November közepén egy új film került bemutatásra, ami egy mellékága volt a Marvel univerzum filmeinek. Emma és Sara elhatározták, hogy ha törik, ha szakad, megnézik, mert kellően felkeltette az érdeklődésüket.
Mivel Emma és Rye többet beszélgettek mostanában, úgy döntöttek, hogy megnézik együtt a filmet. Beaumont azt is felvetette, hogy Jack, és szőke hajú barátnője is velük tarthatna. Összeegyeztették az időpontot, és arra jutottak, hogy péntek délután találkoznak a kollégium előtt.
A két lány vidáman készülődött. Már alig várták, hogy lássák a fiúkat, eléggé hiányoztak nekik.
Egy-két percet késtek a megbeszélt időponttól, tehát a fiúk már az épület előtt várakoztak. Emma boldogan simult Rye ölelő karjai közé. Annyira örült, hogy ennyi idő után újra láthatta őt. Rye mosolyogva nézett le rá. A varna hajú lány ilyen közelről sokkal szebbnek látta a gödröcskés mosolyt, és félő volt, ha a srác nem fogja őt szorosan, azonnal összecsuklik. A zöldesbarna szemű srác apró puszikat nyomott az arcára, és a szája sarkára. Emma zavartan mosolygott vissza a fiúra.
Eközben Jack aranyos félmosolyollal pillantott Sarára. A srác a derekánál fogva magához rántotta őt, és szorosan ölelte. Sara szája felé hajolt, és várakozóan pillantott rá. A szőke hajú lány aprót bólintott. A srác nem habozott, száját óvatosan Saráéra helyezte. A lányt kirázta a hideg, eddig nem ismert érzés kerítette hatalmába. Próbálta Jack puha ajkait követnie, ami mintha ösztönesen ment volna neki annak ellenére, hogy még sosem csókolózott. Az órának tűnő percnek vége lett, az ír srác elhajolt tőle, mert érezte, hogy figyelik őket. Rye és Emma döbbent tekintetével találták szemben magukat. A szőke hajú lány arcáta enyhe pír kúszott.
- Indulhatunk? - kérdezte Rye pimaszul mosolyogva.
- Persze - vigyorgott rá Jack.A moziban egy-egy páros ajánlatot kértek, hiszen fölösleges lett volna külön kérni, sokkal gazdaságosabb volt így. A terembe érve elfoglalták az utolsó sor közepén lévő helyüket, ami a lehető legjobb volt. A sor szélén Ryan ült, mellette Emma. Clark mellett Sara ült, a negyedik helyen pedig Jack foglalt helyet. A film hamarosan elkezdődött. Emma és Rye egyszerre nyúltak a pattogatott kukoricához, ezért összeért a kezük. Kuncogva pillantottak egymásra. Ryan a megfogta a lány kezét, és el sem engedte a film végéig. Így szegény Em alig tudott koncentrálni a sok gondolattól, ami a fejében cikázott. Próbálta elkergetni őket, de a bizonytalanság ingoványos mocsara nem engedte szabadulni, minduntalan kételkedő kérdések merültek fel benne. Tudni akarta..., vagyis szerette volna, hogy mos akkor mégis mi van Beaumont és közte. Úgy érezte, ha még sokáig lesz ilyen ki nem mondott a kapcsolatuk, felőrli őt az agyalás, és szétesik. Nem akarta, hogy este elbúcsúzzanak, és ki tudja, meddig ne találkozzanak újra. A távkapcsolat egy borzalmas dolog lenne. Amellett nem mondhatnák el pár emberen kívül a dolgot senkinek, hiszen a rajongók biztos megőrülnének, és mindent tudni akarnának. Mintha a mellette ülő fiú megérezte volna az aggodalmat, hüvelykujjával finoman cirógatni kezdte Emma kézfejét.
- Min gondolkozol? - tudakolta Rye a lány füléhez hajolva.
- Rajtunk - súgta Emma olyan halkan, hogy nem tudta, Ryan vajon hallotta-e.
- Megbeszéljük - nyomatékosította válaszát egy bólintással a barna hajú srác.
Emma nem válaszolt, hanem némiképp nyugodtabban nézte a film hátralevő részét.Komótosan sétáltak ki a moziból, és indultak a kollégium felé. Emma és Rye kissé lemaradt, hogy megbeszéljék a dolgokat, ahogyan Ryan mondta.
- Szóval Em...