Smut yazacağımı duydular galiba küvette fotoğraf atmışlar. Seviyorum bu ikiliyi.
DİKKAT SMUT İÇERMEKTEDİR!
•49•
"Çok güzel olduğunu söylemişmiydim daha önce?" diye sordu Yağmur saçlarımla oynarken. Dizlerine başımı koymuştum. Saçlarımla oynarken sorduğu soruya başımı kaldırmadan ona baktım. "Söylememiştin sanırım," dedim gülümseyerek.
"Çok güzelsin minik kuşum." Elimi yanağına uzatıp parmaklarımı yüzünde gezdirdim. "Yapma,"
"O niye?" diye sordum devam ederken.
"Biraz daha devam edersen altıma alabilirim seni," dedi elimi yüzünden çekerken.
Uzandığım yerde doğrultup yüzümü yüzüne yaklaştırdım. "Amacım o ise?" dedim. Gözleri iyice açılıp dedimi idrak etmeye çalıştı. Dudaklarına bir buse kondurup "Seni istiyorum," dedim. Bunu isteyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi bir kaç ay önce, ama şuan onu istiyordum içimde.
"Emin misin? Pişman olmanı istemem daha sonra," dedi çenemi parmaklarının arasına alarak. Başımı sallayıp onaylayınca sertçe dudaklarıma yapıştı. Karşılık verip öpüşmeyi daha çok alevlendirdim.
Alevlenen öpücük dudağımın kanamasına sebep olmuştu, ama ikimiz de umursamıyorduk kanayan dudağı. Elini tişörtumun eteklerine koyup bir çırpıda çıkarttı. Aynısını bende ona yapıp tişörtlerden kurtulduk. Kucağına alıp koltuktan yere indirdi. Sırtımı halıya yaslayıp pijamamı çıkartmasına yardim ettim. Karşısında sadece beyaz bir boxer ile kalmıştım. Kendi pantolonunu da çıkartıp üzerime uzandı. Ellerimi sırttında gezdirirken Yağmur da boynum ile uğraşıyordu. Adem elmamdan emince inledim. Aletlerimizi birbirine sürterek hareket ettim. Yağmur boynum ile işini bitirince aletime gelene kadar öpücükler bıraktı vücudumda. Boxerimi kalçamdan sıyırıp evin bir köşesine fırlattı ama nereye gitmişti görmemiştim.
Aletimi ağzına alınca sesili bir şekilde inledim. Elimi saçlarına geçirip aletime bastırdım. Daha önce ağzına almış gibi yapıyordu. Kendimi tutamayıp "Doğru söyle daha önce bir erkekle yattın mı benim dışımda?" diye sordum.
Aletimi ağzından çıkartıp "Hayır, ilkim sensin." dedi ve bıraktığı işe devam etti. Delirmek üzereydim böyle yalamaya devam ederse. Saçlarından tutup aletime bastırdım köküne kadar sokmuştum. Bir süre bekledikten sonra kafasını kaldırıp nefes almasına için verdim. Koltuk altından kendime çekip dudaklarına yapıştım. Dilimi devreye soktuğumda ıslak dili ile birleştirdim.
Aniden yerlerimizi değiştirip altıma aldım. Gözlerinin içine bakıp gülümsedim. Çenesine bir öpücük bırakıp göğüs ucunu yalamaya başladım. Bir elimlede diğer göğüs ucunu sıktım. Yavaş yavaş aletine doğru gelip gözlerine baktım. Dikkatlice beni izliyordu o da.
Derin bir nefes alıp aletini elime aldığımda yapıp ile yapmama arasında gidip geldim bir saniye ama o kadar emindim ki şuan sadece Yağmuru istiyordum. Sevdiğim adamı içimde istiyordum.
Aletine dilimi deydirdiğimde sesli bir şekilde küfür etti. Ufak bir dil darbesi ile bu hâle gelmesine güldüm. Dudaklarımı aletine sarıp yavaş yavaş ağzımla git gel yapmaya başladım. O da benim gibi elini saçlarıma koyup hareketimi hızlandırttı. Hızlı gel gitlerimin sonucunda çeneme salyalarim akmıştı.
"Yeterli bu kadar yoksa boşalacağım," diyip altına aldı beni. Deliğimin etrafını dili ile ıslattı. Dizlerimi bana itti ve beklemeden içime girdi. Yanan deliğim ile inleyip "Amına koyayim Yağmur!" dedim. Hızlı girdiğini o an fark eden Yağmur üzerime uzanıp dudaklarıma hem öpücükler konduruyordu hem de özürler diliyordu. "Tamam sorun yok devam et, ama yavaş ol." dedim son iki kelimenin üzerine basarak. Bir kez daha dudağını dudağıma bastırdı ama bu sefer ki uzun sürmüştü.
İçimde oluşan doluluk o kadar iyiydi ki ve bu doluluk Yağmur'un aletinin olduğunu bilmem beni daha çok azdırıyordu.
Bacaklarımı bana iyice ittirdi. Aletini deliğimden çıkartıp birden sokunca başımı geri attım. Bunu bir kaç kere daha tekrarladı. Sırtında tırnaklarımla bir yol çizdim. İnleyip dudaklarımdan kulak mememi dışları arasına alıp çekiştirdi. Git gelleri hızlarıken elimi karnına koyup ittim yavaşlaması için.
"Seni çok seviyorum Emre, yemin ederim çok seviyorum." kulağıma fısıldarken saçlarına elimi atıp sıkıca sarıldım bir elim ile.
"Bende seni seviyorum Yağmur, hem de çok seviyorum." dedim bende kendime daha çok bastırarak. Belinden kavrayıp oturur pozisyonu aldık. Gülümseyip dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Belimden tutup yukarı aşağı oynatmaya başladı Yağmur da. Başımı omzuna gömüp ısırdım. Isırmala birlikte inlemişti.
Hem zıplıyordum, hem de aletimi asılıyordum. Yağmur elini elimin üzerine koyup kontrolü aldı. Gözlerimiz birbirine odaklı bir şekilde sevişmeye başladık.
Bir süre sonra Yağmur'un vücuduna boşaldım. İlk çıkan meni çenesinin bulaşmıştı. Parmağımla silip dudaklarımın arasına götürüp emdim. O da göğsünden alıp benim gibi emdi. Gülümseyip daha hızlı zıplamaya başladım. Nefes alış verişi hızlanınca "B-boşalacağım," dedi boğuk bir ses ile.
İçimden çıkmaya çalıştığı sırada durdurdum. "Çıkma, içimde boşalmanı istiyorum," dedim. Dediğimi yapıp belime iyice sarılıp sesli bir şekilde içime boşaldı. "Hassiktir... Mükemmel bir his," dedim içimde ki sıcak menileri hissedince.
Sesli şekilde gülüp anını anıma dayayıp "Mükemmel olan sensin bebeğim," dedi.
Gülüp "Mükemmel olduğumu biliyorum canım" dedim göz kırpıp.
"Burda bana iltifat etmen gerekiyordu."
"İltifat etmeme gerek var mı ki?" burnuna bir öpücük kondurup devam ettim "Sen başlı başına mükemmelsin zaten." burnunu burnuma sürtüp gülümsedi.
İçimde inmeye başlamıştı aleti. "İlkini hatırlamıyorum evet ama bunu hayatım boyunca unutmayacağım," dedim.
"Bir tur daha var mısın?" diye sordu çapkınca.
Ağzımı açıp cevaplıyacağım sırada kapıdaki kilidin döndürme sesi gelmişti.
"H-hassiktir." dedik ikimizde aynı anda.
🐦🐦🐦
Bölüm içime sinmedi :(
Sizce kapıyı açmak üzere
olan kişi kim?Oy ve yorum istiyorum (yavru köpek bakışı)
Djdhddhsh seviyorum sizi 💜
-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Kuşum [Texting]
Short StoryBilinemeyen numara : Sevgilin olması, sevgilim olmıyacağın anlamına gelmez. Emre : Ben gay falan değilim. Bildiğin düzüm. Emre : O geceyi de unut yaşanmamış sayalım. Bilinmeyen numara : Unutamam. Emre : Neden? Bilinmeyen numara : Hiçbir kızdan ala...