0.8

27.4K 1.2K 382
                                    

Bölüm şarkısı : Shawn Mendes Nervous
         (Bu insan ?😍)

•8•

Yağmur : Arkadaşını görünce sarıldın ya, onun yerinde olmayı çok isterdim.

Emre : Samimi bir arkadaşım.

Yağmur : Fark ettim.

Yağmur : Bu arada çok güzel olmuşsun bugün 😍

Emre : Teşekkür ederim :) Sende demek isterdim ama seni göremiyorum.

Yağmur : Görmek istemiyorsun sorun değil bence?

Emre : Aynen değil.

Yağmur : :)

Emre : Neyse derse giriyorum ben.

Yağmur : Görüşürüz o zaman.

Emre : Görüşürüz.

Dolaptan defterimi  alıp sınıfa doğru ilerledim. Heycanlıydım yaz boyu kimseyi görmemiştim. Bir çoğu tatile giderken bir çoğu da çalışıyordu.

Sınıfa girer girmez Eylül'ün koşarak üzerime atlaması bir oldu. "Lan hayırsız neden hiç aramadın beni?" dedi saçlarımı karıştırarak. Eylül sınıfta iyi anlaştığım en iyi kızlardan biriydi. Ve yaz boyu nerdeyse bir iki kere konuşmuştuk. "Diyene bak sanki sen aradın." dedim gülümseyerek.

"Ooo kimleri görüyorum." arkadan gelen sese doğru kafamı çevirince Tunahan olduğunu görünce omzuna hafifden yumruk attım. "Asıl ben neler görüyorum oğlum ne oldu lan sana?" üç ayda bir insan bu kadar değişe bilirdi zaten yakışıklıydı kas yapınca daha da iyi olmuştu.

"Birşey olmadı sadece biraz kas yaptık." dedi sağ elini saçlarına götürerek. "Biraz mı?" dedim dalga geçerek. "Abartma amına koyayim." diyerek kolunu omzuma attı.

"HOCA GELİYOOOOR!!!" diye bağıran Ahmet'e gözlerimi devirdim. On iki bile olsan sınıfta değişmeyen şeylerden bir tanesiydi. En arka sıraya doğru ilerleyip cam kenarına oturdum. Şansıma boştu.

Hoca sınıfa değil podyuma girer gibi bir endam ile girdi. Günaydın diyip makamına oturdu. "Hocam yeni misiniz?" diye bir soru geldi ön taraftan. "Evet bu okulda ilk senem ve bu sene ki edebiyat derslerini birlikte işlicez." dedi. Önlerden inek bir öğrenci "Peki adınız nedir hocam?" dedi. "Adım Meltem"

20 dakikadır sınıf ile tanışıyordu. Sıra bana gelince kendimi tanıtmaya başladım. "Ben Emre Sayar İzmir'liyim." dedim daha fazla birşey söylemeye gerek duymadan.

Tunahan hemen araya girip "Ve okulun en popüler öğrencisi kendisi." dedi. Gülümsedim. Hocada "Öyle mi Emre?" dedi. "Onlara göre öyle."

Yoklama sırasına gelince sınıftaki herkesi söyledikden sonra "Batuhan Acar" dedi Meltem hoca ama ses yoktu tekrarladı bu kez kapı açıldı ve "Burda" diyerek sınıfa uzun boylu bir çocuk girdi. Anladığım kadarı ile Batuhan dı adı.

"Ucuz kurtuldun okulun ilk günü yok yazılacaktın nerdeyse ve kapıyı çalmadan girdiğini görmiyecem bir daha." dedi ters ters bakarak hoca.
Çaldım ama duymadınız galiba." dedi çocuk. Etrafta gözünü gezdirerek kendine yer aradı. Kesin kızların yanına oturur diye geçirirken içimden yanıma doğru gelip oturdu.

"Selam." diyip elini uzattı. Elimi uzatıp selam verdim. "Ben Batuhan Batu diye bilirsin. " dedi elindeki defteri sıraya koyarak. "Emre bende memnun oldum."

"Bu arada kapıyı çalmadan girdin bunu her ders de yapim deme helelikle Cüneyt hocanın dersinde." dedim iyi bir çocuk olup uyararak. "Dikkat ederim." diyip güldü gamzesini göstererek. Bende karşılık verip gülümsedim...

🌚🌚🌚

Selaaam nasılsınız? Ben yorgunuğğm

Oy ve yorum bırakınnnnn. Lütfen.

-Birkan

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin