: 24 :

1.2K 161 4
                                    

+ Kuanlin +

"Masih takde ke?" soalku. Dia menggeleng kepalanya. Weyh, Jihyun kau pergi mana?

"Tapikan mana korang dua dapat duit tu? Habis belajar pun belum. Baru 17 tahun kan?" tanya Yuta. Eh eh banyak tanya pulak dia ni.

"Sebenarnya, Felix jelaskan" kataku. Aku memandang Felix. Felix memandang aku. Then dia pandang Daehwi.

"Dia. Mak dia pemilik syarikat Ryu"  Daehwi mengangguk dengan malu2 kucing. Eh,tetiba pulak.

"Oh, kalau macam tu. Aku ada idea. Aku tahu mana Jihyun" katanya. Mata aku membulat. Dia tahu dia tahu dia tahu dia tahu di tahu waaaaa JIHYUN ME COMING!

"tapi.." no tapi2 just tell mehhh!

"Bagi aku 10 million. Apa macam? Macamlah aku tak tahu korang tiga suka Jihyun. Daehwi, Felix aku tahu. Takyah sembunyikan" aku menjeling diorang dua. Eh, apa ni? Suka Jihyun senyap2. Kennot ini kennot.

"1 billion? Demi Jihyun aku sanggup" kata Daehwi. Eh dia melebih. Apa ni Hwi?

"Tapi ada syarat huehue" kata Yuta lagi. Kang aku tampar dia ni. Takleh ke aku tampar dia? Sebab banyak sangat tapi dia ni. Eish.

"Jangan guna nama aku kalau korang dah dapat tahu"

+ Yuta +

"Jangan guna nama aku kalau korang dah dapat tahu" tiba2 hati aku rasa ragu2. Macam, rasa aku khianat Jaemin. Tapi aku memang perlukan duit sekarang.

sorry Jaemin-ah. Walaupun orang rapat macam mana pun dengan kita, mereka akan buta disebabkan duit.

"Deal!" Aku mengeluh. Aku pun menunjukkan lokasi mereka 7 tu. Argh Yuta, kau khianat Jaemin. Why?

Aku pun beritahu mereka pasal tu.

+ Daehwi +

"Oh my gash, serius la?" kami bertiga di dalam grab tu shook. So jadinya shook kuasa 3. Even tho aku benci math tapi at least aku tahu apa kuasa2 apa semua tu.

"Bukan salah abang dia. Salah budak sorang tu" kata Kuanlin. Sekarang keadaan awkward sebab Yuta menyalahfahamkan situasi ni.

"Kau suka Jihyun?" soal Kuanlin kepada kami berdua.

"Tak" tadi sengaja je kata demi Jihyun aku sanggup. Sebab aku suka kawan dialah. Sebab tu aku sanggup tolong Jihyun manatahu dia dapat tolong aku dengan kawan aku. Eh jap, Somi tu dikira kawan dia ke?

"Tak, aku tak suka Jihyun. Yuta tu buat keadaan jadi rumit" balas Felix. Aku mengangguk tanda setuju dengan Felix.

"Ok aku percaya korang. Now kita perlu kembalikan Jihyun" kata Kuanlin. Aku senyum lalu angguk. Nasib dia percaya.

"Juh!"

+ Yuta +

HAHAHAHA bestla kenakan diorang tadi. Muka Kuanlin dah marah. Aku ketawa sampai terbaring atas lantai.

Pada masa yang sama rasa bersalah aku datang. Eh,aku buat apa yang sepatutnya. Aku tolong orang en?

#tbc

song : Soulmate by Zico ft. IU

Happy Birthday Abang Jihyun 🌞 🎂✨

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Happy Birthday Abang Jihyun 🌞 🎂✨

TRAPPED.Where stories live. Discover now