Bölüm 55

7.9K 1.1K 715
                                    

Jungkook'un Anlatımından

Bu, hayatımda gördüğüm en güzel şeydi.

Görüş açıma giren, cılız gövdesine rağmen tüm görkemli yaprakları taşıyan ağaca baktım. Yıllardır bir kürenin içinde gördüğümden çok daha güzeldi, çok daha görkemli ve büyüleyici.

Annemden kalan son şey gözlerimin önündeydi.

Adım adım ağaca yaklaştım, ben ne kadar yaklaşırsam sanki benden o kadar uzaklaşıyordu.

Ona dokunmak istiyordum.

"Onun yanına gidemezsin, oğlum."

Duyduğum sesin nereden geldiğini ayırt etmeye çalışarak etrafa baktım. Sanki her yerden, her bir yanımdan hatta belki de içimden gelen bir ses gibiydi.

"Anne?"

Soluma dönerek etrafı taradım, tam önüme döneceğim sırada yan tarafımdan gelen güçlü ışığı hissederek oraya döndüm.

Annem yanımda duruyordu.

Tüm güzelliğiyle gülümsedi. Ona bakmak tüm kötü anıları unutmak gibiydi. Zihnimde sadece gülümseten anlar varlık kazanmış gibi, ruhum huzurla dolmuştu.

"Burada olmadığın sürece, kutsal ağaçlardan birine yaklaşamazsın. Sen bile bunu yapamazsın."

Dediğine anlam vermeye çalışarak, tam karşıma baktım. Kutsal kelimesinin en çok yakışacağı şeylerden biriydi ama neden yanına gidemiyordum? Buradaydım işte, onu görüyordum.

İhtişamlı görüntüsü hayatımda gördüğüm en gerçek ve en net şeydi.

"Buradayım."

Kelimeler sanki beni terk etmiş gibi sadece birini söylemeye gücüm yetmişti. Sen bile demişti bana, benim ne özelliğim vardı ki?

Onun annen olduğundan nasıl eminsin?

Aklımda beliren soru, bir anda tüm benliğimden güçlü bir ürperti geçmesine neden oldu. Annemin tek bir fotoğrafı bile yoktu, onun nasıl göründüğünü babam bir kez bile bana tarif etmemişti.

Sesini hiç duymamıştım, bana oğlum diyişine hiç şahit olmamıştım. Gecelerce onu hayal ederken, gözlerimi kapattığımda aklıma gelen hiçbir sima olmamıştı.

Ama o benim annemdi.

Peki, ben bunu nereden biliyordum?

"İlk defa bu kadar gerçeklikte benimle birliktesin." Annem bana dönerek, şefkat dolu bir ifadeyle baktı. "Hemen düşünmeye başladın değil mi? Aklın hemen seni mantıklı olana götürmeye çalıştı."

Onu ilk defa görüşüm değildi ama ilk defa onu nereden bildiğimi sorguluyordum.

Etrafımda gözlerimi gezdirdim. Annem buradaydı, benimle konuşuyordu ama benim annem ölmüştü.

Ben bir rüyanın içindeydim.

"İşte bu yüzden, ilk defa bu kadar gerçekliktesin Jungkook. Bunun bir rüya olduğunu biliyorsun, bilmek her zaman gerçekliğin ilk adımıdır."

O benim düşündüklerimi biliyordu.

"Artık gerçekliğe kavuşmanın vakti geldi, oğlum."

Bilmek, gerçekliğin ilk adımıdır.

Yıllardır ait olduğum gerçekliği arıyordum, hiçbir yere ait hissedemezken ruhumun savrulduğu her yerde kendimden bir şeyler arıyordum.

"Ben," Duraksadım ve ona baktım. Çaresizlik hissi geçmişti, kendimi hiç olmadığım kadar güçlü hissediyordum. "Delirdiğimi düşündüm."

Elyora | JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin