°Fürdő°

146 14 6
                                    

Sara és Emma egyszerre néztek a telefon felvillanó képernyőjére. Az üzenet feladója nem volt más, mint Jack Duff.
- Ehmm, nem gond, ha megnézem? - kérdezte zavartan Sara.
- Dehogy, legalább annyira kíváncsi vagyok, mint te! - rázta meg a fejét Emma.
Sara megnyitotta az üzeneteit, és elolvasta, amit az ír srác írt.
" Szia, Sara! :) A srácokkal holnap elmegyünk egy közeli fürdőbe, és arra gondoltunk, hogy te, és Emma is eljöhetnétek velünk, ha van kedvetek."
- Húúú, válaszolj nekiiii - lelkesedett Em.
- Van kedved menni? - kérdezte Sara.
- Es most komolyan képes voltál meglérdezni? - vonta össze a szemöldökét a barna hajú lány.
  A másik lány csak zavartan rázta meg a fejét, és az izgalomtól kissé remegő ujjakkal kezdett el írni. 
  " Szia, Jack! Az nem kifejezés, hogy van kedvünk, mikor, és hol találkozzunk? (:"
   " Hát, mondjuk kilenc körül a bevásárlóközpont előtt? Majd meglátjuk, hogy hogyan ülünk :p" - jött a válasz.
  " Érted még a korán kelést is megteszem😂" - írta le a szőke hajú lány azt, amit elsőre gondolt, és a homlokára csapott.
- Oh, ezt most miéééért? - fordította Emma felé a telefont, aki félrenyelt, és elkezdett köhögni.
  " Ajj, azt szerettem volna írni, hogy értetek😅" - próbálta gyorsan kijavítani magát Sara, bár előre érezte, hogy Jack nem fogja figyelmen kívül hagyni ezt a "bakit".
" Szép korrekció, én sem csinálhattam volna jobban!😂  Egyébként köszönöm a bókot, nem is gondoltam volna, hogy létezik olyan lány, aki ilyen nagy áldozatot vállal értem🙈"
" Hát, most már tudod, vagy mi😂" - a lány nem nagyon tudta, hogy mit reagáljon, mert Jack teljesen zavarba hozta.
" Igen, felemelő érzés" - repklikázott Jack.
" Képzelem"- írta Sara, és nem tudta, hogy a srác fog-e válaszolni, vagy nem.
" 😂😂"
" Sajnálom, de mennem kell, ma én vagyok a soros a teregetésben :c Holnap találkozunk ;)" - sajnálkozott Jack.
" Rendben, jó szórakozást :D Alig várom :)" - válaszolt Sara, és mosolyogva zárta le a telefont.

- Hű, nagyon szuper napunk lesz holnap! - lelkendezett Emma, aki a beszélgetés valamennyi részét látta.
- Bizony, én nem is tudom, hogy hogyan fogok aludni ezek után.. - töprengtett Sara, akit szintén kellően felcsigázott a szombati nap gondolata. - Meg tényleg, azt hiszem, hoztam fürdőruhát, de ajh, nem vagyok benne biztos.
- Én tudom, hogy hoztam, de figyelj, ha neked nincs, akkor holnap berohanunk egy boltba, és szerzünk neked - mosolygott az idősebb lány.
- Köszi, Em, igazán jó barát vagy! - hálálkodott Sara, miközben összeszedte a piszkos tányérokat, és edényeket, hogy elmosogassa őket.
Mosogatás után a szobájába ment, és kíváncsian kutatta át a bőröndjét. Amikor már majdnem feladta, eszébe jutott, hogy a felső, kihúzhatós zsebbe rakta a ruhadarabot. Megnyugodva vette elő, és készítette oda a holnapi cucca mellé a fürdőruháját. Emmával még sokáig beszélgettek, aztán elmentek aludni.



Szombat reggel Emma szemei szokásosan nyolc órakor pattantak ki, és első dolga az volt, hogy Saránál felhúzta a redőnyt, és elkezdte simogatni a lány vállát. A szőke hajú lány lassan nyitotta ki szemeit, és álomittasam dörzsölte meg őket.
- Jó reggelt - nyöszörögte alig érthető hangon.
- Neked is, Sarám. Szombat van, ugye tudod? - kérdezte kedvesen mosolyogva.
- Persze, persze - hagyta rá Sara, mert nem fogta fel teljesen a másik lány szavait.
- Kelj fel, öltözz, szedd össze a magad, és mire kész leszel, reggelizhetünk is - nyomatékosította a barna hajú lány Forbesban, hogy lassan indulniuk kell.
Emma felöltözött, rövid nadrágja, és pólója alá rögtön bikinijét vette fel, fehérneműjét pedig eltette, hogy ne kelljen az átöltözéssel ott vacakolnia.
Sara is hasonlóan vélekedett, és miután felöltözött, a konyhába igyekezett, hogy behajtsa Emmán a reggelit. A barna hajú lány egy tányért tett le a fiatalabb lány elé, amin tükör tojás, és szalonna díszelgett, majd ő is leült enni. Miután megreggeliztek, leöblítették a tányérokat, és a mosogatóba rakták őket, ugyanis mosogatni már nem lett volna idejük. Gyorsan felkapták a táskájukat, és izgatottan indultak el a megbeszélt helyszínre. Óramű pontossággal érkeztek a bevásárlóközpont elé, és ezzel nem voltak egyedül. Mind az öt srác mosolyogva kászálódott ki a hét személyes autóból, és régi barátokként üdvözölték a két lányt, akiket meglepett ez a közvetlenség, de nagyon jól esett nekik.
- Na, hogy szeretnétek ülni? - kérdezte a szemöldökét vonogatva Brooklyn.
- Hogy szeretnéd, hogy üljünk? - kérdezett vissza Emma.
- Ülhetnél mellettem, vagy Rye mellett az anyós ülésen - vigyorgott a zöld szemű srác vigyorogva.
- Rendben - viszonozta a gesztust Clark.
- Úgy is mellém fog ülni - öltötte ki a nyelvét a Beaumont fiú.
- Akkor menjünk - forgatta meg a szemét Brook.
Rye a vezető ülésre ült be, Emma pedig elgondolkozott azon, hogy "csakazértis" beüljön-e a Wyatt fiú mellé, de úgy gondolta, hogy nem szalasztja el az alkalmat, és a barna hajú srác mellett foglalt helyet. Az autó hátuljába Mikey és Andy mászott be, utána pedig Jack előre engedte Sarát, így ő került Emma mögé. Brooklyn mindentudóan pillantott az ír srácra, aki könnyedén csusszant be Sara mellé. Amikor Brook is elhelyezkedett, elindultak. Az út körülbelül ötven perc volt a fürdőig, és eleinte kínos csönd honolt a kocsiban, amit Emma szinte kötelességének érezte, hogy megtörjön, így egy cikis emléket elevetnített fel:
- Sara, emlékszel, amikor egyszer átjöttél, még amikor harmadikosok voltunk, és összekentük egymás fejét rúzzsal? Nem jött le teljesen a szemöldöködről, és másnap úgy kellett iskolába menned...
Sara legszívesebben kiugrott volna a kocsiból, és biztos volt benne, hogy eléggé elpirult, amin Jack kérdő tekintete sem segített. Emma felnevetett amikor meglátta barátnője arcát, és megpróbálta kiengesztelni.
- Az én fejem meg úgy nézett ki, mint aki órákat töltött a napon, anya rúzsának köszönhetően.
A fiúk hitetlenkedve nevettek ezen a két bolond lánykán, és rögtön előkerültek az öt srác szintén régi, kínos történeteik. Például Andy röhögőgörcsei, ami miatt senki sem tudta abbahagyni a hahotázást; Brooklyn fura evési technikája, ahogy marokra fogja az evőeszközt, és lehetetlen módon eszik; Mikey, aki leesett a színpadról, mivel egy megszállott rajongó megfogta a karját, és lecibálta onnan; Rye, akiről majdnem lecsúszott a nadrágja, mert képtelen normálisan felvenni azt; és Jack, akinek fogadásból meg kellett innia a kínai étteremben lévő asztaluknál a szójaszószt, és elkezdett öklendezni.
Rye leparkolt a fürdőhöz tartozó parkolóban. Mindenki kiszedte a hátizsákját, és vidáman beszélgetve indultak be a bejáraton. Miután megvásárolták a jegyeiket, és karkötőt is kaptak, elindultak a kinti rész felé. Letelepedtek egy nagy fa alá, és kiterítették a magukkal cipelt pokrócokat.
- Akkor öltözünk, nem? - kérdezte Mikey.
- Nem, nem fogunk, csak állunk, és bámuljuk a gyönyörű medencéket - horkantott Andy.
- Ha ha ha - forgatta szemeit a fekete hajú fiú, és Brooklyn társaságában elindult öltözőt keresni.
Emma kérdőn nézett a szőke hajú lányra, aki zavartan vonta meg a vállát. A barna hajú lány ügyet sem vetett Sara bizonytalankodására, majd gyors mozdulatokkal kapkodta le magáról a pólóját, illetve a rövid nadrágját. Rye tekintete merő értetlenséget, és döbbenetet tükrözött, miközben a már fürdőruhában álló lányt nézte. Elismerő félmosollyal biccentett a lány felé, aki nem tudta mire vélni a szerinte magától értetődő dolgot. Végül a tétovázó Sara is cselekvésre szánta magát, és ő is megszabadult a pólójától, és a nadrágjától. Egészen zavarba jött attól, hogy végig magán érezte Jack tekintetét.
Amikor Brook és Mikey visszaért, a másik három srác is elment átöltözni.
- Csinosak vagytok, lányok - mosolygott Brooky.
- Wyatt, és az ezer Wattos mosolya - csóválta a fejét vigyorgott Sara, és kicsivel utána Emma is megszólalt:
- Hááát, vannak itt sokkal csinosabb "egyedek" is.
- Az önértékelésed nem a legjobb - húzta el a száját Brook.
- Aha, adhatnál kölcsön - szemtelenkedett Emma.
- Jut bőven mindenkinek - fűzte hozzá Mikey, mire mindenkiből egyszerre tört ki a nevetés.
A banda többi tagja is visszajött a többiekhez, és valamennyien elhatározták, hogy rögtön be is bennek a vízbe. Sara megkérte Emmát, hogy legyen olyan kedves, naptejezze be a hátát, azonban Emma fogta, és Jackhez vágta az ötvenfaktoros naptejet, azzal a címszóval, hogy "kenje be ő Sara hátát, mert őt lefoglalja a táskájában lévő valami keresése, és hogy Jacknek is fájni fog, ha a barátnője háta nem lesz alaposan bekenve". Szinte senkinek sem tűnt fel ez a kis affér, ugyanis Andy, Brooklyn, és Mikey már rég a medencébe ugráltak, Rye pedig kedvtelve nézte az ökörködésüket, miközben a telefonjával videózta őket.
Jack vállrándítva sétált a szőke hajú lányhoz, és a hideg naptejet a kezébe nyomta. A lányt kirázta a hideg Jack meleg kezétől, és a rajta lévő hűvös fényvédő krémtől. A zöldeskék szemű srác a szája sarkában lévő apró mosollyal nézte az előtte ülő lányt, amikor észrevette, hogy Sarát teljesen kirázta a hideg. Miután Jack biztos volt benne, hogy a lány háta, és válla nem fog leégni, Sara elpirulva fordult a srác felé.
- Köszi - hebegte.
- Semmiség - húzta kedves mosolyra csodás ajkait Jack.
A szőke hajú lány rosszallóan fordult Emma felé, aki még most is a keresés látszatát próbálta fenntartani.
- Ne reménykedj, nem kapsz Oscar-t - az ír srác felnevetett Sara megjegyzése hallatán.
- Pedig már a ruhámat terveztem a vörös szőnyegre - vigyorgott az idősebb lány, és a hátára feküdt, hogy napozzon valamicskét. Azonban ez nem tartott sokáig, mert egy árnyék takarta el Emma elől a napot.
- Te nem jössz fürdeni? - kérdezte az árnyék tulajdonosa.
- De, kicsit később - hagyta rá Clark.
- Ne pazarold az időd, gyere most! - jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Rye, és karjaiba kapta a letaglózott lányt.
- Mi a fene? - kérdezte szinte magától a barna hajú lány, és látta, hogy Rye már a medence fölött tartja őt.
- Neee, ezt nem teheted! - háborodott fel, amikor realizálta a szomorú valóságot, és próbált kiszabadulni a srác erős karjai közül, amik túl szorosan tartották.
- Igen? - tudakolta tettetett kíváncsisággal a barna szemű fiú, és a lány válaszát meg sem várva engedte el Emmát. A lányt részben váratlanul érte víz, hiszen az a reggeli órákban nem volt túlzottan meleg. Amellett a haja is vizes lett, ami biztos kezelhetetlenül göndör lesz. Levegő után kapkodva jött fel a víz alól, és igyekezett a lehető legcsúnyább tekintetével nézni Ryan-re, ami sajnos elég nehéznek bizonyult, ugyanis túlságosan imádom ezt a marhát. A fiú megszánta a vizes lányt, és felé nyújtotta a kezét, hogy kisegítse őt a medencéből. Emma erősen ragadta meg Rye kezét, aki őszintén nem számított arra, hogy a lány maga mellé rántja a vízbe. Amikor prüszkölve bukkant fel, Emma sajnálkozva nézte a naiv Beaumontot:
- Ugye nem hitted, hogy nem kapod vissza? Mert ha igen, akkor alaposan bedőltél - nevetett jóízűen, és Rye is vele nevetett.
- Nem, egy percig sem gondoltam - vigyorgott, és Emma válaszát meg sem várva a víz alá nyomta a lányt, és  a nyakába vette. Amikor felemelkedtek a vízből, Emma kiköpte a szájában lévő klóros vizet, és kikerekedett szemmel nézett az alatta álló Ryanra, aki biztosan tartotta őt a lábánál fogva. Emma hazudott volna, ha azt mondta volna, hogy rosszul érezte magát a magasban, mert igazából nagyon imponált neki a fiú cselekedete, akinek azonban ezt nem akarta feltétlenül a tudtára adni.
- Mit csinálsz, Rye? - kérdezte a srácot.
- VÍZI CSATAAAAAAA - kiáltotta el magát a vizes, barna hajú srác csillogó szemekkel. A fürdő kinti medencéinél lézengő emberek riadtan kapták oda a tekintetüket, majd rosszallóan csóválták meg a fejüket. A vízben lévő Brooklyn és Mikey gyermekien csillogó szemekkel néztek egymásra.
- Vegyél a nyakadba, Mikeeeeeyyy - kérlelte Brook a fekete hajú srácot.
- Rendben, Brooks - bólintott Mikey mosolyogva, és pár pillanaton belül Brook már Mikey nyakában ülve vigyorgott Jackre, és Sarára, akik a fa árnyékában ültek.
- Naaa, ne legyetek ünneprontók - unszolta őket.
- Van hozzá kedved? - kérdezte Jack felhúzott szemöldökkel a lányt stírölve.
- Persze, hiszen ki győzné le őket, ha nem mi? - mosolygott Sara kissé zavartan, az egyberészes, sárga alapon trópusi virágos fürdőruhája pántját igazgatva.
- Jogos felvetés - küldött ragyogó mosolyt Sara felé.
  Andy eközben kimászott a vízből, és lábait a vízbe lógatva figyelte az eseményeket. Sara kicsit megrázkódott a víztől. Jack azonnal lebukott a víz alá, és várakozóan nézte a szőke hajú lányt. Sara is lebukott, és az előtte álló Jacket nézte. Az ír srác megfordult, és letérdelt a vízben, hogy a lány a nyakába tudjon mászni. Sara kételkedett, hogy amikor Jack felemelkedik, el fognak borulni, de  a fiú ügyesen tartotta őt. Emma Sarát nézte amolyan "jóégeztnemhiszemel" vigyorral, amire a fiatalabb lány aprót bólintva viszonozta a gesztust. Jack Ryera pillantott, és úgy látszott egyre gondolnak, szavak nélkül indultak Brook és Mikey felé.
- Előre, Mike! - rikkantott Brooklyn, aki nem láthatta a háta mögül közeledő Jacket és Sarát. Mikey meg is indult Rye és Em párosa felé, Andy pedig jót mulatott rajtuk. Emma próbálta lelökni Brooklynt, aki mosolyogva kapta el Em karját. A következő pillanatban azonban két kezet érzett a hátán, és a meglepettségtől elengedte a barna hajú lány kezét, aki szintén elkezdte oldalra lökni őt. A mosolya lefelé görbült, és kétségbeesetten próbált nem eldőlni, de a lányok előnyben voltak. Brooklyn ijedten borult oldalra Mikey-val együtt. Hangosan csobbantak a vízbe, Andy-ből pedig kitört a röhögőgörcs, és összegörnyedve visított a nevetéstől. Emma elégedetten mosolygott, és lepacsizott Sarával, de arra nem számított, hogy Rye nevetve ront Jacknek. Emma sikítva borult előre, azonban Sara elkapta őt, legalábbis ezt hitték, ugyanis Brooklyn diadalittas arccal lökte őket balra. A fiúk talán meg tudták volna tartani a lányokat, ha nem egymásba kapaszkodva ültek volna a nyakukban, de így esélyük sem volt, és ledöbbentek borultak a vízbe. Sara és Emma köhögve bukkant fel a vízből, Rye és Jack pedig szinkronban kiáltottak fel:
- Bosszúúú!
Andy a medence szélét csapkodva röhögött hat barátja látványán.
- Kapjuk el őket! - indítványozta Ryan a támadást. Mind a négyen futva iramodtak Mikey-ék elől a vízben, akik igyekeztek minél messzebbre kerülni tőlük. A távolság egyre csökkent közöttük, és a vízben való futás miatt hamar fáradtak a lábaik, így lassult a tempójuk. Emma, Rye, Jack, és Sara szinte versenyezve futottak a Mikey és Brooklyn után. Emma megunta a futást, és a hozzá közel lévő Rye nyakába akaszotta kezeit, lábait pedig szorosan a fiú dereka köré fonta. Rye meglepődött ugyan a hátára csimpaszkodó lányon, de nem hagyta abba a futást. Sara elismerően pillantott Emmára, aki boldog mosollyal nézett vissza rá. Már nagyon közel voltak a medence széléhez, így viszont könnyen megmenekülhetett volna a két srác. Jack, aki a legközelebb volt hozzájuk, a víz alá bukott, és megfogta Mikey lábát. Sara is ugyanígy cselekedett, így Cobban mozdulni sem tudott. Rye hátralökte Brookot, így a két üldözött srác egyszerre borult. Emma nevetve engedte el Rye-t, és vigyorogva pacsiztak le egymással, majd Jackkel, és Sarával is. Brook és Mikey vigyorogva jöttek fel a víz alól.
- Andy, ne röhögj már! - szólt rá Mikey a szőke hajú fiúra, aki már hosszú percek óta nevetett rajtuk. Brook kimászott a vízből, és könnyedén lökte be Andyt. A srác ettől abbahagyta a nevetést, ami már biztosan az agyára ment az ott lévő embereknek, de ez nem mintha érdekelte volna a fiatalokat. Vidáman beszélgettek, és nagyon jól érezték magukat.
   Egy óra környékén már mindannyian nagyon éhesek voltak, ezért miután kicsit megszáradtak, és maguk köré tekerék a törülközőiket, elindultak a Spa-ban lévő étterem felé. Mindegyikőjük hamburgert, és sültkrumplit rendeltek. A lányok ragaszkodtak ahhoz, hogy kifizetik a részüket, de a fiúk hallani sem akartak róla.
- Már a jegyekbe beszálltatok, az elég - jelentette ki Mikey.
- A benzinbe viszont nem szálltunk be - húzta el a száját Sara.
- Mert nem is kell - mosolygott rá aranyosan Jack.
- És a vendégeink vagytok - fűzte hozzá Andy.
- A vendégek pedig nem fizetnek - mondta Brooklyn.
- Szóval fogadjátok el - kacsintott Rye Emmára.
- Hát jó - válaszolta Em beletörődve.
  Andy és Mikey vitázását hallgatták evés közben valami focis játékról, és jót nevettek egy-két vicces megjegyzésükön. Amikor végeztek az ebédükkel, elhatározták, hogy megnézik a bent lévő csúszdákat. A csúszdákat egy, illetve kétszemélyes fánkokkal lehett használni. Mivel nem voltak emberek a csúszda tetején, akik a csúszókat figyelték, elhatározták, hogy összekapaszkodva fognak lecsúszni. Emma és Sara megfogott egy kétszemélyes fánkot, majd Jack, és Rye is, illetve Mikey és Andy is.
- Mindig én maradok egyedül - görbült le Brook szája, azonban a szemén látszott, hogy mosolyog.
- Majd kapaszkodhatsz a fánkunkba - veregette meg barátilag a srác vállát Emma jót derülve Brookon, és mindannyian felfelé indultak a lépcsőn. A lányokat Jack és Rye előre engedte, mert udvariasak voltak, vagy azért, hogy feltűnés nélkül szemlélődhessenek. Mindenestre felértek a csúszdákhoz, és azon tanakodtak, hogy melyiken csússzanak le. Végül egy sötétzöld színű csúszdát választottak. Amikor Emma és Sara is beültek a fánkba, Rye megfogta Emma kezét, hogy együtt csúszhassanak. Emma elpirult, amikor a szorosan összekulcsolt kezeikre pillantott, és szíve szinte kiugrott a helyéről. Úgy érezte, ez az egyik legjobb nap az életében - ha nem a legjobb. Végül Andyék is beültek, és Brook is, de akkor Emmáék már túlságosan közel voltak az erős sodráshoz, és elkezdtek lefelé csúszni, így Rye-t, és Jacket is magukkal rántották. Andy keze kicsúszott Jackéből, és kettéválva indultak le a csúszdán. Sara ijedten sikított fel, amikor hirtelen lejtett a csúszda, és egyre gyorsabban csúsztak. Amikor leértek, kissé riadtan szállt ki a fánkból. Már mindenki kiszállt at uszógumikból, de Mikeynak nem sikerült.
- Gyere már, haver - mosolygott Rye.
- De... nem megy - mondta panaszos arckifejezéssel Mikey.
- Ajj te - forgtatta meg a szemeit Beaumont, és a másik fiúhoz lépve próbált segíteni neki, azonban fölfelé nem tudta húzni a fánkot. Jack azt javasolta, hogy emeljék ki Mikeyt a fánkból. Megfogták a beszorult fiút, és felemelték, Andy és Brook pedig az úszógumit fogták. Mikey szerencsésen szabadult ki a fánk fogságából.



  Már jócskán sötét volt, és a kinti rész bezárt, és egy óra volt zárásig. A cuccaikat behozták, és bent foglaltak le három napágyat, amire közösen pakoltak le. Az összes csúszdát kipróbálták, és minden medencében voltak. Egy jacuzziban ültek és arról beszélgettek, hogy lehet, hogy hamarosan szedelőzködniük kéne, mert a lányoknak több időbe telik hajat szárítani.
- Tizenegykor zár a hely, és a ti lakásotok még elég messze van, a miénk pedig csak körülbelül tíz percre van - jegyezte meg Andy.
- Van kedvetek nálunk aludni? - kérdezte Rye.
- Ömm, nem zavarunk? - kérdezte Emma, mert akármennyire jól estek neki a fiú szavai, biztosra szerette volna tudni, hogy elférnének-e, és nem jelentenének-e problémát a fiúknak.
- Dehogy! Különben nem kérdeztük volna - mosolygott bíztatóan Mikey.
- Akkor nagyon szépen köszönjük a meghívást - mosolygott vidáman Sara és Emma.
  Kiszálltak a vízből, és elindultak a mosdók felé. Mivel nem volt külön férfi és női mellékhelység, egy helyre mentek. A lányok öltöztek át először, mivel csak két szabad fülke volt, aztán arrébbmentek, hogy megszárítsák a hajukat. Körülbelül mindannyian egyszerre lettek kész. Beszélgetve indultak a kocsihoz, ahova ugyanúgy ültek be, mint odafele. Rye bekapcsolta a rádiót, és felcsendült egy Sara és Emma által imádott szám, a Star. Emma a mögötte ülő lányra mosolygott, és senkivel sem törődve teljes hangerővel kezdték el énekelni a számot. A fiúk meglepetten néztek egymásra, ugyanis a lányok hangja nem is volt olyan rossz. Legelőször Jack kapcsolódott be a lányokhoz, és hamarosan már mindannyian együtt énekelték a dal sorait. A kocsiban égett a lámpa, ezért jól látták egymást.
"...I see it all now
You're a star ah ah ah
I can see it all now..." - énekelték a refrént, és Jack végig Sara szemébe nézett. A lány teljesen zavarba jött, és inkább az előtte lévő ülést kezdte el nézni.
- Ugye nem írjátok ki sehova, hogy itt lakunk? - röhögött Brooklyn, amikor megérkeztek.
- De, épp azt terveztem - nevetett Sara. - Tök sötét van, nem is látunk semmit.
- Hát jó - egyezett bele mosolyogva.
  Kiszálltak a kocsiból, és az épületben felsétáltak a második emeletre, ahol Rye kinyitotta a 16-os számú lakást. Az előszobában levették a cipőjüket, és a konyha-nappaliba sétáltak, ahol Andy és Mikey ágya is volt.
- Kértek valamit inni? - kérdezte Mikey.
- Vizet kérünk - mondták egyszerre a lányok.
   Kicsivel később azt kezdték megvitatni, hogy hogyan aludjanak.
- Mivel Harvey nincs itthon, és szabad az ágya, aludhatnál velem egy szovában, Emma - ajánlotta fel Rye, miközben a lány reakcióját nézte, akinek enyhe pír szökött az arcára.
- Rendben, nekem az tökéletes - mondta.
- Sajnos nincs pótágyunk, de ha a kanapé megfelel, akkor... - sajnálkozott Mikey.
- Nekem jó a kanapé - mosolygott Sara.
Kerítettek a Sarának takarót, és párnát, ugyanis Emma használhatta Harvey ágyneműjét.
- Nincs pizsink és fogkefénk - nevetett fel Emma, amikor elgondolkozott, hogy mi hiányzik, és rájött.
- Hm, azt hiszem, van pár tartalék fogkefénk - mondta Andy, és a fürdőszobába indult, hogy megkeresse őket.
- Esetleg adthatunk kölcsön pizsamát - húzta mosolyra a száját Jack.
- Bizony - helyeselt gyorsan Rye.
- Nézd, mennyi jelentkezőnk van - terelte el a figyelmüket Emma, hogy némileg leplezze a zavarát. A fiúk felnevettek, és a barna hajú lánynak jól esett, hogy megnevetette a srácokat.
- Azt megköszönném - mosolygott Sara piros arccal a félbe hagyott témára válaszolva.
- Ne feledd szavad - viszonozta Jack a mosolyt, és úgy tűnt, figyelmen kívül hagyja a lány zavarát, mert fel is pattant, és a Brookkal közös szobájuk közé vette az irányt.

Sziasztok!
Bocsánat, hogy egy hét elteltével rakok ki részt, de talán kárpótol titeket, hogy több, mint 3350 szavas lett a mostani, és ez elég hosszú lett, mint láthatjátok. Még sosem írtam ilyen hosszú részt, ez körülbelül öt rész egybevéve, szóval igen. Remélem, tetszett! Köszönöm mindenkinek, aki vote-ol, és olvassa a történetemet, nagyon hálás vagyok nektek!❤️

2018. Augusztus 11.•

RoadTrip /HUN/Where stories live. Discover now