Какво се изискваше от мен през тази седмица? И през всички дни? Да се разминавам с Алекс? Той да ме гледа, сякаш съм нова ученичка, от онези смотаните, с които "феймъсите" не дружат? Чувствах се като нищожество. Всеки ден. Понеделник. Вторник. Сряда. Четвъртък. И дори петък, когато всички бяха радостни, че предстои уикенд, аз бях радостна, че два дена няма да виждам Алекс. Всеки ден беше мъчение за мен. В понеделник, той закъсня и дойде чак третия час.
- Господин Алекс Дейвидсън! - започна госпожата ни по литература. - Защо пристигате чак за трети час и то... със закъснение?
- Успах се, госпожо. - изобщо не му пукаше, че е закъснял.
- Чудесно. Тогава, за да не се успиваш следващия път, ще имаш домашно. 500 думи доклад за стихотворението "Място" на Езра Паунд. И за да те улесня ще ти кажа, че искам докладът ти да съдържа отговорите на два от главните въпроси, свързани с това стихотворение - "Какво е трябвало да направи или да не направи литературният герой?" и "Какво визира литературния герой под "тя" - жена или нещо друго?".
- А мога ли да попитам коя е тази Езра? - целият клас почна да се смее, а аз се питах как може да е толкова самонадеян.
- Чудесно. Още 500 думи, задължителни, прибавям към доклада ти. - физиономията му беше безценна. - Те ще са преди същинската част. В първите 500 искам да опишеш биорафията на Езра Паунд. Характерни неща за времето през което ТОЙ е творил и за по-известните МУ стихотворение. - Алекс беше затънал дълбоко.
- Е, браво, приятел, сериозно нагази в... - Люк нямаше нужда да довършва това изречение, докато госпожа Бриджес го слушаше.
Във вторник, Алекс не закъсня - естествено, щом първият ни час беше физическо. Имахме този ужасен предмет два пъти седмично. Мразех го. Не бях спортна натура и всеки час по физическо, за мен беше кошмар. Всички тези загрявки, упражнения, норми. Отвратително е. Алекс се опитваше да промени това в мен, защото беше заклет спортист, но не му се получи. Като цяло съм упорит човек и никой не може да ме накара да правя нещо, което аз самата не желая да правя.
В сряда, Алекс пропусна първия час по химия и господинът много му се ядоса. Май другата седмица го чакаха доста неизвинени отсъствия на съвета. В четвъртък имахме литература. Алекс беше "напълно готов", според думите му, с доклада си от хиляда думи за стихотворение от двадесет реда. Чудех се какво е копирал от интернет, докато госпожа Бриджес не почна да чете прекрасния му доклад на висок глас. Първо го накара да седи прав пред целия клас, докато ние го зяпахме с огромно любопитство.
YOU ARE READING
Любовта е илюзия
RomanceКейти точно е започнала учебната си година. 11-ти клас. Тя е едва на 17, но почти година бе ходила с Алекс - момче от нейния клас, чийто интереси се припокриваха с нейните - вярата в любовта, късните разходки по плажа. Дори мълчанието за тях беше п...