•'28'•

151 10 70
                                    

Ben: ciddi olamazsın Taehyung.

Taehyung sırıtmış ve konuşmaya başlamıştı.

Taehyung: gayet de ciddiyim Dae. Hadi.
Ben: Tae-
Taehyung: itiraz etme Dae yapmak zorundasın.

Sıkılarak ayağa kalkmış ve Yoongi 'nin oturduğu yere gelmiştim. Herkes yapacağım hamleyi beklerken itiraz modumu tekrar açmıştım.

Ben: cidden yapacak mıyım?

Taehyung kafasını sallamış ve değişik gülüşler atmaya başlamıştı.

Ben: bunu yaptığıma inanamıyorum. Herkesin içinde...

Eğilmiş ve Yoongi 'nin omzundan tutup kendime çevirmiş ve kısa süreliğine aramızdaki mesafeyi kapatıp onu öpmüştüm. Taehyung tatmin olmuş bir şekilde böbürlenerek yerinde kıpırdanmış ben de aşikar olduğum dudakları öpmekten hiç sıkıntı duymadan yerime geri geçmiştim. Yoongi 'nin suratında hiç bir ifade yoktu. Tek bir mimik dahi...

Ben: oldu mu?

Taehyung kafasını sallamış ve yemeğini yemeye devam etmişti. İştahım da kapanmış olmasına karşın masaya hiç oturmamış ve işim olduğunu söyleyip ilerlemiştim. Arkamdan gelen sesle duraksamıştım.

Yoongi: ne işin var?

Arkamı dönmüş ve kısa davetkar bir bakış atıp yoluma devam etmiştim. Nereye gideceğimi bilmiyordum ya da nereye gittiğimi. Sadece yürüyor ve etrafıma bakınıyordum. Az ileriden gelen seslerle oraya doğru yaklaşmıştım. Bir grup erkek ve kız öğrenciler aynı bizim gibi kamp yapmaya gelmiş gibi duruyordu. Yavaşça kızlardan birinin yanına yaklaşmış ve konuşmaya başlamıştım.

Ben: siz de mi okulla geldiniz?
X: evet. Ya siz?
Ben: evet. Biraz ileride kamp yapıyoruz. 2 gün sonra da bitecek. Bu arada adım Hye Dae.
X: ben de Eun Bi. Tanıştığıma memnun oldum.
Ben: ben de.

Çadırı kurmaya çalışan ama bir türlü başaramayan kız bize doğru seslenmişti.

X: Hey? Eun Bi! Gelsene.

Eun Bi beni de kolumdan çekip kızın yanına götürmüş ve konuşmaya başlamıştı.

Eun Bi: hey Sun Yeon baksana bu Hye Dae. Hye Dae bu da Sun Yeon. En yakın arkadaşım.
Ben: memnun oldum Sun Yeon. Benim de bir yakın arkadaşım var. Herhalde şuan yemek yiyorlar.
Sun Yeon: tanışmak isterim ancak önce şu deli şeyi kurmayı başarmalıyız.

Gülmüş ve kesinlikle kurmasını anlamadığım çadıra göz gezdirmiştim. Kenarda bulunan klavuzu almış ve göz gezdirmiştim.

Ben: tamam. Zor olmasa gerek. Çubukları birleştir, yere sabitle, çadırı iskelete ser ve sıkılaştır.

Eun Bi, Sun Yeon ve ben çadırı kurmaya çalışırken sonunda bunalmış ve yakınmaya başlamıştım.

Ben: Yoongi olsaydı hemen yapardı.

Eun Bi merakla dönmüş ve değişik bakışları atarken konuşmuştu.

Eun Bi: Yoongi de kim?

Ne diyeceğimi bilemeden bir şeyler gevelemeye başlamıştım.

Ben: şey.. biraz değişik bir ilişkimiz var ancak arkadaşım. Yani herhalde...

Telefonumun arka cebimde çalmasıyla vücudum titreşime geçmiş ve bu olayı sonlandırmak adına telefonumu elime almış ve ekrana bakmıştım.

Ben: adını anmasam eksik kalırdı.

Arayan Yoongi 'nin çağrısına cevap vermiş ve konuşmaya başlamıştım.

School |M.Y.G|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin