Ben: Cho bu gece bizde kalmaya ne dersin? Anne ve babam evde yoklar. Benim de canım sıkılıyor.
Cho Hee: gerçekten mi? Bu çok güzel olur.
Ben: o zaman bize gidiyoruz.
Cho Hee: tamam. Ailemi arayıp hemen geliyorum.
Ben: tamam. Çıkış kapısında bekliyorum.
Cho Hee: tamaaam.Cho Hee koridorda biraz ilerleyince bende çantamı alıp çıkışa doğru ilerledim. Kapıya ulaştığımda o çocuğu tekrar görmemle cesaretlenip ona doğru ilerlemeye başladığım sırada Cho Hee 'nin bana seslenmesiyle olduğum yerde durdum.
Cho Hee: Hyee! (Yanıma gelip) neye bakıyorsun?
Ben: hiç şuradan bir köpek geçti de ona baktım.
Cho Hee: anladım. Neyse hadi gidelim. Ailem izin verdi.
Ben: tamamdır. Gidelim hadi.Cho Hee 'yi bize götürerek hata mı yapıyordum bilmiyorum. Kızın başı benim yüzümden belaya girmezdi umarım. Sonuçta bir kurbanımız vardı. Min Yoongi. Ama o kendi kaşınmıştı. Her neyse konumuz bu değil.
Cho Hee: Hye! Beni dinliyor musun?
Ben: ha? Ne? Ben..
Cho Hee: anlaşıldı dinlememişsin.
Ben: ya bir şey düşünüyordum. Ne demiştin?
Cho Hee: önce bizim eve gidip bir kaç eşya alıp öyle mi gitsek?
Ben: tamam. Nasıl istersen. Öyle yapalım.
Cho Hee: tamam o zaman. Şuradan gireceğiz.
Ben: hıhı..❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Sonunda eve gelmiş ve üzerimizi değiştirmiştik. Yaklaşık yarım saattir aynı şekilde oturmaktan sıkılmış ve Cho 'nun teklifiyle ayaklanmıştık.Cho Hee: benim bir arkadaşımın barı var. Oraya gidelim mi?
Ben: barlar midemi bulandırıyor..
Cho Hee: benimde ama orada karaoke falan da var hem canımız sıkılmaz bu sayede.
Ben: her hangi bir şey içmeyeceğiz ama tamam mı?
Cho Hee: ben zaten nefret ederim o tür şeylerden. Maksat eğlence olsun.
Ben: tamam o zaman kalk hadi.Cho Hee ile ayağa kalmış ve üzerimizi giyinmek üzere yukarı çıkmıştık. Sonunda ikimizde üstlerimizi giyindikten sonra yola koyulduk.
Cho Hee ---- Hye Dae
⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Sonunda bara ulaştığımızda yoğun sigara ve alkol kokusu midemin kalkmasını sağlarken Cho Hee 'nin de midesi bulanmış olacak ki beni adeta sürükleyerek karaoke katına arkadaşının yanına çıkardı.Cho Hee: selaam Sang Hun. Nasılsın.
Sang Hun: oooo Cho Hee sen buralara gelir miydin?
Cho Hee: abartma Sang sanki hiç gelmiyorum. Neyse neyse seni yeni bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum. Bu Hye Dae.. Hye bu da Sang Hun..
Sang Hun: (elini uzatarak) memnun oldum.
Ben: (elini sıkarken) bende..Cho Hee Sang 'la konuşurken ben de etrafı geziyor bir şeylere bakıyordum. Merdivenden gelen sesle kafamı merdivene doğru uzattım. Sarhoş bir kaç adam merdivene yığılmış horulduyorlardı. Adamlara dalmış bir şekilde bakarken aniden omzuma dokunulmasıyla refleks olarak kendimi geri çekmiş aynı zamanda elimi dur şeklinde uzatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School |M.Y.G|
Fanfiction"bir papatya düşün, yaprakları her zaman seni seveceğimi gösteren..."