6.8

9.2K 414 87
                                    

Medyadaki Emre ve Yağmur.

Finale son 2 bölüm.

•68. Bölüm•

1 hafta sonra.

Emre : Sevdiğim,

Emre : Nasıl oldun bugün?

Yağmur : Sevdiğim desene bir kere daha ama ses at bu sefer :)

Emre : *Ses kaydı* Canımdan  çok sevdiğim adam *güler.*

Yağmur : Bu gülüşü duymak için her şeyimi veririm.

Emre : Yanına geliyorum ben de zaten bol bol duyarsın ;)

Yağmur : Bunu isteyecektim ben de djdhdhd

Emre : Bir şey ister misin dışardan? canın bir şey çekiyorsa alayım.

Yağmur : Yok hayır sadece sen gel yeter.

Yağmur : Dudakların bana yeter ;)

Emre : Sen azmışsın

Yağmur : İki hafta oldu :(

Emre : İyileşince bakarız.

Yağmur : İyileştiğimi biliyorsun.

Emre : Yo bilmiyorum. Dün beni kucağına aldığında yüzündeki o acıyı gördüm Yağmur.

Yağmur : Ya valla bugün çok iyiyim :(

Emre : Bir kaç gün daha beklesen  çükün kopmaz merak etme.

Yağmur : Ya koparsa?

Emre : Sorun değil bendeki duruyor ;)

Yağmur : Siktir git. 

Emre : Belki bir iki gün sonra olur.

Yağmur : Bir iki gün sonra olmasın bugün olsun.

Emre : Sen bir şey falan mı izledin?

Yağmur : He aq porno izledim.

Görüldü..

Yağmur'a görüldü atıp zile bastım. Bir süre sonra kapı açılınca "Demek porno izledin," dedim gülerek.

"Evet senin için hazırlık yapıyordum," dedi göz kırptıktan sonra kapıyı kapatmadan kolunu belime dolayıp kendine çekti bedenimi. Çekmesi ile dudaklarımızı buluşturdu.

Elimdeki poşet yere düşerken ellerimi yanaklarına yerleştirdim. Öpücük alevlenirken Yağmur ayağı ile kapıyı kapattı. Duvar ile arasına sıkıştırıp bedenlerimizi birleştirdi. Duraklarımdan ayrılıp "Seni çok özledim," diye fısıldarken tekrar dudaklarımın arasında yerini aldı.

Yanımda olmadığı bir saniye bile onu özlememe yetiyordu. Dilini dilimde hissettiğimde  inledim. Benimle birlikte o da inleyince  kucağına almaya çalıştı. Kollarından tutup durdurdum. "Yaranın iyileşmediğini ikimizde biliyoruz değil mi?" diye sordum biraz kızgın olmaya çalışarak.

"O zaman sen de beni yorma ve odama geçelim," dedi çapkın gülümsemesi ile.

"Geçelim bakalım," dedim tişörtundan tutup odaya çekiştirdim. Odaya girdiğimizde beni yatağa itip üzerime uzandı.

Boynumda  öpücükleri ile yol çizerken tişörtumu yukarı sıyırdı.  "Seni çok özledim," diye fısıldadı kulağıma.

🌚🌚🌚

Başım göğsünde, parmaklarım vücudunda gezinirken başımı yukarı çevirip yanağından öptüm. "Seni seviyorum."

"Beni sevmeyen ölsün," dediğinde köprücük kemiğinden ısırdım. Acı ile inlerken gülümsedim.

"Bir kerede bozmasan şu anî nasıl olur?"

"Böyle daha romantik kabul et."

"Çoook ne demezsin," dediğimde saçlarımdan öpüp "Ben de seni çok seviyorum minik kuşum," dedi. Gülümseyip dudaklarına uzandım.

Yataktan kalktığımızda mutfağa girip bir şeyler hazırlamıştık kendimize. O sırada da Yağmur'un babası hakkında konuşmuştuk. "O günden sonra gelmedi yani o dimi," o demiştim çünkü baban diyince sinirleniyordu. Haklıydı da onun gibi bir babası olacağına hiç olmaması daha iyiydi.

"Evet gelmedi zaten gelemezde. Her yerde onu arıyorlar." Elindeki yemek tabaklarını lavaboya koyarken bende yardım etmek için ayağa kalkmıştım.

"Umarım bir an önce yakalanır elini kolunu sallayarak dışarıda gezmesi sinirlerimi bozuyor benim."

"Yıllardır elini kolunu sallayarak rahat bir şekilde geziyor. Eminim ki bununda üzerini kapatacak bir şeyler bulur," dediğinde belinden sarıldım. Omzuna başımı koyup boynundan öptüm.

"Umutsuzluğa kapılma hemen. Bu sefer kurtulamayacak. Hem parmağının izi olan bıçak karakolda değil mi bunun üzerini nasıl kapatabikir ki?"

Belindeki ellerimi gevşetip yüzünü bana döndü. "Onu tanımıyorsun Emre. O oğlunu öldürüp sıyrıldı işin içinden, bu bıçaklamadan mı sıyrılmayacak."

"Bak göreceksin bu sefer kaçışı yok Yağmur. Yolun sonu artık. Onun hikayesi dört duvar içinde geçecek artık," dedim. Bu kadar emin nasıl konuşuyordum bilmiyordum ama hissediyordum.

"Umarım öyle olur Minik kuşum," diyerek kendine çekip sıkıca sarıldı. Kollarımı beline dolayıp burnumu  boynuna dayayıp kokusunu içime çektim.

🌚🌚🌚

Bir sonraki bölümde Texting olacak ondan sonra finall :)

Oy ve yorum bırakırsınız artık 68 bölümdür söylüyorum sjshshs

-Birkan

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin