~26. Bölüm: Hep Aynı Konu; Güven Sorunu.~

1.6K 89 47
                                    

Multimedya ~ Murat Dalkılıç Rivayet

Bu arada bu bölümü yorumlarıyla beni gülümseten yeni okuyucuma ithaf ediyorum: semanur0208

Bu arada 2k olmuşuz, çok teşekkür ederim desteğiniz için. SİZİ SEVİYORUM.

Keyifli okumalar dilerim...

~26. BÖLÜM: HEP AYNI KONU; GÜVEN SORUNU.~

"Ayılamıyorum dünden kalan halimle, gel yardım et;

Saralım içimizdekileri el birliğiyle..."
-Vıldar

'N'ayır, n'olamaz.' İç sesimin dediğine gülebilirdim ama şu an şok içinde duygusuzca bu cümleleri söyleyen kişiye bakıyordum.

Yani Pars'a.

"Ne?" O şok anında çıkan istemsiz sözcük dudaklarımdan firar ettiğinde hala şaşkın şaşkın Pars'a bakıyordum.

Bana bakarak tısladı.
"Duydun."

Hâlâ şoktan çıkamamış olmalıyım ki Merte bakarak konuşmaya devam etti. Öyle bir öfkeyle konuşuyordu ki sanki karşısında düşmanı vardı.

"Duymadın mı? Tekrar edeyim istersen. Aleda, benim eşim. Şimdi uza burdan Mehmet."

Mehmet, ay aman Mert dişlerini sıkarak cevap verdi.
"Mert."

Ben kafa sallarken Pars umurunda değilmiş gibi "Her neysen," diyerek geçiştirdi.

O sırada hocanın sesi aramıza girdi.
"Gençler son on beş saniyeniz."

Pars cevap vermemi bile beklemeden elimden tuttuğu gibi beni Loya ve Miran'ın olduğu tarafa götürdü.

Tam o sırada iç sesim fısıldadı.
'Elini mi tuttu?'

Takıldığı nokta; elimi tutmasıydı.

Gözlerimi devirdim. O kadar olaydan sonra buna mı takılmıştı gerçekten? Üstelik takılması gereken konu başkayken?

Beni Loya ve Miran'ın yanına getirdiğinde yaşananları yeni idrak ediyormuşum gibi hışımla, elimi elinin hapsinden kurtardım. Cidden bu çocuğa inanamıyordum! Loya ve Miran'ın bakışlarına aldırmadan Pars'a bir adım yaklaşıp öfkeyle konuştum.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen ya? Bu yaptığın resmen zorbalık Pars Tanrıoğlu."

Pars sanki ona hiçbir şey dememişim gibi Loya'ya döndü.
"Loya, sen Miran ile eş ol."

Loya anında itiraz etti.
"Hayır Pars, ben bu hödükle eş falan olmam."

Miran alaycı bir kahkaha atarak başını iki yana salladı.
"Ben sanki sana meraklıydım. Aleda benim eşim olsun sende git Pars'a eş ol o kadar meraklıysan."

Ben kaşlarımı kaldırmış halde ikisini izlerken Pars ve Loya aynı anda itiraz etti.

"Olmaz!"

Şaşkın bir şekilde Miran ile göz göze geldiğimde çok kısa bir an sırıttığını görür gibi oldum ancak o kadar hızlı bir şekilde silinmişti ki sorgulamaktan öteye gidemedim.

Pars sert bir şekilde konuştuğunda neredeyse tüylerim ürperecekti. Neredeyse!

"Olmaz. Aleda kimsenin eşi olmayacak, o benim eşim. Loya sen de Miran ile eş ol."

UMUDUN MELODİSİ (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin