0

616 27 30
                                    

Hej, Elfiki! ❤️❤️❤️

Spodziewaliście się? Okej, wiem, że wielu z was tak 😂.

Cóż mogę powiedzieć.. To opowiadanie nie jest niespodzianką, ponieważ pod jednym z ostatnich rozdziałów MiD2 🌨 opublikowałam komentarz, w którym uprzedziłam, że planuję coś nowego. Wiem, że sporo z was to przeczytało😂.

Bardzo się cieszę, że mogę powitać was w moim kolejnym opowiadaniu. Jeśli miałabym powiedzieć, do czego jest podobne, to napisałabym, że najbardziej do Miracles in December oraz do It's okay. Dlaczego?

Opowiadanie będzie publikowane codziennie, zupełnie jak MiD czy The truth untold. Jakoś polubiłam taką formę publikacji. Mam nadzieję, że wy też! 💕

Głównym, co łączy je z MiD jest to, że również ma zimowy klimat. Z kolei z It's okay łączy je to, że połowa rozdziałów nawiązuje do nastoletniego życia chłopców. Można znaleźć tu nieco podobieństw. 

Jakie jest Missing

Missing jest historią specyficzną, ale mam nadzieję, że dacie jej szansę. Łączy w sobie dwa różne czasy. Teraźniejszość oraz przeszłość. Wszystko kręci się głównie wokół Baekhyuna, sytuacji, w jakiej znalazł się aktualnie, ale w każdym rozdziale jest też jakieś jego wspomnienie. Są bardzo różne. Pojawiają się chronologicznie, począwszy od najstarszego. Pierwsze wspomnienie Baekkiego sięga czasów, kiedy miał 6 lat, ostatnie nawiązują do teraźniejszości. Najwięcej wspomnień jest z momentów, kiedy miał 15,16 oraz 21 lat. 

Nie chcę za dużo zdradzać, dlatego nic więcej nie powiem! Serdecznie zapraszam was na tę historię. Może nie zapowiada się świetnie, ale według mnie jest naprawdę niezła! 

Osobiście bardzo lubiłam ją pisać, niestety w pewnym momencie napotkałam duży problem. Jak pewnie wiecie, oczywiście teraz zwracam się do stałych czytelników, mieszkam w Gdańsku. W połowie tego miesiąca prezydent mojego miasta został zamordowany, a ponieważ uważałam go za naprawdę dobrego człowieka, brałam udział w większości wydarzeń organizowanych dla uczczenia jego pamięci. Wypadł mi tak naprawdę tydzień pisania, a miałam dopiero połowę książki. Nie wiem jakim cudem teraz mam niemal całość, nie licząc pojedynczych scen 😲

Uznajmy to więc za poświąteczny cud! 🎅

Jeszcze raz zapraszam do Missing i zachęcam do komentowania, ponieważ uwielbiam czytać wasze przemyślenia! 

Kocham was! ♥ ♥

Do zobaczenia za tydzień!!! 😘

Missing |ChanBaek|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz