1.7

22.2K 1K 340
                                    

Medyada ki Eylül

•17•

Keyifli okumalar:)

Emre okuldan çıkmış Yağmur'un söylediği cafeye yol almıştı. On beş dakikası vardı ve rahat rahat orda olurdu. Her adımının birin de merakı daha da artıyor, korkusu bütün hücrelerini ele geçiriyordu sanki. Eğer aklının ucundakiler çıkarsa yıkılırdı. Yıkılmakla kalmayıp güven duygusunu kaybedebilirdi.

Cafeye gelince kapısında bir süre dikildi. İçeri giren insanlar yanından geçerken ters ters bakıp giriyordu. Bahçe kapısından geçip büyük salona giden kapıya doğru ilerledi. Salon kapısını açan garsona teşekkür edip içeri girdi.

Kulağını dolduran slow müzik, insanların kahkahaları eşlik ediyordu. Göz bebekleri Selin'i aramaya başlarken aradığını bulmuştu. Bulmasıyla birlikte bütün sinir hücreleri tavan yapmıştı. Gördüğü şey gözünden bir damla yaş akmasına sebeb olmuştu. Yanlarına ilerleyip Selin'in görüş açısına girdi. Selin omzundaki kolu indirip ayağa kalktı.

"E-emre s-senin b-burada ne işin var?" Emre Selin'in sorduğu soru karşısında ufak bir kahkaha attı. Şaka mı yapıyor diye düşünmedi değil. "Bu soruyu benim sana sormam gerekmiyor mu Selin?"

"Açıklaya bilirim." Neyi açıklayacaktı acaba. Gözleri ile görmese neyse ama çocuğa resmen bir koala gibi sarılmış, boynuna öpücükler konduruyordu. Bunda açıklanacak hiç bir şey yoktu.

"Neyi açıklayacaksın? Benimle nasıl oynadığını mı? Teneffüslerde ortadan kaybolup bu şerefsizin yanına gitmeni mi? Ya da benim altıma girdikden sonra gidip bunun altına girdiğini mi söyleyeceksin?"

Cafede oturanların gözleri üçlüye çevrilirken Selin duyduğu cümleler karşısında göz yaşlarını engel olamamıştı. "Ağlıyacak mısın şimdi de?" Yaptığı şeyi anlamıştı Emre.  Göz yaşlarını kullanıp kendini acındırmaktı. Önceden Emre Selin ne zaman ağlasa dayanamayıp özür dilerdi. Bu sefer bu numaraya gelmiyecekdi.

"Şşşs ağır konuşuyorsun birader." dedi yanındaki memeletsiz. "Sen karışma!" diye bağırdım karışımdaki çocuğa. "Hiç mi utanmadın Selin. Sana defalarca eğer ayrılmak istiyorsan ayrılalım dedim. Sen ne dedin 'seviyorum seni saçmalama' senin sevgin bu mu?" gözümden bir damla yaş gömleğimin yakasına düşerken Selin'in konuşmasını bekledim.

"Olmadı... Yapmadım seni üzmek istemedim."

"Üzmek istemedin? SEN ŞAKA MISIN YA BİR KEREDE DÜRÜST OL İKİ KİŞİYİ AYNI ANDA İDARE ETMEK HOŞUMA GİTTİ DEMİYORSUN DA." dedim bağırmakdan  boğazım ağrılmıştı.

"Eee yeter be! Seninle hiçbir zaman mutlu olmadım ben Emre. Hem sen bu zamana kadar bana ne aldın he? Dur ben söyliyim doğum günüm de aldığın bir kolye. Başka? Yok." kurduğu cümleler karşısında şok oldu. Bu zamana kadar tanıdığı kişiyi aslında hiç tanımamıştı.

"Sana inanamıyorum. Sakın bir daha karşıma çıkma Sürtük." Sürtük kelimesini vurgulayarak söylemişti. Selinden gelicek cevabı beklemeden arkasını dönüp mekandan ayrıldı.

🌚🌚🌚

Mekandan ayrılalı yarım saat oluyordu. Bulduğu ilk merdivene oturup göz yaşlarının dinmesini bekledi. O sürtük için ağlamasına tonlarca küfür ediyordu ama elinde olan bir şey değildi. İki yıldır sevdiği kızı tanıyamamıştı. Avucunun içini anına vurmaya başladı. Defalarca ayni şeyi yaparken bir el onu durdurmuştu. Kafasını kaldırıp tepesindeki kişiye baktı.

Bunun ne işi vardı ki şimdi. "Senin ne işin var burada?" diye sordu Emre göz yaşlarını hızla silerken. "Yoldan geçiyordum seni gördüm. Neden ağlıyorsun?" diye sordu.

"Y-yanlız kalmak istiyorum." dedi Emre kırık sesi ile. Batuhan yanına oturtup baş parmağı ile gözünün altındaki yaşları silmeye başladı.
"N-napıyorsun?"

"Ağlama lütfen." dedi Batuhan.

"Batuhan lütfen yanlız bırakır mısın beni. Yanlız kalmaya ihtiyacım var." diye ısrar etti ama nafile Batuhanin oradan gitmeye -ki onu yanlız bırakmayı- istemiyordu.

"Seni böyle bırakmam. Siksen bırakmam Emre."

"Neden?"

Bir kaç defa ağzını araladı ama cevap verecek bir şey bulamamıştı. Emre  başını Batuhan'ın omzuna koyup içini çekerek ağlamaya başladı. Ne kadar süredir hiç konuşmadan oturdular ikiside bilmiyordu. Emre Batuhanın gitmesini istesede bir ara dediğini yapıp gitmediği için şükretti. İyi gelmişti Batuhan ona. Batuhan da Emrenin acısına eşlik edip oda ağlamıştı bir süre sonra. Tabi bunu Emre'ye belli etmeden yapmıştı. 

🌚🌚🌚

Selaaam. Nasılsınız?

Sürtük Selin'in fayosu ortağa çıktı. Ne düşümüyorsunuz Selin hakkında?

Wp grubumuz var gelmek isteyen olursa alım yapıyoruz.

Totem yaptım haftaya pazartesi gününe kadar 3 bin okunma yapmaya çalışıcam olur mu sizce ? Şuan 1.88k

-Birkan 

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin