•'32'•

84 6 38
                                    

Dün yaşanan konuşmamdan sonra alarmdan önce kalkmış, ve üzerimi değiştirmiştim.

Annemler olmadığı için yemek yemem adına kimse zorlamıyor, bu da beni rahatlatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annemler olmadığı için yemek yemem adına kimse zorlamıyor, bu da beni rahatlatıyordu. Biraz yürümek için erkenden çıkmış, kulaklığımı takıp yürümeye başlamıştım. Arkamdan birinin kolunu boynuma dolamasıyla ürkmüş, refleks olarak yanımdakine bakmıştım.

"beni korkuttun Yoongi."

"onu anladım zaten."

Yoongi gülerken bugün keyfinin yerinde olduğunu anlamıştım. Kulaklığımın tekini ona uzattığımda, hiç sorgulamadan almış, ve kulağına takmıştı. Bir süre sonra kulağımdaki kulaklığı, daha sonra da kendininkini çıkarmıştı. Anlamaz gözlerle ona baktığımda, kulaklığı sallamaya başlamış ve koluna girmem için işaret etmişti.

Gülerek koluna girmiş, ona bakmaya devam etmiştim. Memnuniyetle sırıtmış ve kulaklığı sallamaya devam ederken konuşmuştu.

"bana benzemeye başladın."

Gülerek söylediği şeye bir anlam verememiş, ve konuşmuştum.

"neden öyle söyledin?"

"dün seni okulun arkasında gördüm. Min Ji 'nin saçını yolarken."

Keyifle gülmüş, gülüşüne karşılık ben de gülmüştüm. Cidden attığım her adımdan haberi vardı.

"öyle olması gerekiyordu. Ayrıca, sen beni takip mi ediyorsun?"

"ne yani edemez miyim? Belki seni görmek istiyorum?"

Yanaklarım yanmaya başlamış ve gülerek kafamı başka bir yöne çevirmiştim. Yoongi yine keyifle gülünce, bugün fazlaca güldüğünü anlamıştım.

"ne bu mutluluğunun sırrı? Bugün fazlaca gülüyorsun."

"gülmeyeyim mi?"

Surat ifadesine gülmüş, ve yanağına bir öpücük kondurmuştum. Aynı şekilde karşılık verince gülümsemem büyümüş ve konuşmuştum.

"hayır. Bu halini daha çok sevdim. Bütün gün izleyebilirim."

Sonunda okula vardığımızı anlamış ve kulaklığımı geri vermişti. Oturduğumuz, hatta sahiplendiğimiz bankta grubun kalanını görmüş ve gözüm Jimin 'e takılmıştı. O da aşırı mutlu, ve gülerek bir şeyler anlatıyordu.

Yoongi' nin kolundan çıkmış ve kulaklığımı çantama atarken bir yandan da banka yaklaşmıştık. Çantamı kapattığım anda Jimin ayaklanmış ve bana sarılmıştı. Ben de geri sarıldığımda, bir süre sonra ayrılmış ve heyecanla konuşmuştu.

"Min Ji az önce yanıma geldi ve bu olayı unutmak istediğini, benim de unutup onu affetmemi istedi."

Şaşırmış gibi yapmış, ve Jimin 'i de oturtup konuşmuştum.

School |M.Y.G|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin