4.8

14.3K 642 141
                                    

Medyadaki karakterlerimiz Emre Ve Yağmur.

100.000 okunma olmuş
hepinize çok çok çok
çoooooook teşekkür ederim.
İyi ki varsınız ne diyeceğimi
bilemedim şuan dhddjehehs

•48.Bölüm•

Baş ağrısı ile gözlerimi açtım. Gece başlayan ağrı sabaha kadar sürmüştü ve dayanılacak gibi de değildi. Okula gidebilecek gibi değildim ama lanet olsun ki sınavım vardı.

Sınıfa girdiğimde gözlerim Yağmur'u aramıştı ama daha gelmemiş olacaktı ki çantası falan yoktu. Sırama geçtiğimde çantamı sıraya fırlatıp kafamı sıraya gömdüm. Şükür ki ikinci ders sınav olduğu için sınavımı olduktan sonra izin alabilirdim.

Yanıma biri oturmuştu ve ben kafamı kaldıracak halde bile değildim. Kokusundan çıkartmaya çalıştım ama kokusunu alamıyordum. Başımı kaldırmadan yana çevirip kim olduğuna baktığımda Yağmur olduğunu gördüm. Oda benim gibi durmuş beni izliyordu.

Bir kaç dakika sadece birbirimizi izledik. Yanağına elimi koyup gezdirmek istiyordum ama yapamıyordum. Özlemiştin şerefsizi. Ve belli ki o da özlemişti.. "Kanuşalım mı biraz?" diye sordu uzun bir sessizlikten sonra Yağmur.

"Başım çatlıyor, konuşacak durumda değilim." konuşmak istiyordum ama her kelimem de başıma saplanan bıçaklarla karşılaşıyordum.

"İlaç içtin mi?" diye sordu doğrularak.

"Hayır."

"Bir şeyde yememişsindir sen şimdi. Bekle burda geliyorum hemen." ayaklanıp sınıftan çıktı. İnşallah aklımdan geçen şeyi yapmazdı. Gözlerimi kapatıp ellerimle başımı sıkıştırdım. İşe yarıyordu ama bırakınca yine aynısı oluyordu.

Yağmur elinde poşet ile geri geldi. "Al bunu ye daha sonrada ilaç vericem." iki dakikada annem olmuştu çocuk.

"Yiyesim yok," dedim başımı camdan tarafa çevirerek. Yemek yiyecek durumda olsam evde yer öyle çıkardım dışarı.

"Biraz olsun ye ilaç içiceksin." Oflayarak getirdiği simitten bir parça koparıp ağzıma attım. Tepkime gülümseyip beni izlemeye devam etmişti Yağmur da.

Ben önümdeki simiti yerken Tunahanlar da gelmişti. "Siz barıştınız mı?" diye bir soru sordu Tunahan yanımıza gelerek. Yağmur ile birbirimeze bakıp soruyu cevaplamamıştık ikimiz de.

"Anlaşıldı," dedi Gizem de başını sallayarak.

Eylül yanıma gelip "Neyin var kuzum senin?" diye sordu. Konuşacak gibi olmadığımı fark edip Yağmur benim yerime cevapladı. "Başı ağrıyormuş."

Hepsi tek tek geçmiş olsun derken hoca girdi sınıfa. Herkes yerine geçerken içimde mutluluk sevinci yaşıyordum. Yağmur dan ilacı alıp bir yudum su ile hapı yuttum. Yağmur tam bir şey söyleyeceği sırada başımı cam kenarına çevirip gözlerimi kapattım. Uyku vakti gelmişti sonunda.

🌚🌚🌚

Yağmur : Emre iyi misin?

Emre : İyiyim merak etme, eve gelince biraz uyudum.

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin