Arabadan inerek Dylan ı bekledim yanıma geldi o önden ben arkadan gidiyorduk en sonunda bir eve girdik Dylan bir kapının şifresini girdi kapı açıldığında içeri girdik bir masaya oturunca bende oturdum
Dylan:"İçecek bir şeyler ister misin?"
"Hayır"
Dylan:"Peki konuyu açıyorum o zaman.. İlk önce Ben Annenin arkadaşıyım yakın bir arkadaşı ve her şeyi biliyorum evet şimdi başlıyorum. Annen ile baban birbirlerini çok seviyorlardı ve bir gün evlenme kararı aldılar anneannen bu olaya karşı çıktı çünkü o zamanlar Sen kendi istediğinle evlenemiyor dun anneannen eğer annene Ji-cheol(Goblini koydum) ile evlenirsen bunu yanına bırakmam gibi şeyler söylemişti nedeni ise baban nın yani senin büyük baban anneanneni evlendikten sonra terk etmişti erkek çocuğu olmuyor diye sonra Büyük baban başka bir kadın ile evlenmiş ve baban dünyaya gelmiş bunu duyan anneannen ise sinirlendi yıllar geçmiş baban annene ilk görüşte aşık oldu izin vermiyorlar diye gizlice evlendiler Anneannenin haberi yoktu sonra annen anneannene söyledi sonra sen doğdun Hyun-ah bu yüzden anneannen senden nefret ediyordu anneannen bir plan hazırladı Ailene ölüm planı hazırladı bir kamyoncu ile anlaşma yaptılar ilk önce kabul etmedi o adam sonradan işin içine para girince kabul etti o gün 2006 yılında anneannen sizi evlerine davet etti.. İşte o zaman olan oldu siz kaza yaptınız annen Si Young(lookout u koydum) Anneannen seni öldü biliyordu ama biri senin yaşadığını öğrenmiş annenin evini bulmaya çalışıyor çünkü orada senin görmemen gereken bir kaset varmış onu alıp ona karşı kullana biliriz ve hapis e atarız ve annen ve babam huzura kavuşurlar Hyun-ah o eve gittiğini biliyorum seni küçüklükten beri takip ediyorum o evde bir şey buldun mu?"
"Aslında sadece o eve Ailemin benim için çektiği video lar için gittim sonra üvey ağabeyim olamayacak kişiyi çağırdım gidecektim fakat ona bu gece burada kalmayı teklif ettim çünkü annemin kokusuyla uyumak istiyordum öyle de oldu da yatmak için odaya girdiğimde avizenin içinde bir kolye buldum içinde ise bir not:'Anneannene dikkat et evin alt katına in kaseti bul diye' bir şey yazmış fazla hatırlamıyorum misafir odasında 7 tane kolye buldum iki not.Sabah olduğunda o alt kata indim bir sandık buldum içinde ise annemin bana bıraktığı mektup günlük ve o kaset bana onu iyi saklamamı ve 2 ay sana vermemi söyledi yani yazmış, bu günde sen karşıma çıktın çünkü bu gün benim doğum günüm bu arada avukatmış sın doğru mu?"
Dylan:"Biliyorum Hyun-ah senin hakkında her şeyi biliyorum telefon numaranı dahil avukat değilim artık "Savcıyım"Çünkü annene bir söz verdim avukatlığı bırakıp Savcı olacağıma dair şimdi Akşam benimle Han nehrinde buluşacaksın kimsenin seni takip etmediğine emin olman gerek anlıyor musun bir planım var. Hadi gidelim seni evine bırakayım"
"Paki Sana Oppa mı diyeyim Ajushi mi demeliyim "
Dylan:"Hayır bana Sunbae de senden büyüğüm çünkü"
"Çok genç görünüyorsun kaç yaşındasın?"
Dylan:"31 yaşındayım"
"Oh peki Sunbaenim"
Dylan:"Hahah hadi bakalım ufaklık gidelim"
Masadaki şapkayı başıma geçirdim maskeyi de ağzıma yerleştirdim evden çıktık arabaya bindiğimizde emniyet kemerini taktım ve arabayı çalıştırdı .....Evin önüne geldiğimizde bana bir kart uzattı alıp inceledim
Dylan:"Bu benim kartım lazım olursa beni mutlaka ara"
"Peki Sunbae" Arabanın kapısını açıp dışarı çıktım Dylan a el salladım gittiğinde bende kapının ziline bastım Bayan Min jae kapıyı açtığında gülümsedim içeri geçtim odama girip o kaseti alıp aşağı indim içindeki konuşmaları öyle merak ediyordum ki anlatmam kaseti (adını bilmiyom) takıp kumandayı elime alıp başlattım tanıdığım birinin konuşması ile oraya dikkat kesildim(Good Morning President ti koydum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetim Üvey Kardeşim//Bangtan Sonyeondan
Fanfic17 Yaşında bir genç kız 6 buçuk yaşındayken ailesi trafik kazası geçirmiştir.Ailede sadece Hyun-Ah kurtulmuştur 10 yıldır yetimhanede kalıyordur dilsiz ve sağır taklidi yaparak onu alan aileler Hyun-Ah ı yetimhaneye geri bırakmaktadır. Uyandığında...