Bölüm 6

10.9K 1.5K 585
                                    

Yorum sınırı koyduk aga, kırıyonuz
Nerde bu haZNil tayfa?

Ayrıca bunun bir hikaye olduğunu ve bazı fiziksel özellikleri değiştirebileceğimizi unutmayın tm mı? :)

Jungkook'un Anlatımından

"O proje yetişmesin, ben seni o zaman göreceğim gerizekalı."

Okulun kapısından girebilmek için kartını arıyordum, aynı zamanda da telefondaki salağa laf anlatmaya çalışıyordum.

"Bulacağım bir yolunu, en kötü kalırım. Yaz okulları boşuna mı var?"

Rahatlığını sikeyim dememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Sonunda sol arka cebimde kartımı bulmayı başarmıştım.

Üstündeki fotoğrafa baktıkça asabım bozuluyordu.

Bastıktan sonra kısa sesi duydum ve önümdeki sopayı iterek, okula girdim. Bu kart sistemine her gün küfür etmekten çok yorulmuştum, artık sadece kartımı hemen bulduğum zamanlar da şükür ederek bu seansı sonlandırıyordum.

Telefondan gelen sesle, kulağımdan uzaklaştırdım. Bae noona arıyordu, telefonu tekrar kulağıma yaklaştırdım. "Jimin, ben seni sonra ararım." Telefonu hızlıca kapatıp, diğer aramayı cevapladım.

"Jungkook, nasılsın?"

Bae noona'nın her zamanki gibi neşeli sesiyle istemesizce gülümsedim. Hayatımda gördüğüm en pozitif insanlardan biriydi. Her zaman neşeli ve güleç olduğu için her insanın sevebileceği türden bir insandı.

"İyiyim, sen nasılsın?"

Uzun tartışmalardan sonra ona siz dememem gerektiğini bana kabul ettirmişti.

"İyiyim. Jiyong'un önemli bir sınavı vardı, onu aradım demin. Sonra aklıma diğer ufaklığım geldi, hemen aradım."

"1.83 boyunda bir ufaklık."

Dalga geçtiğimde kahkaha sesini telefonun öbür tarafından duymuştum. "Baban telefonlarımı açmıyor, küstük herhalde haberim olmadan." Babam ve o, asla küsmezdi.

"Bu aralar pek iyi değil."

Sesimi yerleşen huzursuzluğu ben bile fark etmiştim ama buna engel olamıyordum. Babam iki gündür oldukça kötüydü. Normalde asla içmemesine rağmen eve sarhoş geliyordu.

Çünkü annemle tanışma yıldönümleri gelmişti, yine.

"Ah, anlıyorum. Jiyong bana bunu söylemedi."

Abim, annesine babasının başka bir kadın için çektiği acıları anlatmazdı. Bu durumdan rahatsızdı, bunu gidip bir de annesine yansıtacak değildi.

"Ben babama seni araması gerektiğini söylerim."

Bae noona babamın ilk eşiydi. Aralarında her zaman sevgi ve saygı vardı ama aynı evin içinde yapamamış bir çiftti onlar. Sakin bir boşanma döneminden sonra, yollarını ayırmışlardı.

Gördüğüm en medeni insanlar olarak, hala arkadaş kalmaya devam ediyorlardı.

Abim, bir süre annesinde kaldıktan sonra Bae noona yurtdışına çıkacağı için babamla ikisi oturup bir karar vermişti. Abim babamla kalmaya başlamıştı.

Üç erkek ve bir ev hikayemiz böyle başlamıştı.

"O kendini iyi hissettiği zaman geri döner, söylemene gerek yok. Sen iyi misin oğlum?"

Bana asla başka bir kadından olma çocuk muamelesi yapmazdı. Sevgisini her zaman en derinden hissederdim, babam beni tek başına büyütürken yanında olan tek insan oydu.

Elyora | JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin