Medyada ki çiftçimiz Emre ve Yağmur.
~54. Bölüm~
"Kanka affet işte ne uzattın amına koyayım ya." İlk dersten beri Tunahan bizi affetsin diye uğraşmadığımız şey kalmamıştı. Son yaptığımız şey onu lahmacuncuya götürüp istediği kadar ısmarlamaktı. Kabul etmişti gelmeyi ama yiyip affetmiyordu.
"Altıncıyı yiyorsun ama affetmedin hâlâ Tuna," dedi Yağmur.
"Sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun?" dedi Tunahan elindeki lahmacunu ısırırken.
Tunahan lahmacuna odaklandığında Yağmur sadece benim duyabileceğim bir şekilde "Bence hesabı kabartıp affetmeyecek," dedi.
Gülümseyip "Sikerdim o zaman onu ciddi anlamda," dedim.
"Siz ne konuşuyorsunuz öyle fısır fısır? Çok konuşmayında bana bir tane daha söyleyin," dediğinde Tunahan, Yağmur garsonun çağıracağı sırasında kolundan tutup dur durdum.
"İlk önce affettiğini söyle bizi, ondan istediğin kadar yemeye devam et Tunahan," dedim.
Ağzındaki lokmayı bitirince kolasından bir yudum aldığında konuşmaya başladı. "Neden sakladınız benden?"
"Ben istedim saklamamızı, Yağmur saklamak istememişti ama işte
kendimi yeni yeni kabul ediyordum kimseye söylemeyi düşünmüyordum bir süre. Bu salak anlamış bir şeyler öyle söyledim Eylül'e. Sonra Kaan'a da Aras ile arasında ki ilişkiyi öğrenince beni anlar diye söyledim. Hızlı gelişti olaylar yani ama size de söyleyecektik sadece biraz zamana ihtiyacım vardı," diye açıklama yaptım.Masadaki herkes beni pür dikkat dinlemiş, Gizem affedecek gibiydi ama Tunahan da yüz ifadesinde bir belirti falan yoktu. Boştu.
"Aslında haklısın, senin yerinde ben de olsam hemen söyleyemezdim. İlk önce tartardım tepkileriniz. O yüzden ben affettim," dedi Gizem. Karşımda oturduğu için burnunu tutup sıktım sevecen bir şekilde.
"Heyy..." elinin tersi ile elime vurup geri çektirdi Tunahan. "Git eniştemizin burnunu sık sen. Sevgili mi rahat bırak."
"Enişte?" dedi Yağmur sorarak.
"Evet eniştemiz olmuyor musun?"
"Oha kabullendi lan bu," dedi Kaan sevinerek.
"Kolay oldu," dedi Eylül de.
Gözlerimin içi gülerken, sevinçten oyun oynaya bilirdim her an. Bir şey söylemeden kalkıp sarıldım. "Lan dur boğulucam, daha ben çocuklarımın mürvetini görecem amına koyayım dur!" diye direndi Tunahan.
"Aman yemedim seni," diyerek yerime oturdum.
"Eee sen de yengemiz mi oluyorsunuz?" dediğinde Tunahan gözlerimi devirdim. "Şaka yaptım hemen kızma."
"İstiyor musun bir lahmacun daha?"
"Ah yok patlayacağım. O altı taneyi de sırf size ceza olsun diye yedim zaten, bir süre yemek yemeyi düşünmüyorum."
"İnşallah eve gidince karın ağrısına uyuyamazsın."
Dediğimde Gizem hemen atılarak "Emre lütfen geri al o lafını. Uyumadığı zaman beni de uyutmuyor," dedi.
"Şikayetçi misin güzelim? Sen biliyor musun kaç kişi sabahlara kadar sevgilisi ile konuşmayı hayal ediyor sen şikayet ediyorsun ayıp yani."
"Uykumu severim ben."
"Emre de sever uykusunu hatta rüyalarını daha çok," dedi Yağmur. Yüzüne baktığımda gönderme yaptığını fark ettim. Rihanna olayını ifade etmeye çalışıyordu.
"Uykuyu sevmeyen de ne bileyim,"
"Ya şimdi uykuyu falan bırakında hafta sonu için plan yapalım," dedi Eylül.
"Aynen bir şeyler yapalım yoksa benim bu hafta sonu da yalan olacak."
"Aklında bir şey olan var mı?" diye sordum.
Hepsi düşünürken Yağmur sesli bir şekilde "Buldum. Kampa gidelim?" dedi.
"Oha süper."
"Ya ama böcekler var," diye itiraz etti Gizem.
"Anam böcek bizi yiyemez biz onları yeriz aç kalırsak böyle kavurma falan yaparız." dediginde Eylül yüzümü ekşittim. Danla biliç gibi kusma şeysi mi yapsam ne.
"İğrençsin amına koyayım ya," dedi Kaan.
"Canım hiç mi hayatta kalma şeyleri izlemiyorsun? Doğa da bir şey bulamazsanız mecbursunuz yemeye."
"Biz yanımızda erzak getiricez Eylül o yüzden böcek yemene gerek yok." dedi Yağmur.
"Sevgilim haklı kapat şu iğrenç konuyu," dedim sevgilim derken Yağmur'a bakmıştım. Yanlarında artık kolayca sevgilim diye bildiğime seviniyordum. Acaba annemin karşısına sevgilim diye çıkartsam kadın ne yapardı?
Sanırım bacakları havaya kalkacak şekilde bayılırdı. O zaman da gelecek, ve yaşayıp görecektik.
Yağmur kolunu omzuma attığı gibi kendine çekti beni. Başımı omzuna koyup ortada dönen konuşmaya odaklandım.
🌚🌚🌚
Selaam minik kuşlarım (:
Bölüm kısa yine affedin ama bekletmek istemedim sizi o yüzden bana kızmaya hakkınız yok. (Gerçi kızmıyorsunuz ama olsun dhshsj)
Oy ve yorum yapıp çıkacağınızı biliyorum çünkü 54 bölümdür diyorum sndjdjs
YAPIN AMA-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Kuşum [Texting]
Short StoryBilinemeyen numara : Sevgilin olması, sevgilim olmıyacağın anlamına gelmez. Emre : Ben gay falan değilim. Bildiğin düzüm. Emre : O geceyi de unut yaşanmamış sayalım. Bilinmeyen numara : Unutamam. Emre : Neden? Bilinmeyen numara : Hiçbir kızdan ala...