2.0

21K 925 250
                                    

Medyada ki Emre

•20•

Okulun dışındaki arka bahçede pusuya yatmış Selini bekliyordular. Gizem Selin'i bulmaya gitmiş buluncada bahçeye getirecekdi. Uzun bir sessizlik olunca sessizliği bozan Tunahan olmuştu. "Lan bu kız Selin'i uzaydan falan mı getiriyor. Cisim geldi beklemekten." diyerek homurdandı.

Normaldi. On beş dakikadır onları bekliyordular. Hem insan saklanınca çişi gelir. Sizin gelmez miydi? Helelikle saklambaç oynarken. Uzun bir süre bulunamayınca her an yapıcak gibi olmaz mısınız?

"Her yer çalılık git işe bir yere amına koyayim." dedi Kaan. Heryer çalı olabilirdi evet ama yinede yapamazdı oralara. "Hee  yapimda çarpılim." diyince Tunahan hariç hepsi gülmeye başlamıştı.

"Aha geliyorlar." diye uyardı Eylül. Hepsi birden gülmeyi bırakıp sessizce çalıların arasına gömüldüler.

"Emre ile aranızda geçenleri duydum. Çok üzüldüm kanka ya." dedi Gizem. Yalandan üzülür gibi yapıp Selin'e sarılmaya başladı. "Ama Emre'ye yaptıklarını affetmiş değilim." Selin kollarını Gizemden ayırıp kaşlarını çattı.

"Bana onu koruma sakın! Hem onun sen neresini  koruyorsun ki? Sevgisini belli edemeyen bir piç." diyince Selin, Eylül çalıların arasından fırladığı gibi Selin'in saçına yapıştı. Selin boş sokakta çığlık atarken yere yatmış Eylül den  gelen tokatları engellemeye çalışıyordu. "Sen kime piç  diyorsun lan!" tırnaklarını yanağına geçirip birkaç gün geçmeyecek izler bıraktı.

"Yumruk at YUMRUK." diye bağırdı Tunahan. Selin'e olan öfkesini anca böyle atabiliyordu. Selinin  erkek olmasını o an o kadar çok isterdi ki Selinin  üzerinde Eylül değilde  Tunahan olurdu o zaman.

Eylül Selin'in karnına yumruğunu geçirince Selin acı dolu inlemesini  boş sokağa bıraktı.

"Sevgisini illâ ki hediyeler alarak mı belli ediliyor Selin? O çocuğun hakkını yeme seni o kadar çok sevdiki kötülemek için bahane arama." Eylül Selinin üzerinden kalkıp Selinin saçından tuttuğu gibi ayağı kaldırdı. Parmaklarının arasına sarı saçlar dolunca piç  gülüşü atmaya başladı. Selin Eylül'ün elindeki saçları görünce  ağlamaya başladı. "Sen nasıl benim saçlarımı yolarsın yaaaa" diyince Gizem saçını tutup kafasını geriye yatırdı. "Bak işte böyle yolunur." dedi.

"Ah! Bıraksana be saçımı." dedi Selin ağlamaklı sesi ile. "Bak kızım eğer seni bir daha Emre'nin yanında görürsem sana yemin ederim kafanda tek bir tel saç bırakmam. Anladın mı beni?" diye bağırdı Gizem.

Gizem parmaklarının arasındaki saçları serbest bırakınca. "Senden bunu beklemezdim Gizem." dedi Selin. Gizem Selinin kurduğu cümlenin karşısında  kahkaha atmaya başladı. "Ne o bir orospunun yanında mı olacağımı sandın? Öyle ise yanılıyorsun be gülüm. Kimse bir sürdüğü sevmez sadece kullanır kapiş." diyip göz kırptı.

Kaan ve Tunahan tezahürat yaparken Batuhan videoya çekiyordu. Emre ilk önce engel olmaya çalışsada Batuhan izin vermemişti. Daha sonra zaten olayı izlemekle yetinmişti. Selin kızların elinden kurtulup hepsine pis pis bakmaya başladı. Bakışları Emre'yi bulunca "Sen planladın  değil mi bunu?" diyince Eylül yerinde keyifsizce kıpırdandı. Bir kere daha ağzının ortasına geçirsem diye düşünmedi değil.

"Ben senin seviyene düşmem merak etme. Eğer beni tanımış olsaydın şiddeti sevmediğimi bilirdin." dedi Emre. Haklıydı hiçbir zaman şiddet uygulayan bir yapısı yoktu. Selin'e bulaşan çocuklara bile şiddet yerine tehdit ederek uzaklaştırırdı. Dinlemelerinin sebebi de popüler öğrenci olmasıydı.

Selin ağzını açıp bir şey söyleyeceği sırada Eylül araya atlayıp "Bak ya hâlâ cevap verme peşinde kızım elimden bir kaza çıkmadan defol git." diyince Selinin üzerine doğru yürümesiyle Selin'in topuklaması bir oldu.

Emre hariç hepsi gülmeye başladı. Selin'in arkasından bakmakmasıyla gözünden bir damla yaş yakasına düştü. Ağlamasının sebebi güveninin boşa çıkmasıydı. Kimi sevse bir bokluk çıkıyordu. Galiba artık aşka inancı kalmamıştı...

🌚🌚🌚

Selaaaam. Nasılsınız?

Bölümü burada bitirmek istemedim yazacaktım ama yazmaya devam etseydim daha çok bekletmiş olucaktım o yüzden atıyorum. Yarına yetiştire bilirsem  2 bölüm atmaya çalışırım.

Bu kitabın ikinci çifti gelicek ve ona kitap yapıcam sizce kim olur?

Oy ve yorum istiyorumm seviliyorsunuz. ✈

-Birkan

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin