Bölüm 22

115 4 0
                                    

Eve girdiğimde kendimi hüzün dolu bir dünyaya geçiş yapmış gibi hissediyordum. Emre öylece koltukta oturmuş, boş duvarı izliyordu.

     '' Emre ne oldu? ''

Emre beni duymamış, düşüncelerine devam ediyordu. Hızla yanına gittim ve oturdum.

     '' Emre, iyi misin? ''

Elimi koluna değdirdiğimde irkilerek bana döndü.

    '' Sen mi geldin? ''

Sorduğu saçma soru ile içime bir acı saplandı. Ne olmuştu birden bire. Aklıma tek bir fikir geliyordu. Aklımdaki fikri dışa vurdum.

     '' Emre neden kötü oldun. Eğer baba olmaya hazır değilsen - ''

Cümlemi tamamlamama izin vermeden bana sarıldı.

     '' Hayır saçmalama Deniz. İşle ilgili  kendimi suçlu hissettiğim bir durum sadece. ''

Ona anlayışla baktım.

      '' Bana anlatabilirsin Emre. Ben senin karın değil miyim? ''

Bana gülümseyerek baksa da bu gülüşün pek de içinden geldiğini düşünmüyordum.

     '' Önemli bir mesele değil güzelim. Üzülmeye değmez. Senden bir şey isteyebilir miyim? ''

Bedenini tamamen bana döndürüp merak ile bana bakınca onu cevapladım.

     '' Tabiki de. ''

Bir süre aklında kuracağı cümleyi toparladı ve ardından konuştu. 

     '' Batuhan'ı özlüyor musun? ''

Ona şaşkınca bakakaldığımda hızla devam etti.

      '' Merak etme, üzülmem. Bana anlatmanı istiyorum. Onu nasıl sevdiğini, onun hakkında ne düşündüğünü? Lütfen. ''

Yutkunmuştum sadece.

      '' Saçmalama Emre. Hiç güzel bir konu değil bu. Değiştirelim lütfen. ''

Kalkmak için hareketlendiğimde beni kolumdan tuttu göğsüne bastırdı. Ben bu konuyu konuşmak istemiyordum. İncinmesinden fazlasıyla korkuyordum. O beni severken ben ona nasıl başka bir adama olan aşkımdan bahsedecektim?

     '' Merak etme Deniz, kırılmam. Bunu ben istiyorum. Anlatmanı istiyorum. Ciddiyim. Lütfen. ''

Başımı göğsünden kaldırmadan konuştum.

     '' Ne bilmek istiyorsun?''

Kalbi hızlanırken yutkundu. Kalbinin hızla atışını hissetmemem için beni kendinden uzaklaştırdı ancak ben onu çoktan hissetmiştim.

     '' Onu hala seviyor musun? ''

Ona acı ile baktım. Bu soruların cevapları sadece kıracaktı onu. Neden ısrar ediyordu hiç anlamıyordum.

YARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin