Bölüm 56

8.4K 1.1K 1.6K
                                    

En uzun bölüm ve 10kyız. Teşekkür olarak görebilirsiniz🌸

Jungkook'un Anlatımından

Ekrandaki tanıdık isme baktım ve onlarca kere yaptığım gibi, kırmızı imgeyi kaydırarak telefonu susturdum. Onunla konuşmak istemiyordum.

Yanımda değilken, her an onu düşünüyordum ama hayır, konuşmayacaktım.

Öğrendiğim onca şeyin arasında sindiremediğim tek bir şey vardı ve ben onunla konuşmak istemiyordum!

Onunla konuşmak istiyorsun.

Derin bir nefes vererek, televizyona odaklanmaya çalıştım. Ne izlediğimi bile unutmuştum, belki de ne izlediğimi başından beri bilmiyordum.

Mihera beni öldürmek istemişti.

Sadece öldürmek isteseydi, belki de bu kadar üstünde durmazdım. Sonuçta ona verilen bir görevdi bu, canımı almaya gelmiş olabilirdi.

O, beni kendine aşık etmek istemişti. Onların türü devam edebilsin diye kendimi feda etmemi sağlamaya gelmişti. 

Yaptığı mantıklı olandı, biliyordum.

Bilmek hiçbir şeyi daha iyi hale getirmiyordu.

Yapması gereken buydu ama bunu bana nasıl yapardı?!

Gözümün içine baka baka yalan söylemişti, beni sevdiğini söyleyerek bana yaklaşmıştı. Onun hislerine inanmadığımı söylediğimde, haklı olduğumu bilmesine rağmen bana hesap sormuştu.

İyi bir oyuncuydu, rolünü oldukça iyi oynayıp beni tuzağa düşürmeyi başarmıştı.

Belki de hiçbir şeyi fark etmesem, o gün o çocuğu arabanın altından kurtarmasam, Elyora'yı rüyamda görmesem kısa bir süre sonra kurban edilmiş olacaktım.

Beni sevdiğini söylemişti, bana aşık olduğunu hissetmiştim.

O yanımda değilken hissettiğim hiçbir şeyden emin olamıyordum.

Belki de hala oyun oynuyordu, onu okumaya odaklanmadığım için anlayamamıştım. Beni hala kandırmaya devam ediyor olabilirdi.

Onun seni sevdiğini hissettin, sen yanılmazsın.

Onun kötü biri olduğunu düşünürken yanılmamış olabilirdim ama daha sonra, ona güvenmiştim. Güvenmem gereken son insan olmasına rağmen.

Katilim olabilecek tek kişi olmasına rağmen.

Mihera sana aşık, ruhunu hapsedemeyecek kadar.

O yanımda değilken buna inanmak çok zordu.

Doğru hissetmeme ihtimalim vardı, içimden gelen bir sese güvenemezdim. Onun kontrolüne girdiğim her an hata yapmıştım, onun yüzünden Mihera'yı kırdığım da olmuştu.

O zaman öyle olması gerekiyordu, o değişti.

"Jungkook!"

Kulağım dibinden gelen güçlü sesle, irkilerek sesin sahibine baktım. "Oğlum yarım saattir penguenlerin nasıl ürediğini izliyoruz, kumanda nerede diyorum?" Penguen mi?

Televizyona baktığımda paytak paytak yürüyen hayvanları görerek, etrafı yokladım. "Kumanda bende miydi?" Yerimden kalkarak, üstüne oturup oturmadığımı kontrol ettim.

"Aşık mı oldun sen?" Jimin bana gözlerini kısarak baktı ve devam etti. "Leyla gibi dolanıyorsun etrafta."

"Ne aşık olması?" Nereden anlamıştı bunu amına koyayım? "Aşık falan olmadım. Ne alakası var? Kime aşık olacağım hem?"

Elyora | JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin