Глава Шеста

257 19 0
                                    


          Имах усещането, че целият свят е спрял да се върти, докато аз се целувах с Марк. Знаех какво ще направи, още преди дори да си го е помислил. Казвах си, че няма да му позволя да го направи. Подсъзнателно си представях как той се опитва да ме целуне, но аз го отблъсквам и се правя на много недостъпна. В главата ми, всичко изглеждаше толкова по-добре и щеше да е прекрасно, ако реалността представлаваше фантазията ми във всяко отношение. Но не всичко е розово на този свят. Защо позволих на себе си да направя това? Аз сама съм виновна. Допуснах огромна грешка, но сякаш е, защото го исках. Не знам вече какво да мисля. Не знаех и какво да кажа. За това останах безмълвна известно време.

- Кейт?

- Моля те не ме наричай така. Не харесвам цялото си име. Само мама ме нарича така понякога. - и аз, когато съм си бясна, както сега.

- Съжалявам

- За "Кейт" или за целувката? - нямаше как да не попитам.

- За първото. Защо трябва да съжалявам за второто?

          Ами може би, защото допреди два часа ми обясняваше как няма да бързаш, ще ми дадеш време, защото не искаш да си като всички останали. Но какво ли си мисля. Май всички са еднакви. Сестра ми може би беше права. 

- Марк! Не искам нищо повече от приятелство с теб. Харесвам те. Като приятел. Забавен си, умен си, обичаш кучета, с теб мога да си говоря по много теми и определено не бих останала разочарована от характера ти. Но това е всичко. Не знам дали след проблемите с Алекс станах толкова уязвима. Възможно е. Но, моля те... Трябва ми известно време, преди да се хвърля в нова връзка, нова любов. Просто не съм го преодоляла все още и е против собствените ми разбирания да си давя мъката чрез теб.

          Искам да общувам с него. Той наистина е страхотно момче. Истината е, че го харесвам. Като нещо повече от приятел. Но ме е страх, че това е само заради мъките ми по Алекс и съзнанието ми просто се опитва да замести Алекс с Марк. И ако това е така, в даден момент, когато мъката по Алекс ми мине и вече съм добре, аз ще съм тази, която ще наранява. Не искам да нараня никого. Особено момче, което очевидно наистина ме харесва и иска нещо повече от мен. Усещам, че още ми е ужасно кофти, заради Алекс. И когато това спре ще знам, че е свършило. И ако тогава още имам чувства към Марк, с удоволствие ще му го кажа и ще се боря да се случи нещо. Но не искам да рискувам сега, когато съм толкова емоционална. 

Любовта е илюзияWhere stories live. Discover now