Final Part/1

6.5K 677 1K
                                    

Anlamadığınız, aklınıza takılan yerleri spoi olmaması açısından part üçün sonundaki '♥️' emojisine satır içi yorum bırakarak sorabilirsiniz.

Son kez keyifli okumalar diliyoruz 🌸

Jungkook'un Anlatımından

Uyan.

Bilincim yerine geldiğinde, gözlerimi açmadan  biraz bekledim. Beynimin içinde yabancı bir ses duyuyordum, uyku ve uyanıklık arasında her şey bulanık gelirken ses tekrarladı. Uyanmalısın, geç kalacaksın.

Gözlerimi açarak, hafif aydınlanmış odada gözlerimi gezdirdim. Yattığım yerde doğrulup, bir süre sessizliği dinledim. Yabancı sesi tekrar duymayı beklesem de, yok olmuştu.

Uyanmalısın, geç kalacaksın.

Bir melez olduğumu öğrendiğim andan itibaren zihnim benim için kocaman bir bilinmeyen olmuştu. Normalde boşverip geçeceğim ses, şu an içimi ürpertiyordu.

Şu ana kadar yaşadığım hiçbir şey nedensiz değildi, bu yüzden huzursuzluk tüm vücudumu kaplamış gibiydi. Derin bir nefes vererek, yan tarafıma döndüm. Mihera ile birlikte uyuduğuma emindim ama yanımda yoktu.

Bugünlerde rahat uyuyamadığını biliyordum, çiçeğin yanına inmiş olmalıydı. Elyora'dan bir parça olduğu için miydi, bilmiyorum ama Mihera o çiçeğin yanında en azından bir parça huzurlu görünüyordu.

Merdivenlerden aşağı inerken, tüylerimi ürperten sessizlik sürekli büyüyor gibi hissediyordum. Yutkunarak, kuruyan boğazımı ıslatmaya çalıştım. Zihnimin sessizliğine alışık değildim.

Adımlarım ilk olarak arka bahçeye açılan kapıyı buldu. Çiçek görüş açıma girdiğinde kısa süreli bir rahatlama bedenimi sarmıştı ama birkaç saniye sonrasında, huzursuzluk eski yerini aldı.

Çünkü Mihera burada yoktu.

Kalbim kasılarak, daha hızlı atmaya başladığında nefeslerim derinleşmişti. Panik olmaya başladığımı hissediyordum ama bu duyguya esir olmamak için, mutfağa doğru adımladım. Bahçede olmak zorunda değildi, evin herhangi bir yerinde olabilirdi. Belki de sadece susamıştı.

Kendini kandırmaya çalışma.

Zihnim, sessizliği böldüğünde boş mutfağa bakıyordum. Hızlı hareketlerle yukarı çıktım ve misafir odasına baktım, burada da yoktu.

Onun burada olmadığını biliyorsun.

Gözlerimi kısa süreli kapatıp açtıktan sonra, evin her köşesini dolaşmaya başladım. Banyoya baktım, eski malzemeleri doldurduğumuz küçücük odaya, abimin ve hatta babamın odasına. Evin her köşesine.

Mihera hiçbir yerde yoktu.

O, gitti.

Kafamı iki yana salladım, az önce sessizlik rahatsız ediyorken şu an zihnimde yankılanan hiçbir sesi duymak istemiyordum. Beni rahat bırakmasını istiyordum çünkü Mihera beni bırakıp hiçbir yere gitmezdi.

Odalara tekrar bakmaya başladım, gözümden kaçan bir şeyler olmalıydı. Belki küçük bir not, hava almaya çıktığını söyleyen basit bir yazı ya da dolapta bir şey bulamadığını söyleyen bir işaret.

Elyora | JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin