¡ UWAGA !
Przeczytaj do końca! Na samym dole zamieściłam dla Was kilka informacji i prośbę!!!
Cześć Wam!
Postanowiłam, że zmienię starą okładkę na nową. Przyznam się, że wahałam się i nadal waham z tą decyzją, ale raz kozie śmierć. Prawda? Jednakże ostrzegam, iż obecna okładka będzie do momentu, w którym zakończę tę książkę, czyli na tak zwany finał powraca stara okładka. Dlaczego? Chyba łatwo jest się domyślić, prawda? 😃
Okładka nr 1
( od Prologue aż do 20 rozdziału, łącznie z notką o zwiastunie )
Okładka nr 2
( od 21 rozdziału do finału powieści, ewentualnie trochę wcześniej jak uznam to za stosowne )
Oczywiście obie okładki wykonała cudowna i utalentowana osóbka: mrs_devil13
A skoro już dodaję...
Bardzo dobrze wiecie, że nie lubię zaśmiecać swoich prac, więc tzw. notki od autora dodaję prawie nigdy, a jak to robię to z ważnych dla mnie powodów, gdy chcę Was o czymś poinformować.
- po pierwsze: chcę Wam podziękować za wszystkie komenatrze, te pozytywne w większości, bo jeszcze nie spotkałam się z negatywnymi. A to bardzo dobrze! Oby tak pozostało 😃. Oczywiście nie liczę wyzwisk pod adresem postaci, bo jest wiele śmiechu przy tym! Po prostu chcę powiedzieć, że Was kocham. Bez Was nie byłoby mnie tu, a ta książka zapewne skończyłaby jak inne opowiadania, czyli po 3-4 rozdziałach poszły do szuflady nazywanej przeze mnie śmietnikiem. Dajecie mi siłę, co ukazuje się w ostatnich rozdziałach. Wracam chyba do formy, hihihi 😃.
- po drugie: jestem strasznie dumna z tej książki, że nie porzuciłam jej po kilku pierwszych rozdziałach. Jest ona moim największym osiągnięciem i naprawdę jestem dumna z siebie, z tego co piszę, z mojej wattpadowej małej famili.
- po trzecie: nawet nie wiecie jaką radość sprawiają mi wasze komentarze, w głównej mierze jak najbardziej poztywne, dotyczące połączenia świata LUCYFERA ze światem TVD/TO. Nie spotkałam się nigdzie z kimś kto by napisał książkę z połączeniem tych dwóch światów. Dlatego też uznaję się za pierwszą taką osobę, która połączyła te dwa światy w jeden ( tak wiem samolubne, może, ale taka prawda ). Przyznam się, że początkowo bałam się pisać cokolwiek z udziałem naszej kochanej i diabelnie kuszącej Lucynki. Jednak z każdym rozdziałem i słowem przychodziło mi to co raz łatwiej. Teraz rzadko zdarza mi się chwila wahania, a to wszystko dzięki waszym pozytywnym komentarzom. W szczególności elzbietatudor która nie oglądając Lucyfera odczuwa i widzi to samo co ja/my oglądający ten serial.
P. S. Mam nadzieję, że w końcu obejrzysz Lucyfera, bo warto, a to co ja tu pokazuję jest niczym w porównaniu z serialem! 😃
- po czwarte ( i najważniejsze! ): jak widzicie w opisie książki od maja nie ruszyliśmy w dół jeśli chodzi o miejsca w kategorii O WAMPIRACH. Jest to bardzo przykre, bo ja się staram, a jakieś gówna za przeproszeniem mają pierwsze miejsca ( w sensie te najlepsze, pierwsza 10-15 ). Wybaczcie, ale taka jest prawda. Nie mówię oczywiście o tych dobrych książkach. Nie wiem dlaczego się tak dzieje. Może dlatego, że rozdziały są mega krótkie i z łatwością się je czyta? Bo nie mają wielu rozdziału, a jak już to byle jakiej jakości? Może WY wiecie?
Tak czy siak, tu zwracam się do Was z pomocą, sprawmy by || Last Love || wróciło na należyte jej miejsc ( a ) e. Moim marzeniem jest, aby wejść kiedyś na wattpada i przeczytać: || Last Love || jest na 1 miejscu w O WAMPIRACH. A uwierzcie lub nie, ciężko nad tym pracuję.
Na koniec...
Wena mi dopisuje jak sami widzicie, więc trzymajcie kciuki, a na dniach powinień pojawić się 21 ( jubileuszowy ) rozdział. Z tego powodu poprosiłam mrs_devil13 aby zrobiła mi filmik z niektórymi wydarzeniami mającymi miejsce do 19-20 rozdziału. Enjoy i mam nadzieję, że się Wam spodoba.
P. S. Filmik jest także w mediach u góry.
Chris Brown- With You
no to do następnego... 😃
mimo wielbienia przewodniego shipu tej książki, pokochałam wizję LUCOLINE/ FORSTAR ( Lucyfer & Caroline )
lucianitamundo
CZYTASZ
|| Last Love ||
VampireMinęło ponad 100 lat od makabrycznych wydarzeń w Mystic Falls. Wszyscy znajomi blond wampirzycy już dawno nie żyją, ponieważ zgineli w wojnie, która z góry była przegrana i pochłonęła wiele istnień. Piękna wampirzyca- jako jedyny wampir, który przeż...