Bölüm 18

127 4 0
                                    

Sabah evdeki kalabalığın heyecanlı ve telaşlı sesi ile gözlerimi açmıştım.Yatağımdan kalkıp odamdan kendimi dışarı attım.

     '' Teyzecim, uyandın mı? Biz de hazırlıkları bitirdik sayılır. Geç mutfakta bir şeyler atıştır. Kuaför gelir birazdan. ''

     '' Tamam. ''

Hızla mutfağa ilerleyip bir kaç lokma attım ağzıma ve odama geri döndüm. Kendime ılık bir duş keyfi yaşattıktan sonra tekrar yatağımın üzerine attım.

      Eylül ayı tüm dengesizliği ile geçiyordu. Dün yağmur yağarken, bugün aşırı sıcaktı.

Kapım tıklatıldığında hafif toparlandım.

    '' Gel. ''

Saçlarımı ve makyajımı yapacak kuaförü Emre'nin annesi ayarlamıştı. Daha doğrusu onların bir tanıdığı olduğu için onun yapmasını rica etti ve bende kabul ettim.

     '' Hoşgeldin Seher abla. ''

Biraz sohbet ettikten sonra beni makyaj masamın önüne oturttu ve  işini yapmaya başladı.

               ➡️         ➡️          ➡️

Yaklaşık 3 saatin ardından hazırdım. Saçlarıma doğal dalgalar yapmış ve güzel bir taç takmıştı. Makyajım hafif pembesi olmuş ve yüzüme oldukça güzel gitmişti.

Her şey güzeldi güzel olmasına da içimde heves yoktu. İlk başta bu kararı aldığımda kolay olduğunu sanmıştım ancak bu çok zordu. Günden güne eriyordum. Yeterince zayıf bir insan olmama rağmen son bir haftada 3 kilo daha vermiş ve 50 kadar kiloya düşmüştüm.

     '' Beğendin mi? ''

Yüzüme içten bir gülümseme yerleştirdim. Ne olursa olsun Emre ile olduğum zamanlar da mutluydum.Beni güldürmeyi ve aklımdaki düşünceleri yönetmeyi ustaca kontrol edebiliyordu. Ona güveniyordum ve onu seviyordum. Her ne kadar arkadaşça olsa da..

    '' Çok beğendim. Sağol. ''

Onu da uğurladıktan sonra bir süre düşünmek için yatağımın üzerine oturdum. Telefonumu elime alıp saate baktığımda saatin 18.00 olduğunu görünce şaşırmıştım. Zaman çok hızlı geçiyordu.

            ➡️           ➡️           ➡️

      '' Deniz,sen daha giyinmedin mi? İnsanlar gelmeye başladı bile. ''

Teyzemin sözleri ile şaşkına döndüm. Ben bir saattir boş duvarı mı izliyordum yani?

      '' Ah deli kız. Gel yardım edeyim de giyin. ''

Teyzem dolabımdan kına gecesi için Emre'nin annesi ile birlikte özel hazırlattıkları o şatafatlı kıyafeti çıkardı. Hızlıca üzerimdekilerden kurtulup içerisine girdim ve teyzem arkasını yaptıktan sonra beni kendine çevirdi.

Gözlerinden bir kaç damla kayarken yanaklarından, konuştu.

      '' Çok güzelsin. ''

Bende ona içten bir gülüş yolladım.

     '' Teşekkür ederim. ''

O gözyaşlarını silerek odadan çıktığında odamdaki boy aynasının önüne geçtim ve kendimi inceledim. Gerçekten de güzel olmuştum. Yüzüme bir gülücük kondurup bu gece için ilk adımı attım.

  ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️

Gece boyunca gelen tüm insanlara selamlaşmış ve ardından çalan müziklerle kendimi oyun oynarken bulmuştum. Oynamıştım ve bunu yaparken keyif almıştım ama kendi kına gecemde gibi değil.Herhangi bir düğünde gibi...

YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin