimi açmadan yüzümü sesin geldiği yöne döndüm. "Sasuke siktir git başımdan uyuyacağım dattebayo." Kaşlarımı çatarak güzelim uykumun ve zevk dolu rüyamın bölünmesi yüzünden çıkışıverdim.

Siktir git demekle içim acımış olabilir ama uykumu Sasuke'den daha çok sevdiğim bir gerçek ama. "Oo demek siktir git ha?" Bir sinirle çıkışıp bsma bağırmaya başlar, öfkesini kusuyordu resmen. "Ne o sevgin iki günlük mü?" Gözlerimi açtığımda bana sert bakışlarla, çatık kaşlarla dik dik ve tripli bir yüzle bakan Sasuke'yi gördüm. Başımın dibinde bana öldürücü bakışlarla bakıyor, çevresini kara bulutlar kaplıyordu, beni öldürme ihtimalini düşünce hafiften tırstım.

Siyah Güneş | SasuNaru | BittiWhere stories live. Discover now