Medyada ki Gizem.
(Gizem'i nasıl buldunuz bakım?)•15•
Yağmur : Minik kuşum🐦
Emre : Efendim Yağmur.
Yağmur : Hazır mısın?
Emre : Neye?
Yağmur : Benimle öpüşmeye.
Emre : Değilim desem sanki bir işe yaricak. 😒
Yağmur : Üzüyorsun ama beni. 😞
Yağmur : Neyse alıştım artık.
Emre : Kimse bilmeyecek bak bunu!
Yağmur : Emre iyi misin?
Yağmur : Eğer birine söyleyecek olsaydım seviştiğimiz günkü fotoğrafı Selin'e atar ayırırdım sizi.
Emre : Beni de anla işte korkuyorum.
Yağmur : Korkma.
Yağmur : Hiç bir şey olmayacak. Sadece ikimizin arasında.😉
Yağmur : Söz veriyorum minik kuşum.
Emre : Neden ben?
Yağmur : Ne?
Emre : Yani neden bir başkası değilde ben.
Yağmur : Bilmem. Kalbime sorarsın bir gün. 😃
Yağmur : Öğle arasında kazan dairesine gel. Ben içeride olucam.
Emre : Tamam.
Yağmur : 😘
Görüldü.
🌚🌚🌚
Öğle arası olmuştu. Okulun yarısı okul dışına çıktıkları için biraz olsun rahattım. Birinin bizi görmesinden o kadar çok korkuyordum ki olmadığım bir damgayı yemek istemezdim. O damga ise ibne damgasıydı. Okulda bir kaç kere denk gelmiştim. İbne olanlara o kadar kötü davranıyorlardı ki korkmamak elde değildi.
Bir keresinde dokuzuncu sınıfların katındaki lavaboda öpüşen iki erkek yakalanmıştı. İki genci bir sene boyunca günlerini zehir etmiş kimsede buna karşı gelmiyordu. Hocalar görmezden gelirken bir hoca bu olayı fark edip karşı gelince veliler okuldan attırmıştı.
O olaydan sonra hiç bir öğretmen karışmamıştı. İki genç bir sene boyunca katlanıp yıl sonu başka okula kayıtlarını aldırmışlardı. Şimdi mutlular mıydı orasını bilemezdik ama bu okuldan kurulduklarına mutlu oldukları kesindi...
Az çok Emre'nin korkusunu anlamış olmalısınız. O çocukların yaşadıklarını yaşamak istemiyordu. Hem Emre'nin bir ilişkisi vardı. Selin'e yapacağı yanlışdan dolayı kendini kötü hissediyordu. O bunu haketmiyordu ama iddiayı kaybettiği için bunu yapmak zorundaydı.
Sadace bir öpücük. Ne kadar ileri gidebilirdi ki dimi ama?
Emre bunları düşünürken kazan dairesinin önüne gelmişti. Stresliydi. Hemde çok. Eli kapı kolunu tutunca kapıda yazan notu fark etti. Notu alıp okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Kuşum [Texting]
Short StoryBilinemeyen numara : Sevgilin olması, sevgilim olmıyacağın anlamına gelmez. Emre : Ben gay falan değilim. Bildiğin düzüm. Emre : O geceyi de unut yaşanmamış sayalım. Bilinmeyen numara : Unutamam. Emre : Neden? Bilinmeyen numara : Hiçbir kızdan ala...