Ben bakışlarımı şaşkınlıkla Emre'ye çevirdiğimde onun da benden pek farkı yoktu. Hızla teyzeme döndü.
'' Teyze emin misin? ''
Teyzem sevinç gözyaşları eşliğinde tekrarladı.
'' Evet oğlum, baba oluyorsun. ''
Emre göğsü hızla inip kalkarken bana döndü.Bir anda kahkaha atmaya başladığında rahatlamıştım. Bir an için istememesinden, daha erken olduğunu söylemesinden o kadar çok korkmuştum ki.
'' Deniz, baba oluyorum! Baba oluyorum ulan! "
Bana doğru koşarak beni kucaklayıp etrafında döndürmeye başladığında hem kahkaha atıyor hem de sevinç gözyaşları akıtıyordum.
'' Evet. Baba oluyorsun. ''
Beni yere indirdiğinde bana sıkı sıkı sarılmıştı.
'' Deniz, sana aşığım. Teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim. Bana tüm bunları yaşattığın için sa-''
Cümlesini bitirmesine izin vermeden öpmüştüm onu. Onun altın kalbi bana güç veriyordu. Ona tüm bunları yaşatmaktan gurur duydum bir kez daha.
Emre bir kaç damla gözyaşı akıttığında gözlerinden de öpmüştüm.
'' Senin o güzel yüreğini öperim Emre. ''
Kafasını boynuma gömdüğünde bir süre öylece kaldık. Ardından boynuma bir öpücük kondurdu ve ayrıldı. Bende hızla teyzeme koştum. Teyzem beni anında sardığında birlikte sevinç gözyaşları akıttık.
'' Tebrik ederim teyzecim. ''
'' Sağol teyzem. ''
Ardından orada çok kalamamış ve evimize doğru yola çıkmıştık. Emre bu haberi aldığından beri benimle bir çocukmuşum gibi ilgileniyordu.
Arabadayken daha fazla dayanamayacağım deyip arabayı sağa çekmiş ve herkese telefonla bu müjdeyi vermişti. Bir mucize olacaktı bebeğimiz. O bizim tüm yaralarımızı sevgiyle saracaktı.
Ellerim istemsizce karnıma gittiğinde Emre odaya girmişti. Beni öylece görünce gülümsedi ve yanıma uzandı. Bir süre karnımı izledikten sonra ellerini karnımın üzerine koymak için hareketlendirdi. Ama bir anda vazgeçip geri çekmişti.
Ellerini tuttum ve karnımın üzerine koydum. Küçük çocuklar gibi heyecanlanmış ve gülerek karnımı okşamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM
Teen FictionDeniz ve Batuhan'ın yarım kalan bir hikayesi vardı. Bu hikayenin ardında ise bazı sırlar ... Kader onları tekrar bir araya getirmişti ancak hiçbir şey 7 yıl öncesi gibi olmamıştı. Olmayacaktı. Deniz ve Batuhan'ın yarım kalan hikayesindeki sır...