♥41

56 3 6
                                    


Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı bekliyorum unutmayın sizin verdiğiniz destek beni yazmaya iten tek şey! ♥


Kapıda bizi bekleyen arkadaşlarımızı gördüğümde kocaman sırıttım ve Justin'in elini bırakıp onlara dikkatli bir şekilde koştum. Uzun zamandır denk gelemediğimiz için içimde onlara karşı olan özlem fazlasıyla artmıştı.


Matt benim koştuğumu görünce bana sırıtarak gelip belime kollarını doladı. Boynuna sarıldığımda beni havaya kaldırıp etrafında bir tur döndü. ''Böğürtlen! Nerelerdesin sen?'' Alnıma öpücük kondurdu. ''Asıl sen nerelerdesin, hiç aramıyorsun da.''


''Bana diyene bak. Justin'i bulduktan sonra beni unuttun ama benden o kadar kolay kurtulamazsın bücür.'' Eliyle burnumu sıkıp Justin ile tokalaşmaya gitti.


Mia bana içten gülümsemesiyle bakarken sırıttı. ''İyisin değil mi?'' Kafamla onayladığımda yanağına öpücük kondurdum. Üzerinde pembe mini elbise vardı ve fazlasıyla sevimli gözüküyordu. 


Ryan yanıma geldiğinde bir elini belime koyup yanağımdan öptü. ''Birbirinize doymanız için sizi rahatsız etmek istemedik ama siz bizi unutmaya hazırmışsınız.'' Sırıttığında şakadan omzuna vurdum.


''Hey! Abisinin yanında nasıl konuşmalar bunlar?'' Matt lafa atılıp abilik görevini üstlenirken güldük.


''Küçük kız kardeşin artık o kadar da küçük değil Mattie.'' Karşısına geçip dil çıkardığımda bana kaşlarını çattı. ''Sen her zaman benim gözümde sahildeki deniz kabuklarının hepsini toplamaya çalışan ve yarınlar yokmuşcasına cupcake yiyen küçük kız kardeşim olarak kalacaksın.''

 Konuşurken parmağını sallamasıyla ciddiyetini korumaya çalışıyordu fakat gülmemek için kendini zor tuttuğunu biliyordum.

''Neden her buluşmamızda grubumuz eksiklerini tamamlayamıyor?'' Justin isyan ettiğinde ona hak verdim. ''Gerçekten diğerleri nerede?''


''Abby ve Sui üniversite için sıkı çalışmaya başladılar pek dışarı çıkmıyorlar, Alex büyük ihtimalle birinin üzerinde, Cooper ise büyükannesinin yanına gitti.'' Mia konuştuğunda kafamı salladım, tamam hepsinin bahanesi vardı.


''Ee genç insanlar topluluğu, bugün sabaha kadar içip komaya giriyor muyuz?'' Matthew heyecanla ellerini birbirine vurduğunda grubumuzdan kahkaha sesleri yükseldi.


''Komaya girmeyip yanımıza takılacak birilerini bulsak daha iyi olacak dostum, yakında bizi eşcinsel sanacaklar.'' Ryan konuştuğunda Matt kaşlarını çattı.


Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. ''Haklısın herkes benim kadar şanslı değil.''Justin elini belime atıp beni kendine doğru çektiğinde herkesten sesler yükselmişti. ''Uuu..''


Gülümseyip ona döndüğümde keyfinin fazlasıyla yerinde olduğunu gördüm. Bugün ki yemekten o kadar çok korkuyordu ki, bu şekilde olumlu geçmiş olması ona terapi gibi gelmişti. 


''O zaman içeri girip deliler gibi eğleniyor, yeni anlaşmalarımızı kutluyoruz!'' Mia sevinçle cırladığında Matt kaşlarını çattı. ''Anlaşmalar? Bir tane değil miydi o?''

Back to Life / Justin Bieber & Barbara PalvinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin