Bölüm 43

7.4K 1.1K 516
                                    

Yine arka arkaya iki bölümle karşınızdayız :))
Keyifli Okumalar🍷

Mihera'dan

Ellerimi önümde birleştirdim ve mahçupluktan kızardığını düşündüğüm yanaklarım gözükmesin diye kafamı yere eğdim.

"Mihera'ya misafir odasını verelim."

Jungkook'u arayıp durumu söylediğimde ben demeden kendisi evine gelmemiz için ısrar etmişti. Aslında sadece beni çağırıyor gibi gözükse de Jae pek umursamamıştı.

"Ben de koltukta yatarım, Jaehyun odamı alabilir." Jiyong konuştuğunda boğazımı temizledim ve hızla konuşmaya başladım. "Sorun değil ben de kalabilirim, rahatsız olmayın lütfen."

Jungkook'un babası elini omzuma koydu, hızla kafamı kaldırarak gülümsedim. "Mihera lütfen evinde gibi hisset kendini. Biliyorum birden fazla erkeğin içindesin ama hissettirmemeye çalışacağız, öyle değil mi çocuklar?"

Jungkook ve Jiyong anında kafa sallarken bu hallerinin çok güzel olduğunu düşündüm. "Ben, gerçekten çok teşekkür ederim."

"Bir daha teşekkür ettiğini duymak istemiyorum."

Keşke Jae de ağzını açıp birkaç cümle söyleseydi, beni çıldırtacaktı. Neyse ki Jungkook'un abisini sevmişti ve yemek yerken baya bir muhabbet etmişlerdi.

"Abi ben koltukta yatarım, Jae benim odamı alsın." Jungkook uyuyacağı koltuğa baktığında onun için üzülmeye başlamıştım bile. "Sen zaten uyku problemi çekiyorsun, ben yatarım. Sorun değil, nerede olsa uyuyabiliyorum."

Bakışlarımı dünyanın en güzel abisine çevirdim ve hayranlıkla yüzüne baktım. Jungkook'un aksine daha kısaydı ve zayıf görünüyordu. Yine de yüzü o kadar güzel ve biçimliydi ki şaşırıyordum. Annesine benziyor olmalıydı.

"Abi saçmalama."

"Jungkook tartışma bitti, herkes odasına çıkabilir. Mihera'nın odası zaten hazır, çarşafları misafirlerimizden sonra değiştiriyoruz. Yani kötü hissetme."

Jungkook'un babasına gülümsedim ve kafamı aşağı yukarı salladım. Ona aşık olan Ely kimdi bilmiyordum ama aşırı derecede merakla dolmuştum. Çok şanslı bir kadındı.

"O zaman iyi geceler?"

Babası hepimize teker teker baktığında karşılık vererek odalarımıza yönelmiştik. Abisi koltuğu hazırladığı için bize Jungkook eşlik ediyordu, babasının odası da aşağı kattaydı.

"Jae burası senin odan." Jungkook kafasıyla içeriyi işaret etti ve o içeri girince dolaptan çarşaf çıkartarak yüzüne doğru fırlattı.

"Teşekkür ederim Jungkook-ssi." Jae benim taklidimi yapar gibi konuşunca göz devirmiştim. İnsanların evindeydi, istenmediği bir yerde kalıyordu ve hala yüzsüzdü.

"Jae." Uyarır tonda onun adını söylediğimde ellerini teslim olur gibi kaldırdı ve kendini yatağa attı. Evimize bu kötülüğü yaptığı için onu asla affetmeyecektim.

"İyi geceler bebeğim."

Jungkook'un bakışları hızla beni buldu, ben de adımlarımı Jae'ye çevirip kafasına vurmak zorunda kalmıştım. Onun yanında yanlış anlaşılacak şeyler söylüyordu gerizekalı!

Elyora | JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin