Sonunda evdeydim, beni evimin önüne kadar bıraktırmamıştım, çünkü hâlâ utanıyordum ve evimin yerinin bizimkilerden kimsenin bilmesini istemiyor, sadece bana özel olsun istiyordum. Bir çeşit korku gibi. Yatağımda öylece uzanmış bana verdiği eski telefonunu inceliyordum, biliyorum eski malını verdi ama hiç önemli değil, bunu düşünmesi bile içimi ısıtıp yanaklarımı kızarttı, ayrıca çok temiz kullanmış hiçbir şeyi yok. "Seni seviyorum Sasuke, dattebayo!" Adını haykırarak mutlu mesut bana hediye ettiği telefona bakıp tekrardan hayal dünyama daldım.
...
Akşama doğruydu, telefonuma İnstagram ve aynı zamanda WhatsApp'ı kurmuştum. Anonim hesaptan uzun bir süre yazmamıştım, yani iki gün uzun ise..." Of..." oflana sızlana masamın başından kalktım. Her yerim tutulmuştu bu kadar uzun süredir ders çalışmaktan. "Sonunda bitti -tebayo." Sandalyemi hafifçe geri sürerek bacaklarımı masanın üstüne uzatıp bacak bacak üstüne attım. Telefonumu da elime alıp instagrama giriş yaptım ve mesaj yazmaya başladım.
crying_sun: iyi akşamlar Sasuke
crying_sun: üzgünüm
crying_sun: iki gündür yazamadım kusura bakma
Sohbet ekranıyla bakışmaya başladım, cevap yazacak mı diye bekliyordum ama görüldü bile atmamıştı. Yaklaşık 5 dakika geçmişti fakat cevap yok. Çevrimiçi değildi anlaşılan, ekranı kapatıp telefonu karnımın üstüne koydum, ellerimi de başımın arkasına kenetleyip kafamı yasladım.
Biraz kendimden geçer gibi olduğumda titreyen ve öten telefon karnımı da titreştirir. Birazcık korkarak uyandım.
midnight_moon: üzgünüm
midnight_moon: ders çalışıyordum
midnight_moon: bir sorun mu var
midnight_moon: 2 gündür yazmadın neredeyse
Evet, ne kadar güzel. O da fark etmiş yokluğumu, şimdi ne yalan uyduracağım Naruto. Aklıma gelen şeyle sinsi bir şekilde birazcık gülümsedim. Azıcık işletip uğraşmak fena olmaz herhalde.
crying_sun: evet aslında bir sorun var
crying_sun: iki arkadaşımla eğlence merkezine gitmiştim
crying_sun: ve bil bakalım kimle karşılaştım?
crying_sun: tabii ki sana ve senin arkadaşlarına
"Hehe." Sinsice kıkırdayıp yazacağı mesajı bekledim, biliyorum tamamen şeytanım ben -tebayo.
midnight_moon: karşılaşmak?
midnight_moon: siktir, ben seni görmedim
Noluyor lan? Zaten yanındaydım o gün, kafa mı buluyor bu? Hafızam yerime gelmişti evet, eğlence merkezine gittiğimizi falan her şeyi yolda gelirken anlatmıştı bana.
crying_sun: djskdkksjxksjd
crying_sun: mal mısın yoksa bana mı özel
midnight_moon: sana özel
crying_sun: sen sanırım iyi değilsin
crying_sun: tanıdığım Sasuke gelsin, bu Sasuke'yi sevmedim
midnight_moon: bu aralar canım cidden sıkkın düzgün düşünemiyorum artık
Böyle deyince biraz duraksadım, cidden normalden de durgundu en azından birini bile terslemiyordu. Sormalıydım yani yardımcı olmalıydım, o bana yardım etti 2 defa bari bir şekilde borcumu ödemeliyim. Endişeli bir şekilde hızlıca art arda mesajlar yolladım.
YOU ARE READING
Siyah Güneş | SasuNaru | Bitti
FanficCRINGE ALERT! Ben bunu 2018de falan yazdım, çok bir şey beklemeyin. Eğer kanser kelimesi görürseniz kitapta bu Cringe demektir. Yanlış anlaşılmasın. Üzerinde hiç kafa yorulmamış CRİNGE bir hikaye. -Tamamlandı- ============= Kimi mi düşünüyorum? O...