Ben: ne yani Yoongi Jimin 'e beni sevdiğini ve benim de onu sevdiğimi mi söylemiş?
Taehyung: iyi bir dinleyicisin.
Ben: iyi ama Yoongi onu sevdiğimi nereden biliyordu?
Taehyung: belki de hissetmiştir. Kim bilir...Eğer Cho Hee söylemişse onunla bizzat konuşmam gerekecekti. Teşekkür için...
Taehyung: bu arada yüzün neden düşük senin?
Ben: hiç. Hiçbir şey yok.
Taehyung: emin misin?Ufak bir tebessümle kafamı olumlu anlamda sallamıştım. Halbuki aklım Jimin 'de kalmıştı.
Ben: hey TaeTae.. Jimin 'in evini biliyor musun?
Taehyung: evet. Neden?
Ben: beni oraya götürür müsün?
🌻🌻🌻🌻🌻Taehyung: nasıl yani siz gayet ciddisiniz.
Olanları Taehyung 'la da paylaşmış ve bir çözüm bulmaya çalışıyorduk.
Ben: Jimin.. bence diğerlerine de söylemeliyiz. Bu şekilde bir çözüm bulamayız.
Jimin bir süre düşünmüş daha sonra konuşmaya başlamıştı.
Jimin: yaptığım şeyden çok utanç duyuyorum Dae...
Ben: Jimin.. utanç duyması gereken kişi Min Ji. Sen değilsin. Ayrıca diğerleri de seni anlayacaktır. Merak etme bir şey olmayacak.Bir süredir sessiz olan Taehyung 'un sonunda sesi duyulmuştu.
Taehyung: yarın okulu asmaya ne dersiniz? Diğerleri de gelsin ve bu konuyu halledelim.
Jimin: ne yapacağız kızı mı kaçıracağız?
Taehyung: kötü bir fikir değil bence.
Ben: (gülerek) Taehyung...Jimin sıkıntıyla içini çekmiş ve ellerini saçlarından geçirmişti. Rahatlatmak amacıyla sırtını sıvazlamış ve Taehyung 'a bakmaya başlamıştım. Gözlerini bir yere dikmiş bir şeyler düşünüyordu. Aklıma tek bir fikir dahi gelmiyordu...
♣️♣️♣️♣️♣️♣️Sabah erkenden kalkmış ve üzerimi giymiştim.
Annemler hala gelmemişlerdi bu yüzden okul konusunu hiç açmayacaktım bile. Sonunda hazır olduğumda Taehyung 'u aramıştım.
Ben: Taehyung ?
Taehyung: Hye Dae ? Neredesin ?
Ben: şuan evdeyim. Henüz çıkmadım. Sen neredesin ?
Taehyung: birazdan sizin evin önünden geçicem seni de alayım. Dışarıda bekle beni.
Ben: tamam. Bekliyorum.Telefonu kapattıktan hemen sonra çantamı almış ve dışarıya çıkmıştım. Kısa bir süre sonra Taehyung 'un siyah arabası evin önünde durmuştu. Gülerek arabaya yaklaşmış ve ön koltuğa oturup Taehyung 'a günaydın demiş ve kısaca sarılmıştım.
Ben: nereye gideceğiz ?
Taehyung: sakin bir yere gideceğiz. Büyük ihtimalle bizimkiler de gelmiştir.Kafamı sallamakla yetinmiştim. Bir süre sessizliğin ardından dayanamamış ve konuşmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School |M.Y.G|
Fanfiction"bir papatya düşün, yaprakları her zaman seni seveceğimi gösteren..."