Глава Двадесет и трета

158 10 0
                                    

          Бях бясна след последния си разговор с Алекс. Игнорирах го доста време. Накрая заспах. До него. Макар, че той не заспа веднага. Почнах да се онасям, когато го усетих как стана и почна да се разхожда. Не му се спеше. Запали една цигара и излезе на балкона. Опитах се да заспя отново, но не можех да оставя нещата така. Трябваше да говоря с него. Да разбера какво му е, защото определено му имаше нещо. В последно време, се промени от към това отношение. Имам предвид, че напоследък хормоните му са по-силни от разума му. Станах тихо и излязох на терасата. Прегърнах го през кръста, а той леко извъртя главата си към мен, после обърна цялото си тяло към моето, но продължаваше да пуши. Хванах цигарата му, изгасих я и я метнах през терасата. Той се засмя.

- Не трябва да пушиш. Вредно е. Ти си спортист. Не пушач. - казах му строго. 

- И за това я хвърли през терасата? Навън.

- Съжалявам, природозащитнико. Ще я изхвърля утре сутринта.

- И аз съжалявам. - той мина на по-сериозната тема. - Знам, че напоследнък почнах повече да си позволявам тези близости. От хормоните е, Кейти. Колкото повече тренирам и играя, толкова повече те искам. Не искам само това от теб и не искам да се разделяме, заради това, така че...

- Чакай, чакай... - прекъснах го грубо. - Не съм казала, че искам да се разделяме. - той въздъхна тежко. - Ей, спокойно. Никога няма да искам да се разделим за такава глупост. Спокойно. Искам просто да знаеш, че те разбирам. Знам за хормоните ти. - засмях се леко. - Но и такъв си те обичам. Предстоят ти велики неща в NBA, така че все някак ще се научим да се справяме с хормоните ти. - двамата се засмяхме.

          В този момент, преди да успея да кажа още нещо прочувствено и сълзливо, той ме хвана в ръцете си и ме понесе отново вътре. Метна ме на леглото и точно си помислих за тежките му хормони и, че ще иска отново да правим нещо, но той ме зави с топлото одеало и легна върху мен.

- Искам само да гледам прекрасното ти лице. - той беше гол, но искаше на мен да ми е топло. - Не мога да опиша колко те обичам, Кейти Андерс Шмид. Обичам немското ти име, повече и от перфектният ти за германка американски.

- Технически е американски английски. - той се засмя, а аз докоснах лицето му.

- Обичам нежното ти докосване. - продължи той. - И обичам да съм романтичен само за теб. Не съм бил толкова романтичен с никоя друга. И знаеш ли какво ти предлагам? Когато се върнем в Калифорния, не разопаковай багажа си. Добави бански, слънцезащитни кремове и подобни женски работи, защото не ти предлагам, а ти казвам, че заминаваме на почивка в Хаваите. 

Любовта е илюзияWhere stories live. Discover now