Adevăratul început

5.9K 311 4
                                    

Rămas singur în casă alături de părinții mei, imediat după ce sora mea s-a căsătorit, fratele meu Jorge a urmat-o, chiar dacă și înainte atenția părinților mei era asupra mea, acum totul se învârte în jurul meu.
Sunt un răsfățat, îmi plac banii, ador viața bună și lipsită de griji, conduc un hotel de lux singur, ce altceva îmi pot dori?
Dragostea....Ha! Se pare că toți s-au molipsit, părinții mei au dat stratul și continuă în același ritm, sora mea Laura, o văd plutind pe norișori de iubire din jurul ei, Jorge a fost scurt și la subiect, văzut-plăcut-luat... și plecat, pentru că împreună cu soția sa și cu cei doi copii sunt stabiliți în Suedia, unde deține o firmă de construcții și bineînțeles libertinul de vărul meu Raul care s-a însurat cu Sina.
Eu vreau să fiu pe prima pagina peste 20 de ani în top cei 10 burlaci ai lumii, îmi imaginez fotografia mea cu părul ușor grizonant, cu riduri subțiri în jurul ochilor, aclamat de domnișoare de toate vârstele.....
Profitând de vremea frumoasă și de soarele arzător ador să lenevesc pe șezlongul din fața piscinei din spatele casei.
- Iar visezi?
- Iar mă deranjezi?
- Dacă Măria ta dorește pot pleca.
Îmi ridic capul și îl privesc leneș deasupra ochelarilor, mahmur așa cum era starea lui normală și foarte obosit, mă întrebam dese ori dacă trupul lui cât avea să-i mai suporte sufletul ăla de haotic.
Aveam destui "prieteni" însă el era cel adevărat.
Îi fac semn să se așeze pe șezlongul liber de lângă mine însă acesta se repede spre carafa de limonadă așezată pe măsuța dintre șezlonguri.
- Ce mai noapte ai avut, acum nu știu dacă domnișoarele sau alcoolul te-a obosit mai tare.
- Frate, am descoperit un loc care te golește de....
- Bani.
- Lăsai naibii de bani, ce femei , una și una îți vine să le bei apă din ....
- Taci dracului de scârbos.
Se dezbracă de tricou râzând, îl aruncă în piscină și se întinde visător pe șezlong. Deși eram curios să aflu unde a descoperit femeile alea superbe, pentru că din care mi-am dat seama sunt altele decât pe cele pe care le cunoșteam, tac, știu că în curând că începe el să vorbească.
- Este un club de striptease undeva la periferie.
- Ilegal, îl completez.
- Hahaha ilegale sunt tipele de acolo care dansează, nu ai văzut niciodată zeițe ale frumuseții atât de perfect sculptate.
- Femei de plastic.
- Frate dacă sunt sau nu din plastic îți oferă un sex de cea mai bună calitate.
- Așa zici după fiecare noapte petrecută.
- Da .. dar nici una nu se compară cu astea, frate trebuie să mă însoțești diseară, se ridică de pe șezlong în picioare .
- Nu mulțumesc, încerc să mă apăr, diseară am alte treburi...
- Haide doar o dată și dacă nu-ți place nu mai mergi niciodată.
- Armando eu nu calc într-un bordel amărât de la periferie, ce dracu ai?
Mă ridic și eu nervos de pe șezlong și mă arunc în piscină încercând să scap de el, îmi placea apa, îmi plăcea să înot însă nu atât de mult ca surorii mele.
Când o văd pe mama ieșind din casă cu o tavă plină cu prăjituri mă grăbesc să ies cât mai repede, prostul de Armando întotdeauna vorbește numai prostii.
- Armando ce mă bucur că te văd.
- Bună Laura și eu, arăți pe zi ce trece mai bine.
- Dragule țineți complimentele pentru domnișoarele cu care te întâlnești, îi spune mama râzând- - Pentru tine Laura sunt gratis.
- Iar vorbești ceea ce nu trebuie, îl cert.
- Hmmm, foarte bune prăjiturile, luă una de pe tavă .
- Nu mai sta așa că vei răci, ia mama un prosop și mi-l așează pe umeri.
- Mamă nu mai sunt un copil ce naiba?
- Laura nu reușesc să-l conving să mă însoțească diseară la ....un bal de caritate, vorbește cu gura plină Armando.
- Ce bal? Nu știu nimic, îl întreabă mama care era la curent cu tot ce se mișca legate de aceste lucruri.
- Este ceva de genul " Salvați oceanele, recifele de corali sunt în pericol".
- Aaaa, înseamnă că sora ta trebuie să știe despre acest eveniment, răspunde mama gânditoare, trebuie să mergi să te implici, mă ceartă mama.
- Dar mamă donez destul în fiecare lună, ar fi chiar culmea să mă duc să mai dau și în plus.
Culmea era că acum conversația o luase pe un nou drum, nenorocitul de Armando a știut unde să lovească.
- Emiliano, sunt oameni care au nevoie de ajutor, și în cazul de față, oceanele au nevoie de noi.
- Dar diseară vin la cina Miruna și Alex și ...
- Vin să cineze nu să te vadă, așa că diseară vreau să vă văd pe amândoi îmbrăcați la costum, face semn spre noi doi.
Ne aruncă o ultimă privire și intră în casă, ma reped spre Armando însă se ferește din calea mea și din neatenție cade în piscină.
- Am dreptul la o explicație, aud o voce înfundată și două degete ridicate în sus.
- Sper să nu mă faci să-mi pierd timpul prețios cu bordelul tău de doi lei plin cu bețivi.
- Frate trebuie să-ți dau o veste bună, îmi spune acesta după ce iese din piscină.
- Care? Nu am cum să mă duc acasă în halul ăsta, face semn spre hainele ude și lipite de el.
- Și ce propui? îl întreb cu teamă.
- Mai rămân un pic pe aici și când se umple ceasul îmi împrumuți unul dintre costumele tale.
Răul era deja făcut, mama aștepta să ne vadă îmbrăcați în costum și cu cec-urile în buzunar, dar ce nu știa mama era că cecurile noastre nu se scufundă în ocean ci în decolteul unei domnișoare.

ANEMONA ( vol 3 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum