+15 Oy
''Tamam anne, görüşürüz.'' Telefonumu kapatıp cebime sıkıştırdım. Elimde Jazmyn'e aldığım tokaların bulunduğu küçük pembe poşet vardı. İçini açıp hediye paketinin kusursuz olduğundan emin oldum.
''Hey nerede kaldın?'' Bir eli cebinde ıslık çalarak yanıma gelen Justin'e döndüm. Dükkandan çıktığımdan beri ilk defa yanıma geliyordu.
''Korkma beni yemediler.'' Sırıttı.
Gülüp omzuna vurdum. ''Bu onların aptallığı.'' Göz kırptığımda kahkahası tüm caddeyi kapladı.
Yanımıza yanaşan siyah araba bizi bölen şey olmuştu. Kapı açılır açılmaz içerisinden çıkan Jazmyn, abisinin kucağına zıpladı.
Justin kardeşine sarılıp onu havada döndürürken bu tatlı hallerine gülümsedim.
''İyi ki karnı tok değil.'' Gülerek yanıma gelen Pattie her zaman ki gibi şık ve alımlıydı.
Kollarımı ona sıkıca doladım. Üzerindeki harika parfüm kokusu burnuma çarptı.
''Sanırım Justin bunu göze aldı.'' Dedim ve güldüm.
Jazmyn abisinin kucağından inip bana doğru koştu. Kollarımı açıp onu sıcacık sarılmayla karşıladım.
''Evelyn! Seni çok özledim.'' Heyecanlı ve mutluluk aşılayan sesini duyduğumda güldüm.
''Bende seni çok özledim bir tanem.'' Eğilip saçlarının üzerine öpücük kondurdum.
Justin yanımıza gelip kardeşinin önünde eğildi. ''Bugün ki planımızı sana bırakıyoruz prenses. Ne yapmak istersin?''
''Sanırım bugün size eşlik edemeyeceğim, Sofia'ya söz verdim. Eğlenceniz bittiğinde seni almaya gelirim tamam mı?'' Pattie kızından onay beklerken Jazmyn'in başını sallamasıyla gülümsedi.
''Görüşürüz anne.'' Justin annesine sarıldı ve yanağına öpücük kondurdu.
''Görüşürüz canım.'' Pattie yanağıma öpücük bıraktı.
''Görüşürüz.'' Gülümsedim.
''Gerçekten bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyorum çocuklar.'' Korku dolu gözlerimi buz pistine çevirdim.
Bugünü Jazmyn planlayacaktı fakat planlarının arasında buz pateni yapma fikrinin olduğunu bilmiyordum. Daha buz pistine çıkmadan zihnimde düşmüştüm.
''Bu kadar korkmanı gerektirecek bir şey yok Eve.'' Dedi Justin bilmiş tavırlarla.
Gözlerimi devirip ona baktım. ''Bunu küçüklüğünden beri buz hokeyi oynayan Justin mi söylüyor?''
''Merak etme düşersen tutacağım.'' Bilmiş tavırlarıyla sırıttı.
''Bende tutacağım Evelyn.'' Jazmyn piste girmek için daha fazla bekleyemeyecek gibiydi.
Gülümseyip yanağını okşadım. ''Pekala ama eğer düşersem -ki bunun yaşanma olasılığı fazlasıyla pozitif- rezil olan siz olacaksınız. ''
''Rezil falan olmayacağız. Yürü hadi.'' Justin elimden tutup beni patenleri alacağımız kısıma sürükledi.
Jazmyn kendi bölümüne gidip patenlerini almıştı bile. Bunu ilk kez yapmadığı belli oluyordu.
Justin patenleri bana uzattığında alıp almama konusunda kararsızdım. Gözlerimiz buluştuğunda Justin bana bakıp güldü.
''Gel buraya.'' Beni koltuğa oturtup ayakkabılarımı çıkarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back to Life / Justin Bieber & Barbara Palvin
Fanfiction''Eğer yıldızım olmana izin verirsen , sonsuza dek senin gökyüzün olacağım.'' dedi Justin umut dolu gözlerle. Gözlerinde ki umut ışığı, ay ışığı ile birleşip ; Evelyn'in kalbine doğru yol aldı.