BÖLÜM 17

132 4 4
                                    

Emre'nin evinin önünde durduğumda kendime verdiğim sözleri tekrar ederek arabadan indim. Kaldığı katın ziline bastım ve açmasını bekledim. Kapı açıldığında kendimi asansöre attım. Onun katında durduğumda indim. Emre kapıya yaslanmış beni bekliyordu.

Hızla yanına gittim ve yanında dikilmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızla yanına gittim ve yanında dikilmeye başladım. Yanında fazla ufak kalıyordum.Kapıda beklemeye bir son vermiş içeri geçmişti ve elleriyle içeriyi göstererek beni de davet etti.

     '' Kapıda bekleme, gel hadi. ''

Onu onaylayarak içeri girdim. Büyük salonuna girdiğimizde koltuğa oturdu ve ben de onun karşısında ki koltuğa oturdum.

     '' Sen çalışmıyor musun? ''

Emre sakince bana baktı.

     '' İzinliyim. ''

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Ne diyebilirdim ki.Emre içimde bir sıkıntı olduğunu anlamış olacak ki konuştu.

     '' Deniz, iyi misin? ''

Bakışlarımı ona çevirdim ve hızla sözcükleri ağzımdan çıkardım.Bekleseydim bir daha hiç demezdim.

     '' Biz evlenelim Emre? ''

Emre şaşkın gözlerle bana bakarken ağzından belirli belirsiz bir nida döküldü.

     '' Ne? ''

Söylediğim şeyin mantıksızlığı ile bir açıklama yapma gereği hissettim.

     '' Batuhan defteri benim için kapandı Emre. Ben onu unutmak istiyorum. Ben seni sevmek istiyorum. ''

Emre aşk dolu gözleri ile bana bakarken bu bakışları ilk defa fark etmiş olmama şaşırdım.Bu bakışlardaki duyguyu görmemek için kör olmak lazımdı. Ben nasıl bu kadar kör olabilmiştim senelerce?

     '' Deniz, eğer bir anlık sinirle bunu söylüyorsan ya da bana acıyorsan sakın yapma. ''

Hızla ayağa kalktım ve yanına gittim. Ellerini ellerimle birleştirdim.

     '' Hayır, beni yanlış anladın. Ben artık huzur istiyorum. Bak sana söz veremem belki seveceğim diye. Ama sana seni mutlu edeceğime dair söz verebilirim. Mutlu olalım Emre. Ben yeterince boş acılarla vakit kaybettim zaten. ''

Sonra aklıma zehirleyen kötü düşünce ile ellerimi ellerinden çektim.

     '' Ama sen istemiyorsan sorun-''

Cümlemi bitiremeden beni kolları arasına aldı.

     '' 5 yıldır en çok istediğim şey buyken, istemiyorsan deme bana. Sadece senin gerçekten istediğinden emin olmam gerek, anla beni.Eğer bir gün pişman olursan ve beni böylece bırakırsan, daha çok kanar kalbim.''

YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin