5.2

13.5K 551 120
                                    

Medyada ki Tunahan.

•52. Bölüm•

Boynunda dudaklarımı sürterken inledi boğukça Yağmur. Aletinin üzerinde oturmuş boynunu emiyordum. "B-biraz daha böyle devam edersen yakalanabiliriz inlememden," dedi nefes nefese.

Dersin boş olmasını fırsat bilip lavaboda kabinin birine girmiştik. "Sende bir boşalamadın amına koyayım," dedim dudaklarımı boynundan ayırıp sesimi hafif yükselterek. Yaklaşık on dakikadır sevişiyorduk anlayacaklardı en sonunda.

"Geç boşalıyorum ne yapabilirim," dedi o da gülümseyerek.  Kalçamı hızlı hareketler ile yukarı aşağı oynattım. Deliğimdeki acı zevke dönüşmeye başlamıştı. "Siktir, çok iyi."

Belimden kavrayıp aletini deliğime ittirdi daha çok girecekmiş gibi. Sıcak menilerini içimde hissederken başımı omzuna dayadım. Seslice inlerken Yağmur, elimle ağzını kapattım hızlıca. "Geri zekalı yakalanıcaz." dedim fısıldayarak.

Elimi  ağzından çekip dudaklarına yapmıştım. Alt dudağını ısırıp kalktım üzerinden. Üzerimize giyinirken birbirimize bakıp gülümsüyorduk. "Hayalimdeki sevişmeyide yaptım sonunda," dedi Yağmur.

"Okul tuvaletinde miydi halindeki sex?" diye sordum.

"Evet bence güzel hayal, hem biraz da telaş var 'Acaba biri görür ?' düşüncesi falan daha çok azdırıyor beni." dediğinde güldüm. Aslında evet güzel bir hayaldi ama bir o kadar da korku vardı. Kabinden  çıktıktan sonra sınıfa ilerledik. İçeri girdiğimizde herkes bir tarafa dağılmış sesli bir şekilde muhabbet ediyordu.

Bizimkilerin yanına gittiğimizde "Ne uzun sürdü be sevişmeniz," dedi Tunahan. Bir an anladı sanmıştım ama taşak geçtiğini gülmesinden anladım.

"Öyle valla doyamıyoruz birbirimize dimi aşkım," dedi Yağmur da gülerken göz kırptı.

"Sana doyamam ki ben aşkım." Yanlarında Yağmur'a iltifat ettiğimde yüzü daha çok güldü Yağmur'un.

"Of ben dayanamıyorum artık," dediğinde Tunahan hepimiz ona baktık. Ne olmuştu ki şimdi?

"Sevgili olduğunuzu biliyorum, oyun oynamanıza gerek yok artık. Çok kötü rol yapıyorsunuz anlamayan geri zekalıdır."

Yüzüne bakakalmıştık Yağmur ile ikimiz. Eylül ile Kaan'ın söylediğini düşündüm ama yapmazlardı helelikle böyle bir konuda.

"Nerden anladın lan?" diye sordu Kaan.

"Aynen ben olsam anlamam," dedi Eylül de.

"Siz biliyor muydunuz? Oha inanamıyorum size. Peki ya sen Gizem?" diyerek döndü Gizeme.

"Yok aşkım valla ben de şimdi öğreniyorum."

"Yazıklar olsun ya size.. Oradan bakılınca şerefsiz homofobik bir piç gibi mi duruyorum." dedi ve ayağa kalktı. "Madem birbirimizden bir şey saklıyoruz konuşmamızında bir anlamı yok."

"Tunahan saçmalıyorsun şuan."  dedim kolundan tutup gitmesini engelleyerek.

Kolunu hızlıca kurtarıp elimden "Ben mi saçmalıyorum simdi? Saklayan siz, saçmalayan ben, oldu canim." dedi. Sınıf sessize bürünmüş bizi dinliyordu.

"Yeni sayılır," dedi Yağmur.

"Kaan ve Nazlı'ya söyleme fırsatı bulmuşsunuz ama."

"Aşkım biraz sakin olur musun herkes bize bakıyor." dedi Gizem Tunahanın koluna girerken.

"Abi oturun öyle konuşalım şu malların diline düşmeyin." dedi Kaan. Sınıftaki bir kaç yabani hayvan ters ters baktı.

"Üzgünüm kardeşim adam yerine koyulmadığım yerde oturamam ben siz devam edin." çantasını alıp çıktı sınıftan Tunahan.

Doğru düzgün bir şey söyleyememiştim. Kendi konuşup kimseyi dinlemeden gitmişti. Şimdi uğraş bir hafta boyunca tripleri ile. Tunahan'nın tribi  kız tribinden daha kötüydü.

Yerime oturup "Ben kendimi daha yeni yeni kabulleniyorum nasıl söylememi bekliyor ki?" diye sordum.

"Kusura bakmayın ama Tuna haklı. Eylül ve Kaan'a söylerken bize de söyleye bilirdiniz. Neyse ben Tuna'ya bakmaya gidiyorum." diyip o da çıktı.

Yağmur yanıma oturup "Merak etme afferder," dedi. Biliyordum affedeceğini.

"Biliyorum ama baya sürer affetmesi."

"Harbi şimdi bize de trip atar o yandık," dedi Eylül Kaan'a bakarak.

"Of abi ya ne güzel arada sizi Aras ile tanıştıracaktım yalan oldu."

"NE enişte ile mi tanışacaktım. Sikim seni Tuna," sesini yükseltip sonlara doğru kıstı Eylül.

"Harbi seviştiniz mi siz WC de?" diye sordu Kaan öne eğilerek.

🌚🌚🌚

Ara bozmayı seviyorum .d
Tuna dan sonra da Kaanı
yaparım, hepsini yaptıktan sonrada Emre ve Yağmur'u
ayırıp final yaparım.
Kulağa çok güzel geliyor aq gshhdfdx

Grupta artık öğrenmeye kalmadı.
Yeni bir karakter sokmayı düşünüyorum ama tabii ki iyi biri olmayacak. :)

Oy ve yorum bırakırsanız mükemmel olur.

-Birkan

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin