+ Kuanlin +
"Cikgu dengar yang Jihyun masih belum jumpa. Kuanlin, betul ke?" aku nak tak nak jawab. Tapi aku terpaksa angguk.
"Kesian kakak dia" Nasib dia tak mengajar. Sebab cikgu seat-in huehue. Tak mau belajar math.
+ Jihyun +
"Gila ke nak aku bunuh diri? Ehh dia lah yang mati dulu" kataku. Aku tak tahu aku kat mana sekarang ni. Sebab aku kata lari entah kemana.
Princess Jisoo : Kita perlu ubah suai dunia Qie ni. Letak lebih banyak pokok. Lepas tu taman perlu modern sikit.
skipEh eh Jisoo lah. Aku pun mengintip diorang. Diorang nak ubah suai. Ye baguslah. Time aku merangkak ni, tak sengaja pulak lutut aku kena ranting kayu. Dan ranting tu patah then berbunyi then Jisoo tengok aku. Tf. Matilah aku.
Princess Jisoo : Berani kau mengintip kami!
skipDisebabkan takut sangat. Aku pun bangun dan lari selaju yang mampu. Dan aku terfikir, asal aku berlari. Kan obvious sangat aku 'intip' diorang. Tapi aku tak intip. Tapi dah setengah jalan, aku lari balik ke tempat diorang Jaemin.
"Weyh lariii" jeritku. Aku bodoh sangat intip diorang. Tapi tak ngaku intip. Time aku nak sambung lari tu,Jaemin tahan aku dari lari. Eh why
"Weyh lepaslah. Diorang cari aku" tiba2 Jaemin peluk aku. Tf,apa kau nak? Aku tahulah kau nak aku mati. Apa ni?
Princess Jisoo : Bunuh dia!
skip"Bukan teruk sangat apa yang diorang bincang tu" kataku. Taklah kuat sangat sampai Jisoo dengar.
Prince Jaemin : Bunuh dia...
skipAsal Jaemin bersubahat? Bro? Apa masuk otak kau?
Dan lepas tu korang tahulah apa jadi...
+ Jaemin +
Tinggal satu lagi.
"Hyung, Apa kata kita pergi makan?" aku memandang Chenle. Nampak sangat dia kebuluran.
"Oklah. Jum pergi" kami dua pun bergerak ke kedai yang dekat sini.
+ Hyeyeon +
"Weyh Yeon, diorang dah keluar. Cepat sikit" terkejut aku. Eish. Aku pun cepat2 keluar dari kereta tu. Aku yakin yang just diorang dua je dalam tu sebab aku dan kawan aku dari tadi tunggu situ.
Aku memusing tombol pintu. Wah indahnya, tak berkunci langsung. Sekarang aku perlu letak pendrive ni kat semua computer.
okayyyy 60%
66%
#tbc
song : Siren by Sunmi
YOU ARE READING
TRAPPED.
Fantasy"Benci aku. Suka Jaemin" "So,ni hal keluarga. Asal kami sini jugak?" nctdreamfanfic • thank you sebab sudi membaca p.s: the 14-15 y/o me wrote this.