21. Luciferrel alkudni

220 8 0
                                    

Eredeti szemszög - Ferneva


Démon alakomban találtam magamat Lucifer termében. Nem értettem, hogy hogyan élhettem tovább, mikor minden létenergiámat Danielnek adtam. A hatalmas Lucifer előttem ült a trónján, mellette édesanyám és édesapám.
-Ferneva!-szólított Lucifer.-Csupán csak ember alakod halt meg, démon önmagad nem. De mivel elvesztetted a képességedet, a Pokolban kell maradnod. Már nem őrizhetsz több embert, Daniellel is megbomlott a szerződésed. Ám Ardamor elmondta nekem, hogy az ember világban helyedet találtad. Mit választanál?
-Ferneva...-szólalt meg anyám.-Ne félj dönteni. Nem fogunk megharagudni rád, ha nem akarsz itt maradni.
-Akkor leszünk boldogak, ha te is az vagy!-fejezte be a mondatot édesapám.
-Nem tudom...-válaszoltam.-Ha ember leszek, valószínűleg nem fogok többé lejönni ide, csak ha meghalok. Ha pedig démon maradok, Daniellel nem fogok találkozni... Soha többé...
-Fer...Hunyd le a szemed.-mondta apám.
-Mi?
-Hunyd le a szemed! Csak azt hallgasd, hogy mit súg a szíved! A dobogását, az érzelmeket. Csukd be a szemed!
Ekkor édesapámra hallgattam és lehunytam a szememet. Éreztem, hogy jobban dobog a szívem. Daniel képe jelent meg. Emberként és démonként is ugyan úgy szeretett. De sok emlékem van azzal, mikor Daniellel az embervilágban tevékenykedtünk. Az a sok beszélgetés. Az a sok ölelés és csók. Nevetés és jókedv.
Kinyitottam a szememet, majd ezt mondtam:
-Ember szeretnék lenni!
A levegő igencsak meghűlt a téren. Zoe és Ardomor mosolygott, de Lucifer komoly tekintettel bámult rám.
-Ám legyen!-mondta Lucifer.
Apa és anya átöleltek engem. Anyám arcomat is csókolgatta, apa simogatta a hátamat
-Vigyázz magadra, lidércem!-mosolygott apa.
-Minden jót, Ferneva!-kacagott fel anya.
-Viszont ahhoz szenvedned kell!-szólt közbe az örvendés közbe Lucifer.
-Mi??-hűlt el apa és anya egyszerre.
-Meg kell tisztulnod ahhoz, hogy emberré válj!
-Vállalom!-zengett válaszomtól a terem.
-Ne! Ne tedd! Ferneva, ne kínozd magad!-ömlött össze a szó édesanyám és édesapám féltésétől.
-A döntés végleges!-felelte Lucifer.
Alattam a föld elkezdett bomlani. Ardomor és Zoe megpróbált elkapni, mikor zuhantam, de nem tudtak megfogni. Tovább zuhantam a sötétségbe.

Igéző Démon *BEFEJEZETT*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu