5.9

10.8K 472 108
                                    

Medyada ki Emre ve Yağmur.

•59. Bölüm

"Ya yapıştın resmen az öte git  sikicem şimdi bir tarafını!" diye sitem ettim Tunahan'a. Göt kadar çadırda üç kişi yatmamızı geçin birde bu salağın hayvan gibi yatması ile uğraşıyorduk.

Yüksek sesim ile afallayan Tuna, gözlerini açıp boş boş bakıyordu suratıma. Kurumuş dudakları hareket etti "Ne?" dedi sert bir tonda.

"Bana sarılmayı kes yoksa seni çadırdan atarım. Bak bunu cidden yaparım Tuna!" Yağmur tartışmalarımızı duyup gözlerini ovalayarak doğruldu.

İkisinin bakışları belimdeki  kola inerken Yağmur Tunahan'dan önce davranarak Tunahan'ın kolunu itti. Tunahan ise kolunu uyku tulumuna sildi. O kadar mı dokunmaktan tiksiniyordu benden...

"Sana sarıldığımın farkında bile değilim," dedi Tunahan. Çadırlara dağılalı iki saat oluyordu, ve ben bir dakika bile uyuyamamıştım. Neden derseniz de birincisi; Yağmur'un alt da olma düşüncesi ile ben buraya gelmiştim ve o düşünce kül gibi uçup gitmişti..

İkincisi ise; Tunahan'ın mal gibi uyumasıydı. Hem ben neden ortada uyuyordum ki? "Yağmur yer değiştiriyoruz!" Sormadan emir kipi kullanmıştım ve bu benim hoşuma gidiyordu bazen.

Yağmur ikiletmeden yer değişti. Sanırım o da sarılmadan sonra bunu isteyecekti.

"Bak eline koluna sahip çık yoksa ben Emre gibi yapmam direk dalarım sana," dedi Yağmur.

Tunahan kaşlarını kaldırıp "Sanki taciz ettim bu ne tepki." Yastığını alıp doğruldu.

'Nereye?" diye sordum.

"Kaan gardaşımın yanına gidiyorum o beni alır. Sizinle yatmaya hevesli değilim." Arkasına bakmadan çadırdan çıktı. Benim işime gelirdi.

"Hadi sevişelim," dedim direk.

"Ne? Ciddi misin sen?" diye sordu Yağmur. Afallamıştı çocuk. Başımla onayladığımda çapkın gülümsemesi yüzünde belirdi. Belinden kavrayıp kendine çekti. Başına gelecek şeylerden habersizdi yavrum.

"Ama üstte ben olacağım." dediğimde elini çekti.

"Olmaz."

"O niye?"

"Ben hazır hissetmiyorum daha," dediğinde inanmadım.

"Soyun Yağmur!"

"Bu soğukta mı?" 

"Ben altta olsaydım soyucaktın ya beni. Hadi diyorum!" Dudaklarına yapıştığımda Tunahan çadıra girdi.

"Oha ama sizde mi?" diye tepki verdiğinde yağmur zafer gülüşü atarken ben ağlama isteğimi geri göndermeye çalışıyordum. "Kaan ile Aras'ı çıplak işi pişirirken bastım sizi de kaldıramam valla," diye sitem etti. 

Çadıra girdiğinde "Hani sen bizimle yatmaya hevesli değildin?" diye sordum.

"Değilim. Ama yatacak yer yok başka mecburum," dedi dudaklarını büzerek.

Başımı yukarı çevirip "Allahım benim ne hatamı gördün de bunları yaşatıyorsun bana? Mis gibi çocuğum ben," diye sitem ettiğimde ikiside  kahkaha attı. "Ne?" diye sordum. Bunda gülüncek ne vardı?

"Sen mi mis gibi çocuksun? Ben dururken? Sen?" diye sorular sordu peş peşe Tunahan.

"Sırf yakışıklısın diye diyorsun bunu ama sadece yakışıklısın gerisi koyverilmiş." diye destek çıktı biricik sevgilim.

Minik Kuşum [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin