Telefonumun ekranını kapatıp yanımdaki komodinin üzerine tekrardan koydum, yorganımın altına sığınıp hıçkırıklarımı ve ağlamalarımı oraya gömdüm. Yastığımı kollarımın arasına alıp sımsıkı sarılarak benim için uyku vakti olmasa da zihinsel ve fiziksel olarak aşırı derecede yorgun olduğumdan kendimi uykuya teslim ettim.
...
Bip bip bip... Bip bip bip...
"Of... Kalktım tamam." Canım telefonumun lanet olası alarmı çalıyor ve bugün pazartesi olmasına mı yanayım, yoksa benim için berbat bir güne uyandığıma mı yanayım? Yavaşça yatağımdan doğrulup komodinimin üzerindeki telefonuma uzanıp alarmın sesini arttırdım. Normal insanlar erteleyip geri yatağa düşer ben ise tam tersi, ayılmak için sesini ful ses açtım ki kendime geleyim.
Yeterince uyandığımı düşününce alarmı kapatıp yatağımdan yavaşça kalkarım, yerdeki turuncu tilki pofuduk terliklerimi giyip baygın ve yorgun tavırlarla kollarım ve bütün bedenim sallanarak o kokuşuk rutubetli banyoya attım kendimi. Fakat adım gibi Naruto'yum ndmdjskd koltuk altım daha leş kokuyor, kendimi bu kadar iyi tanımak çok iğrenç bir şey.
Artık sizin tabirinizle sıçtıktan ve işimi hallettikten sonra üzerimdeki tüm bok paçavralarını çamaşır sepetine postaladım. Telefonumdan her zamanki gibi o çohoş ve aşk yaşadığım şarkılarımdan rastgele bir tanesini seçip açtım. Ne açtığımı söylemeyeceğim çünkü size ne, yazar sen de beni artık Sasuke ile baş göz et, bıktım da bıktım kxksjxlsjx.
(İyi değilim fıttırdım.)
Belli oluyor.
(Kes be yalak!)
Öhm nerde kalmıştık. Ha! Doğru. Duşumu aldığım gibi çıplak ve hafiften birazdan daha kaslı, su damlayan ve beni çok çekici gösterip aynada kendime yavşamama sebep olan bedenimle birlikte kurulanmak ve üzerimi giymek için geri döndüm, boyum uzun olsaydı kendimle evlenirdim jdkdjf. Havlu ve telefonum elimdeydi tabii. Heyecanlıydım çünkü dün yaşananları bir kenara atıp Sasuke bana mesaj atmış mı diye hemen kontrol etmek istiyorum. Üstün körü kurulanıp havluyu ıslak ve sarışın kafama sardım. Komodiniminin çekmecesini açıp içinden iç çamaşırı, beyaz bir tişört ve siyah bir kot çıkarıp yatağın üstüne dağınık bir şekilde fırlattım. Giyinmeye bile vakit bulamayacak kadar heyecanlıydım. Hızlıca telefonun ekranını açıp instagrama giriş yaptım ve bingo! Sasuke-kuncuğumdan mesaj var ağağağağağağğa.
midnight_moon: hey
midnight_moon: iyi misin?
midnight_moon: dün bir şey mi oldu?
Yaklaşık olarak 10 dakika önce yazdığı mesajlardı bunlar. İstemeden de olsa mutlu oldum çünkü benim için artık endişeleniyordu bayağı. Şu aralar hem gerçekte hem de sanalda benim üzerime fazlasıyla duruyordu. Yüzümdeki buruk tebessüm genişlerken bugün için olan umutlarımı yeşeriyordu git gide. Yazmaya başladım.
crying_sun: günaydın sasuke
crying_sun: aslında dün sinirlerim çok bozuktu
crying_sun: benim için endişelendiğin için teşekkür ederim
crying_sun: ve evet şimdi çok daha iyiyim
crying_sun: çünkü bana yazdın :')
Mutluluktan gözümün kenarından küçük bir damla yaş akarken işaret parmağımla silip bugünün daha iyi yapmak için içimden sözler verdim kendime.
midnight_moon: iyi olmana sevindim
midnight_moon: şey dicektim
crying_sun: söyle, dinliyorum seni
YOU ARE READING
Siyah Güneş | SasuNaru | Bitti
FanficCRINGE ALERT! Ben bunu 2018de falan yazdım, çok bir şey beklemeyin. Eğer kanser kelimesi görürseniz kitapta bu Cringe demektir. Yanlış anlaşılmasın. Üzerinde hiç kafa yorulmamış CRİNGE bir hikaye. -Tamamlandı- ============= Kimi mi düşünüyorum? O...